Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->12 Harry

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

22 april 2013 - 11:21

874

3

436



--->12 Harry

Sorry Sorry Sorry!! dat het zo vreselijk lang heeft geduurt! ik was (ik weet het een super slechte smoes maar) druk met school. En ik zat echt vast. ik heb de P.O.V veranderd omdat ik toen wel iets kon bedenken. Xxx Love You all

P.O.V Harry Styles
Ik strek me uit. Emily die naast me ligt beweegt zich. Oei daar moet ik nog aan wennen dat er nu voortaan altijd iemand naast me ligt of tenminste vaak. Ik kijk naar haar. Ze is zo mooi. Dan stap ik uit bed en loop naar beneden met een slaperig hoofd. Louis en Niall zijn al beneden. “Haai curly!” roept Louis. Ik brom. “zo vrolijk in ochtend” zucht ik. “sorry” reageert louis. Ik glimlach kort. “Wil je ook cornflakes met yoghurt?” vraagt Niall die yoghurt in een kom doet. Ik brom instemmend en ga naast Louis zitten. Na dat ik me yoghurt op heb ben ik al weer wakker. “maar lou wat was er gister met El?” vraag ik als ik me dat herinner. Hij zucht. “wat kan het me ook schelen. Ik vertel het gewoon. Nou kijk je weet dat het bij haar thuis niet helemaal op rolletjes loopt. En ze is gister uit huis gezet. Ze komt hier wonen tot ze een huis gevonden hebben” “ow echt? Dat is wel Havy!” reageert Niall. Louis knikt. “is het echt zo slecht daar dan?” vraag ik. “ja nou gister is de bom gewoon gebarsten Maar genoeg emotie gezeik Hazz.. what happend vannacht?” Vraagt Louis brutaal. Ik lach. Die vraag had ik kunnen verwachten. “Echt toppie!” meen ik oprecht. “ja? Echt was ze..” Niall maakt zijn zin niet af. “ow je heb echt geen idee” zeg ik door een glimlachje. “Ligt ze nou nog steeds te slapen?” Vraagt Louis daarna. Ik knik. “ik ga even kijken” en ik loop naar me kamer. Als ik de deur open doet ligt ze op me bed fanmail te lezen. “Dit is echt leuk om te lezen. Je vindt het toch niet erg?” zegt ze als ze me heeft opgemerkt. “ja, waarom denk je dat ik dat doe?” zeg ik terwijl ik naast haar ga liggen. ze leest veder. Ik ga met me hand door haar mooie lange blonde klein beetje krullend haar wat ik echt super mooi vind. “Vandaag moet ik naar Nederland” zegt ze na een kleine stilte. “ja ik weet het lief. Hoe laat komt die taxi?” vraag ik. “12 uur” antwoord ze terwijl ze zich naar me toe draait. “dat is echt veel te snel.” Ik kijk op me horloge dat is al om 2 uur. Ik kijk naar haar mooie heerlijk zachte lippen. Ik druk er een kus op. “hoe lang ben je dan weg?” vraag ik dan. “tot zondag avond. Dus 3 dagen.” Ik zucht. Zo voelde de jongens zich dus vorig jaar toen we toerde. Elkaar maar korte tijd zien en soms 2 weken elkaar niet zien. Ik moet Emily nog vertellen over de tour dit jaar. Die start over 4 weken. Ze springt op. “ik heb honger ik ga naar beneden.” Zegt ze en ze loopt naar beneden. Ik besluit een douche te nemen dus doe dat ook. Na ik denk z’n half uurtje stap ik uit de douche en trek iets uit me kast. Het is een jumper van Hollister En een strakke broek. Zodra ik beneden komt is iedereen al beneden. Niall is zoals gewoonlijk aan het eten, Louis, Zayn en Eleanor zitten aan tafel. Liam zit op zijn mobiel en Emily, Mary en Perrie zitten op de bank met de ruggen naar me toe. Ik loop richting de bank en leg me handen op Emily haar ogen. “wie is dit?” vraag ik met een hoog stemmetje. “Goh die is moeilijk Har” lacht ze en ze legt haar hoofd naar achter. Ik plaats een kus op haar lippen en ga naast haar in het hoekje zitten. Ze gaat tegen me aan zitten. Ik leg me handen gevouwen op haar buik. “bluh.. ik hou daar echt niet van dat klef, klef gedoe.” Zegt Perrie. “mogen we even ben over een uurtje weg.” Lacht Emily. Perrie steekt haar onderlip uit. Ik glimlach. “wie doet er mee?” Vraagt Niall met een controller in zijn hand. “ik ik ik!” roept Mary. “ik doe ook mee!” roept Perrie. Emily kijk me aan. “ik moet me spullen pakken.” Zegt ze. Ik geef een kus op haar wang. “ik help je” antwoord ik. En we lopen naar boven. Na alles in gepakt te hebben plof ik op me bed. Emily springt boven op me. “aauw” roep ik uit. Ze geeft me een kus en gaat op me zitten met haar ene been bij me linker heup en de ander bij me rechter heup. Ik leg me handen op haar heupen. “je bent zo mooi” denk ik hard op. ze glimlacht. “ik hou van je!” zeg ze en ze plaats een heerlijk lange kus op me mond. “Emily.. over z’n 4 weken begint onze tour.” Begin in me verhaal. “En dan heb je weinig tijd en ben je veel weg” vult ze me aan. “ja.. dat wist je al?” vraag ik verbaast. Ze knikt. “Zayn zei het al vanochtend.” Antwoord ze. Ik zie verdriet in haar gezicht. Ze legt haar hoofd op me borst. “Lieve schat, natuurlijk ga ik super veel missen. Maar ik wist dit allemaal wel. Ik was er op voor bereid zeg maar.” Zegt ze als ik met me handen door haar haar gaat. “ik vind het ook echt vreselijk.” Zeg ik.


Reacties:


luna123
luna123 zei op 22 april 2013 - 17:29:
Melding?
Ze mag wel mee vind ik

ik sta der op


fallinlove
fallinlove zei op 22 april 2013 - 13:58:
Dat is inderdaad sneu!
Snel verder


1Dlover
1Dlover zei op 22 april 2013 - 11:40:
Aaaww zo sneu
Kan ze niet gewoon mee?
snel verder!
melding?!