Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 7

NCIS

23 april 2013 - 17:22

551

0

184



Hoofdstuk 7

Tony zwaait z’n voordeur open. Hij zet z’n tas onder de kapstok neer, hangt z’n jack op. Zet z’n wapen en portemonnee met insigne weg. Hij trapt z’n sneakers uit en zet rustige itiliaans muziek op, loopt naar z’n slaapkamer waar hij snel even wat makkelijks aantrekt. Een grijs Baltimore P.D. Shirt, met zwarte letters, een zwart sportbroekje, net tot z’n knieën. Waardoor de verbanden nog meer opvallen. Hij loopt naar de woonkamer en laat zich vallen op de bank. Hij kijkt op z’n horloge… hmm.. 13.00.. ik kan nog wel even slapen nu… Hij pakt een kussen en zet die in z’n nek. Hij doet z’n ogen even dicht en valt in slaap.
TRINNNGGGTRINNGGGGTRINNNNGGGG!!!! Tony schiet overeind. Hij hoort de bel van beneden gaan. Hij kijkt op z’n horloge. 17.30!!! Shit. Hij loopt naar de intercom. En doet de deur voor ze open. Hij kijkt op het scherm. Hij ziet Abby Ziva en McGee voor de deur staan. Hij doet de voordeur van zijn appartement alvast open. Hij loopt naar de badkamer en gooit een beetje water in z’n gezicht, en droogt het af. Hij loopt naar de woonkamer en ziet ziva al binnen komen met 4 tassen vol eten. Hij schiet haar te hulp en neemt ze over. Kommaar. Ziva geeft de tassen aan Tony. Dankje. Het gaat al een stuk beter met je zo te zien. Zegt ze. Nouja, ik heb geslapen, en dat doet een mens goed! Glimlacht hij. Hij zet het eten in de keuken. Ziva maakt de tafel leeg. Tony hoord abby’s gegil. TONY! TONY! Tony glimlacht en loopt de keuken uit, en abby vliegt hem om de nek. Ze kijkt hem boos aan. Ik miste je! En ik hoorde dat je Badass iemand hebt achtervolgd. Ze kijkt naar z’n knie en ziet ’t verband. MY GOD Tony gaat het wel. Tony kijkt haar aan, het gaat prima abbs. Hij glimlacht. En ziet McGee binnenkomen. HA McGeek! Roept tony. Ha Tony, het gaat al een stuk beter zie ik. Je ziet er een stuk beter uit. Tony kijkt Mcgee aan, dus jij suggereerd dat ik er vanochtend niet goed uitzag? Ziva roept uit de keuken : Neee tony, je zag er inderdaad niet uit! McGee grijnst, zelfs tony kan het niet laten een glimlach van m’n gezicht te laten glippen. De mannen lopen samen naar de keuken waar abby en Ziva de tafel aan het dekken zijn. Tony en Tim helpen ze en Tony pakt een fles wijn uit ’t wijnrek en zet 4 glazen op tafel. Hmm, chinees met een cabernet? Zegt Ziva met een grijns op haar gezicht. Waarop tony reageerd, Je eet in een huis van een dinozzo, een beetje klasse mag wel. Abby zet de bakjes met vlees en groente op tafel, en daarna de grote bak met noedels. Ze gaan zitten en scheppen op, terwijl Ziva de glazen inschenkt. Cheers! Abby heft haar glas, waarop iedereen z’n glas heft. Proost, zegt Tony met een glimlach. Dat het een leuke avond mag worden. En ze beginnen te eten. Tijdens het eten word er veel gelachen en gepraat. Na het eten, en na de 3e fles wijn, ruimen ze nogsteeds in deze goede moed de tafel en keuken met z’n alle op. Met z’n vieren op een rij ploffen ze op de bank.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.