Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 13

NCIS

23 april 2013 - 17:27

560

0

259



Hoofdstuk 13

Als ziva binnen komt lopen, ziet ze Abby en McGee druk met elkaar praten, en zodra ze Ziva zien, word het stil. Ziva! Roept abby, weet je al wat er met tony aan de hand is? Ik vind hem de laatste tijd zo, stil, en zenuwachtig, nouja, je weet het wel. Ik hoop niet dat het net zo is als m’n neefje Regie, die was altijd ook al zo stil, en zenuwachtig nerveus, die sloeg op een gegevenmoment helemaal door en toen werd z’n vader, mijn oom bob, zó boos da…. ABBY! Roepen Tim en Ziva tergelijkertijd tegen haar. Oh… sorry guys.. Zegt ze zacht. Ziva begind met vertellen, Hij is de laatste tijd gewoon niet lekker om dat DiNozzo senior morgen naar D.C. komt. Er is blijkbaar wat gebeurd vroeger. Senior!? Roept abby. Tony’s vader is echt zowat de meest charmante man die ik ken. Het is echt een ladies man! Grijnst abb’s. Ohhh, nu weten we waar tony het vandaan heeft glimlacht ziva. Abby gaat door. Iedereen mag hem, behalve tony, en Gibbs, maar gibbs mag niemand, maar dat is gibbs…. De vorige keer dat Sr hier was, vond ik Sr best meevallen zegt McGee. Maar om even terug te komen, gaat abby door, tony is nogsteeds boos op hem omdat zijn moeder overleed op z’n 8ste niet dat zijn vader hier wat aan heeft kunnen doen, maar, Senior raakte in paniek, en wist niet hoe hij met kinderen om moest gaan dat hij tony maar op verschillende internationale en kostscholen gedumpt heef. Hij door Senior vanaf zijn 12e geen financiering meer uit huis gekregen. Abby blijft vertellen : Hij heeft me verteld dat hij na z’n 17e weer naar huis kwam, en toen is hij naar de HighSchool Baltimore gegaan, en daar is hij gaan Basketballen en is hij gescout. Z’n vader wilde dat Tony ging studeren voor arts, ondernemer, of het bedrijf van zijn vader over te nemen, een moneymakers beroep laat maar zeggen, maar na 1 jaar afgerond opleidingarts arts gedaan te hebben, is tony gestopt en bij de Baltimore P.D drugs department gegaan omdat hij iets wilde doen dat écht verschil maakte, en het liefste zo snel mogelijk. En tony bleek erg goed in zijn beroep te zijn. Z’n vader heeft hem dat nooit vergeven. Het lijkt alsof Sr niet trots is op zijn zoon. En vroeger keek Tony echt op naar zijn vader. Maar vanwege het lange geen contact hebben met zijn vader, is hij blijkbaar alle goede dingen over hem vergeten. Zodra Abby klaar is met haar verhaal, zijn McGee en Ziva doodstil. De arme gozer… zegt Tim zacht. Maar, zegt Ziva, waarom wil Senior nu ineens wel contact met z’n zoon? Ja… vult McGee aan, het is niet logisch. Nou zegt abby, zijn vader is Multibiljonair, maar is een jaar of 3 geleden één van zijn bedrijven kwijt geraakt en was blut. Toen heeft tony hem niet geholpen… misschien heeft hij nu weer hulp nodig. Met z’n drie praten ze nog even door over het verhaal van Tony. Na een half uurtje gepraat te hebben besluit abby naar beneden te gaan en Ziva en Tim gaan aan de slag. Het is een redelijk saaie dag, de hele dag papierwerk, en administratie van coltcases … Om 16.00 kijkt McGee op z’n horloge. Fuck ik moet weg! Tandartsafspraak… Oh oke Tim, ik zie je morgen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.