Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS » Hoofdstuk 15

NCIS

23 april 2013 - 17:28

767

0

341



Hoofdstuk 15

De volgende morgen is Tim de eerste van Team Gibbs aanwezig. Hij gaat zitten en gaat ontbijten. Snel achter hem aan komt Tony binnen. Fancy als altijd, netjes in pak, itiliaanse leren schoenen, dit keer geen stropdas, zonnenbril, en een brede charmante glimlach. Goeiemorgen McGoo! Hij zet z’n rugzak bij z’n bureau. Goeiemorgen Tony. Ondertussen stopt mcgee een hap van z’n beagel in z’n mond. Smakelijk McGoo. Zegt Tony. McGee Knikt vriendelijk als ook Ziva binnenkomt. Goeiemorgen jongens, goed geslapen? Ze kijkt met een halve glimlach naar tony. Tony trekt z’n wenkbrauwen op. Ja, heerlijk jij ook? Vraagt hij aan haar. Ohh heerlijk. Ziva gaat zitten en zet haar computer aan. Tony begind aan coltcases, en na een uurtje ( 10,00 ) komt gibbs binnen. Goeiemorgen Baas zegt tony snel. Goeiemorgen gibbs zegt ziva. Baas, Zegt McGee met een glimlach op z’n gezicht en een vriendelijke knik richting Gibbs. Dinozzo! Zegt Gibbs, tony kijkt op. Ja baas? Verzoek voor jou in Mtac. Oke baas. Tony staat op en loopt naar boven naar Mtac. Ziva en McGee gaan rustig verder met werken. Na 5 minuten dat tony in Mtac is, gaat de lift open. Er stapt een oudere man binnen. Netjes in pak, stropdas itiliaans leren schoenen, zonnebril en een brede charmante glimlach. Tim kijkt op. Senior! Zegt hij vrolijk. Ah McGoo, goed om je te zien! Hij loopt naar Tim’s bureau en geeft hem een stevige hand. Ik dacht dat Tony u van het vliegveld om vijf uur zou halen. Waarom bent u er nu al, vraagt Tim beleeft. Ik heb een vlucht eerder gepakt. Zegt senior en kijkt rond. Hij laat z’n oog vallen op Ziva. Hij loopt naar haar bureau. En begind in het Itiliaans tegen haar te praten, Ciao bella ragazza, per voi farò di tutto... ( hallo prachtige dame, voor jou, zal ik alles doen ) Hij pakt haar hand en geeft er een kus op. Anthony DiNozzo Senior? Neem ik aan? Zegt Ziva met een glimlach. Si... ( ja.... ) Hij glimlacht en knipoogt. Hij kijkt naar Tony’s bureau. Is Junior er, of is hij weer eens laat, zoals elke DiNozzo altijd is? Senior glimlacht naar Ziva. Op dat moment komt Gibbs aangelopen. Ha Gibbs goed je te zien! Zegt Senior. Gibbs glimlacht half, knikt en gaat aan z’n bureau zitten. Tony is in Mtac, boven, ik ga hem wel voor u halen. Blijft u hier maar wachten, steld mcGee voor. Goed idee Mcgoo. Zegt senior die niet echt bezig is met mcgee maar met ziva. Tim loopt naar boven en gaat binnen bij mtac waar tony net klaar is met een gesprek. Met een brede lach komt tim naar tony toe. Er is iemand voor je... zegt mcgee. Wie? Zeg ik niet, zegt mcgee met een nog grotere lach. Wat is er met jou aan de hand, vraagt tony geirriteerd en loopt uit Mtac. Hij loopt naar de trap toe en ziet z’n vader met Ziva en ondertussen ook abby staan. Wat doet hij hier? Vraagt hij aan mcgee half in paniek. Hij heeft een vlucht eerder genomen, om meer tijd met jou te kunnen besteden. Op dat moment draait senior zich om nadat Ziva Tony in het vizier heeft. Ciao Junior! roept hij. Ciao papà ( hallo papa ) , roept tony vanaf boven de trap. Hij loopt samen met mcgee, in een aardige draf, naar beneden naar z’n bureau. Wat doe je hier? Hoe ben je hier gekomen? Vraagt Tony niet op een aardige toon, meer verward, aan z’n vader. Ik dacht dat we een afspraak hadden, we zouden wat drinken, iets gaan eten? En ik heb een taxi genomen! Zegt Senior. Aha, oke, maar, dat zou om... tony kijkt op z’n horloge, 5 uur zijn! En ik zou je komen ophalen vanaf het vliegveld?! Sorry, ik heb een vliegtuig eerder genomen gewoon om wat meer tijd te hebben. Zegt senior zacht. Papà, ik heb nog werk liggen, ik kan niet zomaar weggaan. Welk hotel verblijf je? Vraag tony. Hilton... Ik haal je daar op om half acht? Prima, Oké Junior. Bye.. Zodra senior naar de lift loopt, laat tony zich op z’n bureaustoel vallen met een diepe zucht en haald een hand door z’n haar. Zachtjes vloekt hij in itliaans, accidenti (godverdomme) ! Ziva kijkt naar Tony. Ik wist niet dat jij Itiliaans sprak. Tony kijkt naar haar, toevallig wel, toevallig kom ik uit een itiliaanse familie. Tony klinkt bot en chagerijnig. Ziva houd maar gewoon haar mond. Tony gaat rustig aan het werk en houd zich stil de rest van de middag.

Laat me even weten of ik de fiction af moet schrijven of niet! Dankje!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.