Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 1

NCIS

23 april 2013 - 17:20

427

0

210



Hoofdstuk 1

Tony en Ziva stappen lachend uit de auto op het plaats delict. Het is mooi weer, dat heeft in zekere zin ook hun humeur beïnvloed. Goeiemorgen baas, Roept Tony vrolijk als hij in de richting van Gibbs loopt. Gibbs seint foto’s te maken, en loopt zelf, al pratend aan z’n telefoon weg. Tony zet z’n zonnebril af en zet hem op z’n hooft. Hij hurkt bij het neergeschoten lichaam. Vier schotwonden, zegt hij al mompelend. Tony doet een handschoentje aan terwij Ziva foto’s maakt, en alles wat Tony doet in de gaten houd en fotos van maakt. Tony gaat weer staan en kijkt een beetje om zich heen. Naast de menigte die zich voor het politielint staat te verdringen om het te kunnen zien, ziet tony het team, en een jongenman, met een capuchon op. Die zodra deze in de gaten heeft dat tony naar hem kijkt begint te rennen. DiNozzo denkt niet na en gaat erachter aan. Hij rent langs het lichaam, duikt onder het lint, en duwd de mensen aan de kant en zet de volle sprint in, op z’n nieuwe itiliaanse leren schoenen, en zijn nieuwe Hugo Boss pak, is dat niet echt de fijnste hardloop outfit, maar hij zal het er maar mee moeten doen. Ziva rent niet meer dan 3 meter achter hem. Samen met Ziva zijn ze niet meer dan 15 m van de jongen af. De jongen rent het park in, volle sprint, Ziva besluit de andere kant op te gaan en zo hem in te sluiten. Tony gaat achter de jongen aan. Dinozzo achtervolgt de gast 2 trappen op, waarbij tony weer een stukje op hem goedmaakt en nu vlak achter hem zit. Nu de trappen weer af. De jongen ziet ziva onder aan de trappen staan en raakt in paniek. Tony grijpt z’n kans en springt bovenop op de jongen, die 3 traptreden lager staat dan hij. Samen rollen ze ruim 20 stenen traptreden naar beneden. Ziva pakt de jongen hardhandig op, boeit hem. Tony kreunt. Z’n nieuwe Hugo Boss pak zit onder de modder, en hier en daar een scheur. Om over z’n nieuwe itiliaanse leren schoenen maar niet te beginnen. Met moeite staat hij op, en pakt z’n zonnebril van de grond, die wonderlijke wijze niets is overkomen. Ziva glimlacht, Goed gedaan Tony, ik ben onder de indruk. Tony glimlacht, Dankje. Hij klopt een beetje op z’n pak, om het stof eraf te kloppen, niet dat het zin heeft, en schud z’n hoofd. Ze lopen met z’n drieën, mank en vies, terug naar de crime scene.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.