Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 11

NCIS

23 april 2013 - 17:25

247

0

145



Hoofdstuk 11

Samen zitten ze rustig te ontbijten en wakker te worden. Het is tamelijk stil. Wat is er met je aan de hand Tony? Vraagt ziva ineens, als ze beide bijna klaar zijn met ontbijten. Met mij gaat ’t prima ziva, antwoord tony, die zo te horen geen zin heeft in dit gesprek. Tony! Zegt ziva iets bozer. Tony zucht, agh, je komt er toch wel achter. Hij zucht nog eens diep en geeft dan toch Ziva haar zin. Mijn vader komt morgen naar D.C. Ziva glimlacht, dat is toch onwijs leuk! Dan kunnen jullie weer een beetje vader zoon dingen doen… Tony kijkt haar aan. Hij schud z’n hoofd. Nee, er is iets teveel gebeurd om nu leuke vader zoon dingen te gaan doen. Tony neemt de laatste hap van z’n broodje, en staat op om de tafel op te ruimen. Ziva is stil, en zodra tony opstaat helpt ze hem om de tafel af te ruimen.
Oke, ik zie je vanmiddag weer oke, en wil je alsjeblieeeeeft dat blauwe mapje dat op m’n bureau meenemen? Ziva staat in de deuropening van zijn appartement. Is prima, ik zie je dan. Ohja, Ziva, hou m’n sleutels maar bij je, voor ’t geval ik niet open doe.. slaap ofzo Tony grijnst en gooit de sleutels haar kant op. Ze vangt ze en glimlacht. Tot vanmiddag! Hij doet de deur dicht. Eindelijk… rust… Hij loopt naar z’n bed en gaat liggen. Hij doet z’n ogen dicht… en valt in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.