Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 10

NCIS

23 april 2013 - 17:24

253

0

170



Hoofdstuk 10

Tony haalt ’t verband om zijn knie los. En kleed zich uit. Stapt de douche in en geniet van de liters heet water langs z’n lichaam. Na 15 minuten douchen stapt hij uit de douche en kleed hij zich om. Een joggingbroek met een wit v - hals T-shirt. Hij heeft geen zin om zich te scheren, hij is toch vrij vandaag.
Hij hoord de deur open gaan. Hola Zivah! Hola guapoo hoord hij uit de hal komen. Hij glimlacht. Ze loopt naar binnen en loopt naar de keuken en legt daar de tasjes met het ontbijt neer. Ze legt haar jas over een stoel. Tony, kom op. Tony loopt met iets meer moeite zonder drukverband naar de keuken en gaat zitten. Ziva pakt z’n kuit vast. Hij schrikt een beetje van haar spontane hand om z’n been. Oke strek je been eens. Tony doet zonder moeite wat ze zegt. Goedzo, zegt ze. Oke nu buigen. Met een paar kreunen en pijnscheuten lukt het buigen. Wat tony best knap vind van zichzelf! Ze doet nog een paar oefeningetjes, die best goed gaan. Oke, prima. Je knie is wel dik… heb je h’m al gekoeld? Tony schud z’n hoofd. Er ligt in de vriezer een groot gelpack. Zegt hij. Ziva verbind eerst weer zijn knie stevig. Legt z’n been op een andere stoel. En pakt dan het gelpack uit de vriezer en legt deze op zijn knie. Even een uurtje zo blijven zitten oke? zegt ziva, meer bedoeld als een bevel. Tony knikt en zegt Yup.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.