Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 4

NCIS

23 april 2013 - 17:21

338

0

181



Hoofdstuk 4

Ze loopt door. Naast die vleugel is een opening, zonder deur, die zo naar de keuken lijd. Deze is ook ruim en licht. Een mooie eettafel, die zo te zien niet word gebruikt om van te eten maar vooral van te werken, want er liggen een laptop en een tab op. Samen met een grote stapel papieren en documenten. Ziva loopt een beetje rond en bekijkt de rest van zijn huis.
Na een 20 minuutjes komt Tony in jeans en overhemd uit de badkamer. Een walm van deodorant en parfum komt de slaapkamer uit. Z’n haar nog helemaal nat, wel al gestyled met wax en gel. Hij doet z’n riem vast en ziet Ziva voor het raam staan, naar buiten kijkend. Mooi huh? Zegt tony als hij richting de keuken loopt en glas water pakt. Ja… echt heel mooi.. Zegt ziva zacht. Ik zou hier echt uren kunnen kijken. Het is echt erg mooi zegt ziva overwelmd. Tony grijnst, het is ook niet voor niets dat het ’t mooiste uitzicht van D.C. word genoemd. Hij neemt een slok water. Ziva draait zich om. Ik heb je slaapkamer nog niet gezien. Oh ga je gang, neus maar rond… Tony neemt een slok water en zoekt sneakers. Ziva loopt de kamer uit en doet de deur open naar z’n slaapkamer. Ze loopt de kamer binnen. Rechts van haar een gigantische kleding kast, haast onmogelijk groot. Ze opent hem. Je hebt meer kleding dan McGee en mij bij elkaar, roept ze. Ze hoort Tony lachend reageren. Ze grijnst en doet de kast weer dicht. Ze kijkt de slaapkamer in. Een mooi elegante kamer. Weer erg licht. Gordijnen half dicht. Mooi 2persoons bed. Een bureau, nog een deur, naar de badkamer. Ze steekt even haar hoofd in de badkamer. Mooi… ruime grote douche. Grote spiegel en gootsteen. Kast met luchtjes, deodoranten, scheermesjes, scheerapparaten, shampoo’s. Ze doet de deur weer dicht en loopt de slaapkamer uit. Tony loopt langs haar en pakt z’n jas. Ready to go? Vraagt hij. Jahoor, we kunnen glimlacht ziva.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.