Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » I'm ready to give you my heart.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:28

260

0

187



I'm ready to give you my heart.

Lieve dagboek,

Ik heb zonet de nieuwe dingen die ik kocht aan mam getoond. “Dat staat je vast prachtig”¯, zei ze. Ik glimlachte en liep naar mijn kamer, en nu zit ik hier, in mijn dagboek te schrijven. Vertelde ik al dat ik Jenny tegen kwam in de stad ? Ze was ook aan het shoppen, met haar moeder. “Dan krijg ik altijd meer”¯, zei ze. We hebben afgesproken om vanavond nog wat te doen, dus komt ze straks naar hier. Ik hoop maar dat ik vanavond opnieuw geen aanval krijg, zoals de vorige keer. Maar als ik me niet opjaag, gebeurt dat wel niet. Oh, de bel, ik ga maar vlug open doen.

Ruby, x.

Ik doe de deur open, en krijg meteen Jenny haar armen om me heen. “Ik heb je zo hard gemist meisje”¯, zegt ze. Ik glimlach en wring me los uit haar greep. “Wil je drinken ?”¯ vraag ik. Jenny knikt. “Doe maar cola.”¯ Ik haal 2 blikjes cola uit de koelkast, en geef er één van aan Jenny. Net wanneer ik terug op de bank wil gaan zitten gaat de bel. Zuchtend sta ik weer op en doe de deur open. “Bill !”¯ roep ik. Hij glimlacht, terwijl ik rond zijn nek vlieg. “Stoor ik ?”¯ Ik kijk hem aan. “Tuurlijk niet, kom maar binnen.”¯ Hij glimlacht en stapt de hal in. “Tom komt ..”¯ maar verder komt Bill niet, omdat iemand hem onderbreekt met “Auw.”¯ Ik kijk verbaasd voor me uit, en doe langzaam de deur terug open. “Oehh, Tommy !”¯ Hij wrijft met een pijnlijk gezicht over zijn neus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.