Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 14

NCIS

23 april 2013 - 17:27

290

0

228



Hoofdstuk 14

Succes, roept ziva nog na. Ze kijkt op haar horloge.. Ze ruimt haar bureau op en pakt haar tas en jas. Ze loopt naar tonys bureau en pakt het blauwe mapje zoals hij gevraagt heeft. Ze loopt naar Abby’s lab. Abb’s , ga je mee naar tony? Ik moet nog even wat brengen? Ja tuurlijk, roept abby. Ik ruim even snel op. Een moment later rijden ze samen naar tony’s appartement, ze parkeren en stappen uit. Abby wil net aan bellen als ziva haar tegenhoud. Kijk! Ze pakt de sleutels die ze van hem gehad heeft, en doet de deur voor abby open. Dankuwel, glimlacht abby. Ziva doet de voordeur van tony’s appartement open. Ik denk dat hij slaapt zegt Ziva zacht. Abby kijkt door de kleine kier van de slaapkamerdeur, en doet die iets meer open, en ja hoor, daar ligt hij, dwars over het 2 persoonsbed. Abby lacht zacht. Ik dacht al dat ik je hoorde miss Sciuto, mompeld Tony. Oh sorry tony! Ik wilde je niet wakker maken! Zegt abby zacht. Geeftniet, ik was toch al van plan op te staan. Tony gaat op de rand van z’n bed zitten en staat op. Voila, hij houd z’n armen wijd open en glimlacht. Abby glimlacht en geeft hem een knuffel. Ziva komt uit de keuken teruggelopen, Abb’s ik heb alles neergelegt, zullen we weer door!? Zonder hem wakker te maken. Zegt ze zachtjes. Te laat, zegt tony iets harder. Hij loopt samen met abby de woonkamer in. Goeiemorgen glimlacht ziva. Ze geeft hem zijn sleutels weer terug. Dankje. Ga maar, ik zie jullie morgen weer? Oke? Zegt Tony. Oke tony, tot morgen Ziva glimlacht naar hem, en loopt richting de deur samen met abby, en ze lopen samen weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.