Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stay with me||Harry E. Styles » || Stay || -OO6-

Stay with me||Harry E. Styles

22 april 2013 - 19:43

653

5

190



|| Stay || -OO6-

Als ik thuis aangekomen ben, loop ik door naar de keuken. Ik pak een appel uit de fruitmand, en neem er een hap uit. 'I love apples.' mompel ik terwijl mijn mobiel check op sms'jes. Oh! Kijk nou eens, geen enkele sms'je. Ik ben ook zo populair. Ik zucht en loop richting de woonkamer waar moeder een boek zit te lezen. 'Hi mommy.' mompel ik en druk een kus op haar wang. Een stralende glimlach verschijnt op haar gezicht. 'Sinds wanneer begroet je mij met een kus.' vraagt ze me grinnikend. 'Nu je het zegt, ik heb het lang niet gedaan.' zeg ik. 'But you know I love you.' zeg ik terwijl ik naast haar neerzak. Ze knikt lachend en geeft me een tik op mijn neus. 'Dus, hoe was het op school?' vraagt ze me. 'Hm. Ging wel.' zeg ik terwijl ik een nog een hap uit de appel neem. Zonder nog verder aan mij aandacht te schenken, gaat ze door met lezen. 'Ik ga naar Jane.' zeg ik. 'Is goed. Niet te laat thuis.' roept mam me nog na. 'Ja is goed.' zeg ik en trek de deur achter me dicht.

Ik loop via de achterduer naar binnen. Als ik mevrouw Wang zie koken, begroet ik haar aardig. 'Is Jane ar misschien ook?' vraag ik liefjes. Ze grinnikt en wijst naar boven. 'In haar kamer.' zegt ze. 'Oke.' zeg ik en loop de keuken uit. Ik loop de trap op, en loop richting Jane's kamer. Ik trek haar deur open. 'You nigga.' begroet ik haar lachend. 'Waar kom jij nou vandaan?' vraagt ze me. 'Van huis.' zeg ik terwijl ik op het zachte tapijt ga zitten. Ze knikt en typet wat. 'En "Yo nigga"? sloeg dat nou op?" vraagt ze me grinnikend als ze klaar is met typen. 'I don't know.' zeg ik grijzend. 'By the way, me wie chat je?' vraag ik terwijl ik naast haar kom zitten. 'Oh niemand.' zegt ze terwijl ze haar laptop afsluit. Haar wangen kleuren lichtroze. 'Natuurlijk met niemand. Kom op nou, ik vertel jou ook alles.' zeg ik zeurderig. Ze zucht en trekt haar mond dan open. 'Dat was dus Harry.' mompelt ze. 'Hm.' hum ik maar wat. 'Waarom hum je?' vraagt ze me. Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, misschien had ik er wel zin in.' zeg ik terwijl ik met mijn nagels aan de zoom van mijn shirt friemel. 'Ja zeg dan.' zegt ze terwijl ze me een stootje geeft. 'Niets. Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik hum' zeg ik. 'Juist ja.' mompelt ze. Ikz ie hoe haar vrolijke humeur daalt. Ze is nu dus boos, en omdat ik niet zo iemand ben om iemand verdrietig of boos te maken, moet ik het nu wel zeggen. 'Oke oke. Ik.. Misschien ben ik wel.. een ietsie pietsie in love.' fluister ik zachtjes. 'En dat kon je me niet eerder zeggen? You little piece of shit.' klaagt ze. 'Wat?' vraag ik verward. 'Ja nou weetje, als je het eerder had gezegd, dan had ik mezelf niet voorschut gezet door te zeggend dat ik hem leuk vind.' zegt ze terwijl ze me een stomp geeft. 'Wat is daar zo erg aan?' vraag ik. 'Ja nou weetje, volgens mij vind hij jou leuk, dus ja.' zegt ze. Een lange stilte volgt hierna. 'Dus.. je vind hem leuk?' vraag ik. 'Yep.' zegt ze. 'En je denkt er niet aan om op te geven is het niet?' vraag ik. 'Nope.' zegt ze. 'Dus dan moeten we vechten om hem?' vraag ik. 'Goed geraden.' zegt ze met en grijnsje. 'Oke dan.' mompel ik terwijl ik opsta. 'Dan is het tijd voor mij om te gaan.' zeg ik.

~~~
does any of you guys have twitter?
follow me if so :
@1Dreamzz.
btw, vinden jullie het ook zo vervelend dat je geen abbo ops tories kan nemen? En er komt niet eens een melding dat iemand een reactie heeft gezet ofzo. :/
xxx


Reacties:


Maureennx
Maureennx zei op 22 april 2013 - 20:09:
meldinggg!
op je mail waarmee je geregistreerd staat, krijg je mailtjes als je reacties hebt (:


Lotteimy
Lotteimy zei op 22 april 2013 - 20:02:
Hiii jaa k heb twitter, een van mijn vele verslavingen ik ben @LotteImy
jaa my second name is Imy hahaa ! Ik ga je volgen !
(melding pleazz xx)


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 22 april 2013 - 19:55:
Ik volg je geloof ik al. Zelfs al voordat je hier kwam^^

Je moet bij instellingen kijken. Daar staat ergens iets van dat je bericht wilt ontvangen van meldingen, berichten en reacties.


Malikaa
Malikaa zei op 22 april 2013 - 19:53:
Ahahahah catfight
Snel verder
xXx


1Dzayn
1Dzayn zei op 22 april 2013 - 19:48:
O god, girl fight!!!!
Ik ben benieuwd wie gaat winnen.

I have twitter! Mijn twitternaam is @justme_loving1D
Ik ga je meteen volgen

snel weer verder!
xoxo