Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 2

NCIS

23 april 2013 - 17:20

187

0

199



Hoofdstuk 2

Ondertussen zijn Ducky en Palmer druk bezig met het lichaam te bekijken, en laten het lichaam in het busje. Dan ziet McGee tony en ziva aan komen lopen. Ziva praat op een boze toon tegen de jongen en duwd hem hardhandig in een NCIS busje. Tony gaat zitten op een van de randen van de auto’s achterbakken, en kreunt een beetje. Bekijkt zichzelf en moppert. Hij voelt ineens een schouderklopje en hij kijkt op. Goed gedaan jongen, Gibbs kijkt hem aan met een halve glimlach. Dankje baas. Ehm, denkje dat ik even langs huis kan, snel even kan opfrissen? Gibbs kijkt hem aan. Ga maar dan, zucht gibbs, maar alleen voor deze keer, en denk niet dat je hier een gewoonte van kan maken! En neem Ziva mee. Dankje baas. Tony staat op en loopt een beetje mank naar z’n auto. Alles oke DiNozzo, roept Gibbs. Het gaat prima baas, ik ben over een uurtje weer op de zaak. En niet later DiNozzo! Roept Gibbs hem na. Tony stapt in en start de motor. Ziva haasst zich naar z’n auto en stapt in. Dan rijden ze weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.