Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 9

NCIS

23 april 2013 - 17:23

361

0

169



Hoofdstuk 9

De volgende ochtend word Ziva als eerste wakker. Het is nog vroeg, heel vroeg. Ze kijkt naar buiten door het half open gordijn en ziet de skyline van D.C. schemerend. Ze staat op, en legt de benen van tony op de bank, die net als Tim en Abby nog ligt te slapen. Ze zet een pot koffie, en schenkt voor zichzelf in. Ze ruimt de troep van gister een beetje op. Ondertussen is Tony wakkergeworden met het nodige gekreun en gegaap loopt hij naar de keuken. Goeiemorgen. Hij wrijft in z’n ogen. Goeiemorgen! Zegt Ziva vrolijk. Tony pakt een mok en schenkt koffie in. Hoe gaat ‘t? Vraagt ziva terwijl ze rustig de vaatwasser aanzet. Tony Knikt, ja, opzich prima. Ik merk dat m’n knie een beetje trekt. Moet denk ik even gaan koelen met een koelpack.. komt wel goed. Hij rekt zich uit, en kreunt. Ziva knikt. Tony staat op, loopt de woonkamer in en doet z’n gordijnen helemaal open, waardoor het hele huis een stuk lichter word. Nu worden ook McGee en Abby wakker. Hoe laat is ‘t? vraagt Tim. Half zes. Zegt tony droog. Maar dan kunnen jullie nog naar huis om je op te frissen voordat jullie weer moeten werken. Oke… Mcgee wrijft in z’n ogen en staat op. Heb je koffie? Tuurlijk. Ziva heeft gezet. Tony seint hem naar de keuken. Tony blijft staan voor het raam en kijkt naar buiten.
Na 10 minuten vertrekken McGee en abb’s. Ziva blijft nog even. Moet jij ook niet eens gaan? Vraagt tony. Nee ik begin later, zegt ziva. Mazzelaar, mompeld tony. Ik ga even douchen. Daarna ontbijt halen, ga je mee? Vraagt Tony. Wat nou als ik nu even ontbijt ga halen, dan kan jij gaan douchen, en dan ben ik terug als jij klaar bent, kan ik meteen oefeningen met je gaan doen voor je knie? Suggereerd ziva. Hmm, dat ontbijt halen vind ik prima, maar die oefeningen ben ik niet zo zeker van zegt tony twijfelend. Tony geeft ziva een briefje van 20 dollar en z’n sleutels. Danku! Ik ga dan nu ff. Ziva loopt naar de hal pakt haar jas en loopt naar de lift.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.