Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Impossible love » -8

Impossible love

23 april 2013 - 22:54

1579

6

446



-8

Nog een hoofdstuk! * dansje *

Ik zat op de bank en kon nog steeds niet geloven wat er zojuist was gebeurd. Ik probeerde mezelf af te leiden. Ik zette de televisie aan en pakte een zak haribo snoepjes. Ik kroop op de bank en gooide een dekentje over mij heen. Een halfuur later was de zak snoep zo goed als leeg en ik merkte dat ik moe werd. Ik stond op en liep naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. Met moeite draaide ik het dopje van de tube tandpasta af. Een kwartiertje later lag ik in mijn bed en pakte mijn telefoon.

Hai Zayn,
ik vond het heel erg gezellig met je vandaag.
Ondanks dat ik niets van de film snapte.
Haha. Veel plezier morgen op je zusjes verjaardag!
En laat maar weten, als je uitkan gaan morgen!
Zou gezellig zijn als je langskwam.
xx.


Ik drukte op verzenden en viel binnen no time in slaap.

Zonnestralen op mijn gezicht maakte mij wakker. De vrolijk fluitende vogeltjes die mij toezongen. Het opstaan en wakker worden werd allemaal veel makkelijker op deze manier. Ik rekte me uit en zocht naar mijn telefoon onder mijn kussen. Een berichtje van Zayn. Ik was natuurlijk vannacht in slaap gevallen tijdens het 'wachten' op een smsjes terug.
He Jadie,
Ik vond het ook weer heel gezellig met je. Hopelijk vond je het niet erg van net. Ik moest het gewoon doen.
xxxx


Snel typte ik een smsje terug;
Hai Zayn,
ik was vannacht in slaapgevallen!
Nee vond het niet erg hoor ;$.
Have fun today!
xxx


Ik trok een joggingbroek aan en een losse trui. Snel maakte ik mijn ontbijtje klaar, om deze vervolgens binnen tien minuten naar binnen te schransen voor de televisie. De rest van de middag heb ik boodschappen gehaald, wat huiswerk gemaakt en wat huishouden gedaan. Wat er allemaal wel niet bij komt kijken wanneer je op jezelf woont. Ik heb er dan wel zelf voor gekozen, maar toenertijds bij mijn ouders thuis was ook fijn. Ik was vrijsnel zelfstandig en vond het een mooie tijd om op mezelf te gaan. Mijn ouders zijn nogsteeds bij elkaar en die wonen ongeveer een halfuurtje van mij vandaan.

De deurbel ging. Ik stond van de bank en liep naar de deur. Niall en Kyra stonden voor de deur. Gezellig! "Kom binnen!" Kyra gaf me een knuffel en liep achter Niall aan de woonkamer in. Niall had een grote plastictas in zijn handen en zette deze op de grond. "Zo, nu kan ik je tenminste een normale knuffel geven Jadie." Hij liep op me af en gaf een knuffel. "Wat heb je ingodsnaam allemaal meegenomen, Niall?" "Nou, Kyra en ik kwamen op het geniale idee om even wat drank in te slaan. Dan kunnen we alvast wat voor drinken." antwoordde hij. Ik keek naar Kyra en zag hoe ze naar Niall keek. Ze vond hem overduidelijk ook leuk, want ze had een grote glimlach op haar gezicht en een twinkeling in haar ogen. Niall liep naar de keuken en pakte drie glazen uit de kast. "Zo, wat willen de dames drinken?" vroeg Niall terwijl hij de flessen drank uit de tas haalde. "Doe mij maar een malibucola, asjeblieft." antwoordde Kyra. "En voor mij ook!" vulde ik aan. "Ik ga even snel naar mn slaapkamer, dan trek ik even wat leuks aan voor vanavond en dan maak ik me wel op in de woonkamer, dan kunnen we even chillen." Ik liep naar de slaapkamer en gooide mijn kledingkast open. Ik trok een zwarte panty aan en deed er mijn zwarte jurkje met studs op aan. Ik bukte om mijn korte zwarte UGG's te pakken en trok deze ook aan. Snel grisde ik mijn toilettasje van mijn bureau af en nam deze mee naar de woonkamer.

Toen ik de woonkamer inliep zag ik dat Niall zijn arm om Kyra heen had geslagen en zij tegen hem aanlag. Ik keek naar Niall en hij naar mij. Ik gaf hem een glimlach en hij gaf mij een nóg grotere glimlach. Ik nam plaats op de bank en zette mijn spiegel op mijn schoot. Allereerst deed ik wat BBcreme op mijn gezicht en wat consealer. "Jullie meiden ook altijd met dat makeup." zuchte Niall. Ik stak mijn tong uit en pakte mijn mascara. Ik smeerde aardig wat lagen op mijn wimpers, waardoor ze lang, dik en krullend waren. Chaotisch ging ik opzoek naar mijn zilverenglitter oogschaduw. Soms lijkt het alsof mijn tas oneindig diep was, ik kon er nooit wat in terug vinden. Eindelijk had ik hem gevonden en smeerde wat op mijn oogleden. "Wauw, wat een mooie oogschaduw!" complimenteerde Kyra. "Wil je ook wat op?" "Ja graag!" en ik smeerde wat op haar oogleden. Kyra zag er mooi uit vanavond. Ze had een luchtig wit jurkje aan en een zwarte panty met lichtbruine enkel UGG's. Haar blonde krullen zaten mooi in model. Als allerlaatste deed ik wat rouge op en wat lipgloss. Ik was klaar voor vanavond.

Kyra, Niall en ik zaten met zijn drieën op onze fietsen. Allemaal al zwaar aangeschoten onderweg naar de club in de stad. Niall had helemaal rode wangetjes gekregen van de glazen wodka die hij had gedronken. En Kyra en ik hadden een fles Malibu leeggedronken en nog wat flugeltjes genomen.

Eenmaal aangekomen in de club hing Niall als een echte man de jas van mij en Kyra op. We liepen met zijn drieën meteen naar de grote zaal waar de muziek uit de boxen dreunde. Ik hou van zingen, maar ik hou ook enorm veel van dansen. Dansen is echt een uitlaatklep. Dance like nobody is watching. We hebben met zijn drieën de grootste lol ever gehad. Kyra en ik hadden Niall nog voor de grap gesandwiched. Niall kwam plots met een enorme kan met drank aanlopen. "Ik daag jullie uit.. binnen 1 minuut moet deze hele kan op zijn en ik help jullie daarmee!" Niall, Kyra en ik zette alle drie een rietje aan onze mond en begonnen te drinken alsof ons leven ervan af hing. En het was gelukt. De kan was binnen 42 seconden leeg. We waren alle drie enorm aangeschoten en het maakte de sfeer er alleen maar gezelliger op. Lachen, dansen, drinken en nog meer dansen.

Ik vertelde Niall en Kyra dat ik even naar het toilet ging. Na een lange en moeizame zoektocht naar de wc had ik hem dan eindelijk gevonden. Toen ik naar het toilet was gegaan liep ik de club weer in, opzoek naar Niall en Kyra. Ik herkende Nialls rug en liep er naar toe. Toen ik Niall had gevonden zag ik dat hij samen met Kyra aan het dansen was. Hij had zijn handen op haar heupen geplaatst en elke keer als ze praatte hielden ze hun mond dichtbij elkaars oor. Ze hadden mij nog niet opgemerkt. Ineens plaatste Niall zijn handen op de wangen van Kyra en zoende haar. Het liefst was ik ernaast gaan staan om ze aan te juichen, maar het was maar beter dat ik dat niet had gedaan. Ik heb denk ik wel een minuut of twee staan kijken hoe ze aan het zoenen waren. Het zag er zo lief uit. Toen ze eindelijk uitgezoend waren stapte ik wat dichterbij en deed alsof ik niks had gezien. De rest van de avond waren we lekker aan het dansen.

Rond een uur of half drie, toen we nogsteeds in de club waren besloot ik om nóg een drankje te halen voor mij, Niall en Kyra. Ik stond aan de bar te wachten tot ik een hand op mijn kont voelde. Ik draaide me om, zodat ik kon zien wie het was, maar ik zag niemand. Een paar seconde later voelde ik het weer. En weer zag ik niemand. Toen de barman bezig was met mijn drankjes maken voelde ik nogmaals de hand op mijn kont. Dit keer greep ik de hand vast en draaide me om. De hand was van een jongen, die ik niet kende. Hij stond met al zijn vrienden om mij heen. "Blijf met je gore poten van me af, mafkees!" schreeuwde ik hem toe. Hij en zijn vrienden lachte mij uit en de waarschuwing hielp niet. Nu ging een vriend van hem aan me zitten. Ik sloeg zijn hand weg en gaf hem een duw. "SODEMIETER OP NOU!" Weer begonnen ze te lachen. Toen de derde jongen zijn handen uitstak om aan me te zitten kreeg hij een duw van een andere jongen. "Hoor je niet wat ze zegt? Opdonderen nou!" Schreeuwde hij. De jongens gingen dreigend om de jongen heenstaan, en toen zag ik pas wie het was. ZAYN! De jongens stonden klaar om Zayn een stomp te geven tot ze stuk voor stuk in hun kraag werden gevat. "Zo jongens, zijn we weer lekker bezig!" zei de bewaker, die ze vervolgens stuk voor stuk eruitgooide. Zayn liep mijn kant op. "Gaat het allemaal met je?" Ik knikte naar hem en kon niks anders dan hem een kus op zijn mond tegeven. "Dankjewel, Zayn." Zijn lippen waren net zo zacht en zo lekker als in mijn droom. En het smaakte naar meer en dat vond hij duidelijk ook. Toen ik mijn mond van dezijne haalde trok hij mij aan mijn arm. Hij pakte me om mijn middel vast en gaf me nog een kus. "Dit heb ik al zolang willen doen." vertelde hij. Ik voelde hoe onze onschuldige kus uitliep op een hevige zoensessie. We hebben denk ik wel 5 minuten voor de bar staan zoenen met elkaar. Hij was een enorm goeie zoener, en ik zweer dat ik voelde dat hij speels op mijn onderlip beet..


Reacties:

1 2

1D4EVER
1D4EVER zei op 7 sep 2013 - 20:27:
GA VERDEEEER!! MELDIIIIIIIIIIIIIIIIING!!


Malikaa
Malikaa zei op 2 mei 2013 - 1:31:
AAAHHHHHH!!! ZOO CUTE
het is nu like half 2 s' nachts en ik zou eigenlijk moeten slapen, maar jou verhaal is veel boeiender!!
snel verder!! <333
xXx


shania13
shania13 zei op 24 april 2013 - 16:25:
Omg how cuteeeee xd

Xx


1Dzayn
1Dzayn zei op 24 april 2013 - 6:32:
Ommgggg ik wil nu hoogst persoonlijk naar die jongesn stappen en ze een schop onder hun reet geven. Grrr ik haat jongens die handtastelijk worden.

ZAYN SUPERHERO!!! Woehoee! Ze heeft echt geluk met hem.
En zoals 1Dilovenial al zei, wel jammer dat ze er waarschijnlijk niks vam gat heeinneren. Ach ja, dan heb je wel twee keer je eerste zoen (:

Snel verder meis
Xoxo


1Dlover
1Dlover zei op 24 april 2013 - 5:26:
Super leuk!
aaww zayn de held
snel verder!