Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stay with me||Harry E. Styles » || stay || -OO7-

Stay with me||Harry E. Styles

23 april 2013 - 16:35

467

8

295



|| stay || -OO7-

Als ik op school aangekomen ben, loop ik meteen door naar de kantine. Het is nog veel te vroeg voor de eerste les. Net als ik plaats wil nemen aan tafel, hoor ik een lach die ik uit duizenden herken. Harry's lach. Een glimlachje verschijnt op mijn gezicht terwijl ik me naar hem omdraai. 'Hi Harry.' roep ik net iets te hard. 'Hé Rose.' glimlacht hij terwijl hij mijn kant op komt. 'How are you beautiful?' vraagt hij geamuseerd. Van blijdschap bijt ik op mijn lip. Hij noemde me net beautiful. 'Oh goed hoor. Hoe is het met jou?' vraag ik met een lieflijk glimlachje. 'Gaat wel.' zegt hij terwijl naast me komt zitten. 'Wat is er dan?' vraag ik. Normaal gesproken zou hij prima, oké, of goed zeggen. Als hij "gaat wel" zegt, moet er wel iets aan de hand zijn. 'Er is niets.' grinnikt hij. 'Oke dan. Anyway, snap jij dit?' vraag ik terwijl ik mijn boek uit mijn tas pak. Ik doe de wiskunde boek open, en wijs iets aan. Hij begint met het uitleg, wat niet erg goed lukt. Volgens mij snapt hij het minder goed dan ik het snap. En geloof me, ik ben nou niet zo'n kei in wiskunde. 'Weet je zeker dat het zo moet?' vraag ik nadat hij zijn uitleg gedaan heeft. 'Nee.' zegt hij grinnikend. 'Waarom zei je dat dan niet eerder?' lach ik terwijl ik hem een tikje geef. 'Au, geef me geen tikje.' zeurt hij quasi-boos. Ik steek mijn tong uit. 'Nou je hebt het toch verdiend?' grinnik ik. Hij pakt me bij mijn polsen vast, en zorgt ervoor dat mijn gezicht dicht bij de zijne komt. Al die tijd verzet ik me lichtelijk, terwijl ik niets anders wil dan dicht bij hem zijn. Een licht gilletje verlaat mijn mond als zijn neus de mijne raakt. 'Wat heb ik verdiend?' vraagt hij me. Ik trek mijn mond open, en wil praten, maar de woorden komen maar niet uit mijn mond. Alsof mijn stembanden zijn doorgesneden, neem ik mijn woorden terug. Maar het is niets meer dan een zachte fluistering. 'Niets.' Net op het moment dat ik mijn lippen zachtjes op de zijne wil drukken, hoor ik hoe iemand Harry's naam schreeuwt. Harry trekt zich meteen terug, en kijkt diegene verschrikt aan. En zoals je wel verwacht kon hebben, is het Jane. 'Waarom stoor je ons?" vraag ik geërgerd. 'Oh sorry hoor, ik wist toch ook niet dat ik jullie stoorde.' zegt ze. Een lichte grijns trekt over haar lippen. 'Wist je wel.' mompel ik terwijl ik mijn boek weer in mijn tas leg. Ik krijg die bitch nog wel.

~~~
reacties lieverdjes?
ps. ik ga donderdag op vakantie naar Turkije, dus vanaf donderdag tot de einde van de meivakantie komen er geen nieuwe stukjes. :/
ily guys <3
xxx


Reacties:

1 2

ikleesalleen zei op 4 mei 2013 - 19:54:
meldingg?


1Dlover
1Dlover zei op 24 april 2013 - 5:30:
Nou ik mag haar niet
snel verder!


lilovelou
lilovelou zei op 23 april 2013 - 20:49:
Whoopwhoop! Bitchfight!
Ik heb maar 1 week meivakantie :'(
Veel plezier daarzoot....


Malikaa
Malikaa zei op 23 april 2013 - 16:56:
Rose moet Harry krijgen
I really like this story
Veel plezier en Turkije en geniet van het zonnetje <333
xXx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 23 april 2013 - 16:37:
Vechten om een jongen met je vriendin?
Spannend.
Al ik dat meisje was, zou ik hem snel inpikken, en Jane naar Niall sturen. 2 voor de prijs van 1 ^^

Fijne vakantie, schat! <3