Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 3

NCIS

23 april 2013 - 17:21

359

0

175



Hoofdstuk 3

Tony tikt op z’n stuur als ze voor de zoveelste keer stil staan voor een stoplicht. Waar woon je eigenlijk? Vraagt Ziva. Over 5 straten links, en dan dat grote appartementen gebouw, bovenin… Het penthouse. Op de 35ste verdieping. Ziva knikt. Ze kijkt naar Tony. Tony kijkt voor zich uit. Hij ziet er moe uit. Hij heeft wallen, is kortaf, en zenuwachtig de laatste tijd. Ziva besluit er maar niet op in te gaan. Na 20 minuten stil te hebben gestaan, komen ze eindelijk aan en tony parkeert. Ze lopen naar binnen en bellen de lift. Home sweet home, zucht tony als ze eindelijk boven zijn. Hij doet de deur open. Doe alsof je thuis bent. Pak wat je wil, ik ga even douchen en omkleden. Ziva loopt naar binnen. Tony loopt z’n slaapkamer in en doet de deur dicht. Ze loopt door de hal langs de kapstok, en loopt de woonkamer in. Erg ruim en ligt. Witte wanden, één wand, is donker grijs bruin, met hier een daar een schilderij, poster van een film, of een ander soort kunst aan de muur. Een mooie grote zwarte leren hoekbank met zachte beige kussens, bij het grote raam. Achter de bank staat een mooie lamp, en daarnaast zijn er in de muur boekenkasten die tjokvol staan met boeken. Tegenover de leren bank natuurlijk de grote plasma en de 3 kasten vol met films! Onder de plasma staat een kast met een xBox en een doosje waar hij altijd z’n wapen en insigne en portemonnee laat. Op het kastje staan foto’s van vrienden. Vooral van NCIS, van Gibbs en hem, haarzelf en hem, McGee en hem, Abb’s en Kate, iedereen eigenlijk. Ziva bekijkt de foto’s, en grijnst als ze ze ziet. In de hoek van de kamer staat een grote sterio installatie met daarboven naast de plasma een kastje met CD’s en zelfs een paar LP’s. Van vooral Itiliaanse muziek. Of alles voor 1990. In de andere hoek van de kamer staat een gigantische zwarte vleugel. Ik wist niet dat jij piano speelde Tony! Roept ze. Oh dan weet je minder over me dan ik dacht, roept Tony vanonder de douche.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.