Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 8

NCIS

23 april 2013 - 17:23

272

0

149



Hoofdstuk 8

Pfff… zucht Tony. Ik heb teveel gegeten.. en hij zakt onderuit op de bank. Ik ook, meent Mcgee. Die noodles vullen meer dan je denkt zucht McGee. Wie wil er koffie? Tony komt overeind. Niet al te soepel, maar hij staat. Ja lekker, zegt mcgee die meteen een tik op z’n achterhoofd van Abby krijgt. Tony ga zitten, ik doe ’t wel. Jij moet lekker met je knie omhoog, en relaxen zegt abby. Ik kan toch wel even koff.… Tony word bot onderbroken. Zitten!! Zegt abb’s boos. Oke oke oke, sorry. Tony gaat weer zitten. En legt z’n benen over de schoot van Ziva. Waarop ziva naar tony kijkt. En tony glimlacht. Ze zit een beetje aan z’n verband. Tony doet z’n ogen even dicht, en mompeld. Ik ben blij dat jullie ‘r zijn… ik heb ’t echt naar m’n zin. Aan z’n stem is te horen dat hij het echt meent. McGee Glimlacht. Ik vind ’t gezellig tony, we moeten hier een gewoonte van maken! Zegt mcGee opgewekt. Hij staat op en gaat kijken bij z’n filmcollectie. Tony doet z’n ogen weer open. Jaja McGeek, Jaaaaaaaaren van verzamelen hebben in die kast gezeten. Jij mag vanavond, de film uitzoeken. Zegt tony. Zolang we het er allemaal mee eens zijn. Grijnst abby die aan komt lopen met de koffie, die ze op de bijzettafel zet. Tim stopt de film in de dvd speler. En met z’n vieren kijken ze naar de film. Het is al lang na middernacht, als ze nogsteeds met z’n vieren op de bank, nu ondertussen de 2e film zitten te kijken. Na een tijd vallen ze in slaap…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.