Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->13 leaving!

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

24 april 2013 - 12:13

889

3

450



--->13 leaving!

`hee kleffie beffie` wordt er geroepen. Ik open me ogen. Zijn we nou in slaap gevallen? “kom de taxi staat al voor” roept Perrie vanuit de deur. Emily die nog steeds op me borst ligt strekt zich uit en staat op. “Kom lief ik moet gaan.” Zegt ze terwijl ze me een hand aan rijkt. Ik gaap een keer goed en dan pak ik haar hand en sta ook op. ik pak haar tas en we lopen naar beneden. Ik geef de tas aan de chauffeur die hem vervolgens in de achterbank ligt. Ik pak Emily vast bij haar heupen. Ze leg haar armen op me schouders. “ik ga missen” zeg ik met een brok in me keel. “ik ben snel weer terug lief” probeer ze me gerust te stellen. Ik vouw een haar die voor haar ogen hing achter haar oren. Ik geef haar een tongzoen. “Kom schiet op!” roept de chauffeur vanuit zijn auto. “doeg lief!” zegt ze en ze geeft iedereen nog een knuffel en stapt dan in. Zayn slaat een arm om heen. “hier moet je aan wennen he!” zegt hij terwijl de auto het terrein afrijd. “ik weet nu hoe jullie je vorig jaar allemaal voelde.” Zeg ik en bijt op me lip. Zayn drukt me in een knuffel. Dan hoor ik een auto het terrein op rijden. Het is Paul. “kom jongens we have work to do” roept hij vanuit de raam. We nemen afscheid van de meiden en we stappen in. ik zucht eens diep. “ja werk gaat gewoon door!” zegt Paul. Ja daar kan ik ook geen medelijden van verwachten. Ik leg me hoofd tegen de deur en kijk hoe de lichten voorbij flitsen. Dan wordt er een hand op me zij gelegd. Ik kijk op het is Louis. Hij hoeft niks te zeggen of ik weet al wat er is. Ik moet niet zo down doen dus ik ga recht zitten. “wat gaan we eigenlijk doen?” vraag ik dan maar. “we hebben signeersessie in Dartford.” Oke mooi. Ik wordt altijd wel weer vrolijk van me fans. Louis begint te dansen op het nummer dat op de radio komt. Ik kan het niet laten om ook mee te dansen. Het ziet er waarschijnlijk ontzettend raar uit maar het boeit me niet. Het vrolijk me op. na zo’n half uurtje dansen blèren en stoeien rijden we een afgezet parkeer terrein op. we worden naar een achterdeur van een sportcentrum geleid. We lopen een gymzaal in. Er staat een tafel op een verhoginkje met 5 stoelen. We gaan allemaal zitten, Niall helemaal rechts ik daarnaast naast mij Louis en daarnaast Liam en helemaal links Zayn. we zitten een beetje te klieren als Paul roept: “de deuren gaan open!” en we worden aan gevallen door honderden gillende meisjes. “there we go” hoor ik heel zacht louis nog zeggen. De eerste komt voor me tafel ze kan alleen maar schreeuwen en schreeuwen en schreeuwen. De tweede vraagt hoe het met me gaat en de derde kan alleen maar huilen. En ik maar schrijven, schrijven en schrijven. Na een ander half uur hebben we even pauze. Of nou ja onze handen hebben pauze. Nu was de tijd aan gebroken dat we voor de zaal moesten zingen. We moesten More than this en What makes you beautiful zingen. Dat waren ook wel de leukste liedjes om op te treden. De tafel werd weggehaald en er werden stoelen neergezet ik kreeg een red-bull in me handen gedrukt door Niall die ook de rest wat te drinken gaf. Zodra de andere stoelen er staan gaan we zitten. We beginnen met more than this. Liam kondigt hem aan en we beginnen. Ik kijk nog even naast me naar Louis die me even me been aanraakt. Na More than this gezongen te hebben neem ik nog een slok van me red-bull en kondigt Niall What makes you beautiful aan. Ik zing me solo die niet helemaal vlekkeloos gaat. Ik baal ervan maar door dat de fans zoiezo keihard gillen valt het volgens mij wel mee. Pff.. wordt een lang weekend. Maar ik probeer me te focussen op me werk. Na de sigineersessie hebben we nog een paar interviews maar het is op weg naar een radio interview als me mobiel gaat. Het is Emily. Dat hoor ik al aan de ringtone. Ik neem op. “haaaiiii beauty!” antwoord ik vrolijk! “haaaaaaai!” klinkt er aan de andere kant van de telefoon. Ik voel me meteen vrolijk. Ze doet me echt heel veel! We hebben nog maar net op gehangen als we bij het radio station aan komen. Ik voel me vrolijk en opgelucht. Eerst vraagt de interviewer gewone vragen over het album enz. Maar dan vraagt hij naar ‘het mysterieuze meisje’ waarmee hij Emily bedoelde. Ik kan natuurlijk niet veel over haar vertellen. Dus ik antwoord: “het is een geweldig meisje!” waar vervolgens de interviewer aan de andere jongens vraagt: “en hebben jullie haar al ontmoet?” waarop Louis meteen antwoord: “jaaa!” zo enthousiast als hij kan. Ik lach ook de interviewer. Dan schiet me te binnen dat dit Nederlandse radio is en dat zij uit nederland komt. “wel leuk om te weten, ze komt uit Nederland” de intervieuwer kijk verbaast “ze is nederlands” vraagt hij te bevestiging. Ik knik “haar moeder woont in Nederland maar zei zelf in london” is mijn andwoord dan.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 21 aug 2013 - 18:42:
Leuk!!!
Snel verder met lezen


Lotteimy
Lotteimy zei op 27 april 2013 - 9:03:
supercute storrry melding please? xoxo


1Dlover
1Dlover zei op 25 april 2013 - 18:17:
Niceeeee
snel verder