Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 8: Klappen

Irresistible~Harry Styles [END]

23 april 2013 - 17:34

733

5

388



Deel 8: Klappen

Hey guys! Hoop dat jullie het leuk vinden! Willen jullie het ff zeggen wanneer jullie een melding willen ?? Ik kan niet heel vaak meer iets posten, want ik heb het momenteel best druk.. En reageer please ! xx

*1 Week later*

Harry mocht van de dokter weer naar huis, hij was flink aan het opknappen. Hij mocht alleen voorlopig geen concerten en interviews geven en hij moest af en toe naar het ziekenhuis gaan voor controle, en ik ging weer naar school. Alleen is het minder leuk geworden op school. Ik word gepest omdat alle Directioners op school vinden dat ik niet goed genoeg ben voor Harry. Soms als ik uit school kom, ben ik helemaal wanhopig en zou ik het liefst van de aardbodem verdwijnen. Harry, Louis, Niall, Liam en Zayn heb ik het nooit verteld. Ik schaam me ervoor, daarom weten mijn ouders het ook niet...

Ik en Harry zijn in de badkamer, ons aan het omkleden. We doen onze zwemkleren aan, want we gaan zo zwemmen in Nialls zwembad. Wat afleiding doet me vast goed. Ik hoor de andere boys al bommetjes maken vanaf de duikplank. Ik zit zo ver weg in mijn gedachten, dat ik helemaal niet merk dat ik vooruit zit te staren. 'Gaat alles goed love?' zegt Harry terwijl hij zijn zwembroek aantrekt. Ik schrik op. 'Ja hoor!' zeg ik vlug en ik trek vlug mijn bikini aan. Harry merkt waarschijnlijk dat er iets is, maar hij zegt niks meer. Zodra we ons zwemspul aanhebben, tilt Harry me op en neemt me mee naar het zwembad. Hij gaat me topsnelheid de trap af en ik gil: 'Aaah! Harry! Zet me neer!!' Maar Harry vind het wel grappig en gaat door, gelukkig vind ik het ook grappig. Zodra we buiten zijn, rent Harry op het zwembad af. 'Harry.. Wacht. Nee... niet doen! Aah!' En voordat ik het weet word ik het zwembad in gegooid en lig ik in het ijskoude water. Brr.. koud! 'Koud hè?' zegt Zayn. Ik knik. Hij loopt -nouja, wankelt in het water- naar me toe en tilt me op mijn rug. 'Haha Zaaayn! Wat hebben jullie toch!' roep ik. Zodra Zayn me weer heeft neergezet in het water, zegt Liam: 'Harry, pak de bal, dan gaan we overspelen!' Als Harry terug is met de bal, gaan we volleybal doen. Ik zit in een team met Harry en Louis, tegenover ons staan Liam, Niall en Zayn. Ons team staat met 2-1 achter, dus we doen extra ons best. Zodra Louis hem naar de overkant heeft geslagen, slaat Niall hem terug, maar veel en veel te hard. De plastic bal vliegt over het platte dak van het huis heen, op de straat. 'Ik haal hem wel!' roep ik, en ik stap uit het zwembad. Ik trek mijn slippers aan een ren de straat op. Waar is de bal? vraag ik me af. Ik kijk links, niks. Ik kijk rechts, en ik kijk recht naar een groepje laatstejaars die voor me staan. Ik schrik, het zijn de pesters! De mensen die mij op school pesten. Verschrikt kijk ik om me heen of er iemand is. Niemand. Fuck. Twee meiden en vier jongens kijken me aan. 'Zoek je deze soms?' vraagt de grootste jongen. Hij houdt Harry's bal omhoog. Nee! Ze mogen hem niet meenemen! Harry heeft die bal van zijn overleden oma gekregen! Het betekend zo veel voor hem... 'Geef hier.' zeg ik met een nijdig stemmetje. 'Wat wil je ervoor doen?' wordt me gevraagd. Ik slik een brok weg. Wat bedoelen ze? Ze bedoelen toch niet... Voordat ik het weet word ik meegesleurd aan mijn arm door twee jongens. 'Laat me gaan!' roep ik, hopend dat de jongens achter het huis me horen, maar het heeft geen zin. De laatstejaars nemen me mee een steegje in. Ze drukken me tegen een muurtje aan. 'Zo dametje,' zegt de jongen met een gezicht vol piercings. 'Jij gaat nu precies doen wat ik zeg, oké? Anders gaan we jouw mooie gezichtje een beetje verbouwen!' ik knik. Het zweet staat op mijn voorhoofd en ik ben doodsbang. De jongen gaat verder. 'Dus als jij het waagt om..' verder komt hij niet, want dan komen er twee jongens achter hem staan. Dan zie ik hun gezichten. Het zijn Zayn en Harry! Ik ben zo blij dat ze er zijn, maar tegelijkertijd barst ik in snikken uit. Een van de jongens geeft me een klap. 'Hou je kutkop,' snauwt ze. Dan pakt Zayn hem vast en hij mept hem op de grond. De jongen heeft een bloedneus en heeft zijn ogen dicht. 'Wie moet er nog meer wat klappen!?' schreeuwt Harry.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 18 juni 2013 - 7:43:
Wacht eens Zayn kan niet zwemmen dus hij zou nooit in het water gaan

Dat wou ik effen zeggen


Lotteimy
Lotteimy zei op 24 april 2013 - 14:53:
thnx voor de positieve reacties <3 xoxo


candyXbar
candyXbar zei op 24 april 2013 - 8:44:
Aah, I love this <3 ze zijn net broer en zus, maar dan met een relatie xd


1Dlover
1Dlover zei op 23 april 2013 - 21:22:
Aawww
Haar helden
Zo cute
Snel verder!


Malikaa
Malikaa zei op 23 april 2013 - 17:44:
Aaahhhh!!! Harry the saver
Ze moeten ze slaan en ze daarna goed duidelijk maken dat ze haar nooit meer mogen aanraken
Snel verder
xXx