Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling In Love ~ Harry Styles » ~4

Falling In Love ~ Harry Styles

22 april 2013 - 17:24

805

11

349



~4

Haii, Een kort hoofdstukje vergeleken met de vorige 2, ik wou eigenlijk het hoofdstuk wat hierna komt erbij doen maar dan werd het hoofdstuk te groot. Melding even aangeven, let me know what you think. Hope you like it! x

‘It’s nice to see you again’ zegt hij met een grijns, ‘wat doet hij nou weer hier’ dacht ik bij mezelf. ‘You two know eachother?’ vraagt Caroline verbaasd, ‘no’ zeg ik te snel waardoor ze me allebei vragend aankijken. ‘ik zag haar samen met Kim in het park’ legt hij Caroline uit. ‘waarom liepen jullie niet samen terug?’ Caroline ziet eruit alsof ze er niets van snapt. ‘ ik wist niet dat hij hier ook..’ ‘heen moest?’ maakte hij mijn zin weer af ‘omdat je me de kans niet gaf om het te zeggen je was zo snel weg’ hij doet zijn capuchon en zonnebril af ik zie dat hij groene ogen heeft. ‘ja omdat ik dacht dat je.. laat ook maar’ zeg ik snel en kijk hem niet meer aan in de hoop dat hij stopt met praten. Caroline snapt mijn hint en voordat hij nog iets kan zeggen zegt ze ‘laten we maar gaan eten, Jake zal er zo wel zijn.’ Ze draait zich om en loopt de eetkamer in, ik doe hetzelfde maar voordat ik de eetkamer in loop gaat de jongen voor me staan en steekt zijn hand uit ‘ik ben Harry’ zegt hij en ik pak zijn hand aan en schud hem ‘Emma’ zeg ik en loop langs hem de eetkamer in. Ik ga zitten op mijn plek tegen over Caroline en Harry gaat naast me zitten, Jake komt de kamer inlopen en netzoals de avond ervoor gefocust op zijn iPad, hij geeft zijn vrouw een kus, zegt mij gedag, kijkt heel even op om me een klein lachje te geven en ziet dan Harry naast me zitten. ‘Harry dat is lang geleden!’ hij legt zijn iPad neer, loopt naar Harry toe en geeft hem een hand, ‘en voor hoe lang blijf je deze keer?’ vraagt hij met een grijns. ‘ik denk een kort weekje als dat goed is?’ vraagt Harry, ‘je mag komen en gaan wanneer je wilt, dat weet je toch.’ Zegt Jake lachend. Het hele diner ging het over Harry, hoe het met hem ging, hoe het mijn zijn familie ging, wat hij het laatste jaar had gedaan, waarom ze hem zo lang niet gezien hadden. Zulke dingen, tenminste dat dacht ik dan, mijn gedachte dwaalden af naar zijn gezicht ik herkende hem ergens van, maar waarvan wist ik niet, ik irriteerde me aan mezelf dat ik niet wist waar ik hem van kende.. Het geschuif van een stoel naast me haalde mij uit mijn gedachte, ik keek naast me en zag dat Harry opstond, Jake en Caroline deden hetzelfde. Ik keek niets begrijpend om me heen, ‘sta je ook op of blijf je alleen zitten?’ zei Harry op een pesterige toon. Ik snapte eindelijk dat we klaar waren met eten, dat was dan snel gegaan, ik keek naar mijn bord en zag dat die ookal bijna op was en stond snel op ‘bedankt voor het eten’ zei ik met een kleine afwezige glimlach naar Caroline, ‘je weet dat je hier nog een heel jaar zit, en als je ons elke avond voor het eten bedankt, je dat nog heel vaak gaat zeggen’ lachte Caroline terug, ze vervolgde haar zin ‘Jake en ik gaan nu weg, we hebben een feestje en zijn waarschijnlijk pas laat thuis. Ik neem aan dat jij je wel gedraagt’ zegt ze met een strenge blik naar Harry. ‘Tuurlijk, altijd Caroline, dat weet je toch’ zei hij met een ondeugende blik in zijn ogen. ‘Hu gaan ze me alleen laten met een onbekende’ ik denk dat mijn blik een beetje angstig werd want Caroline keek me aan en zei vlug erachteraan ‘als er iets is, kunnen jullie bij Daniel terecht, hij is hier tot we terug zijn, maar ik neem aan dat er geen problemen zullen zijn.’ Een opgeluchte zucht kwam vanuit mijn richting en ik werd door 3 paar verbaasde ogen aangekeken, ik voelde me een beetje betrapt en lachte onschuldig terug. Jake en Caroline trokken hun jas aan, zeiden gedag en liepen naar de deur. Toen Jake en Caroline de deur achter zich hadden sloten kreeg ik een smsje, hij was van Julia.
EM, KOM OP SKYPE IK MIS JE IK HEB JE TÉ LANG NIET GESPROKEN XXX

Ik antwoordde,
On my way juul, even naar mn kamer, laptop zoeken en opstarten ben er in 5 min denk ik xxx

Ik vergrendelde mijn telefoon weer en zonder Harry aan te kijken of iets tegen hem te zeggen draaide ik me om en liep de trap op en trok een sprintje naar mijn kamer, wat achteraf eigenlijk best gemeen was. Toen ik de deur achter me dicht had gedaan en wat verder de kamer ingelopen was hoorde ik de kamerdeur tegenover mijn kamer open en dicht gaan. Fijn.. dacht ik, moet hij uitgerekend van alle kamers in dit huis de kamer tegen over die van mij hebben..


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 27 mei 2013 - 23:18:
Oh oh harry toch met zijn ondeugende blik.
Ik hoop echt dat dit verhaal nog laaang doorgaat want het is echt te mooi


Ims
Ims zei op 23 april 2013 - 16:44:
hmmm Harry die gewaarschuwd word zich een beetje te gedragen???
hoe gaat dat aflopen

snel verder!!!


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 15:22:
Snel melding lovee it


ikleesalleen zei op 22 april 2013 - 22:43:
kan niet wachten tot je volgende hoofdstuk!
meldingg


shania13
shania13 zei op 22 april 2013 - 20:43:
oehhhh hier wil ik wel een melding van hoor XD
xx