Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » broken mirrors » self harm

broken mirrors

26 april 2013 - 15:23

470

7

434



self harm

hoi!!! eindelijk weer een nieuw stukje!!! btw weet iemand hoe je een overige ff maakt, want dat lukt mij niet :/ bedankt!!!

‘Euh, ook hallo Louis.’ Ik stapte langs hem heen de kamer in.
Was dit liefde? Is dit nou iemand leuk vinden?
Door de vragen in mijn hoofd lette ik niet op en botste ik tegen iemand aan. ‘Oowh eh sorry.’ Kwam er uit mijn mond.
‘Maakt niet uit hoor kan gebeuren, trouwens ik ben Niall.’
‘Ik ben Shannon.’
Mijn hoofd liep rood aan terwijl hij wegliep, mijn gedachten gingen weer naar die ene jongen.
Louis, zou hij mij ook leuk vinden? En niet te dik? Of te lelijk?
Een zucht ontsnapte uit mijn mond, ik wist dat hij té knap voor mij was. Hij zou me net zoals iedereen ook te dik en te lelijk vinden.
Ik tilde mijn hoofd op om te kijken hoe de kamer eruit zag, ik zag Harry langs een lichtgetinte jongen zitten, en Niall zat in de keuken. Liam en Louis kon ik nergens vinden. Ik hoorde iemand mijn naam roepen, Harry’s stem schalde door de ruimte toen hij mijn naam riep.
Ik keek hem vragend aan.
‘Kijk Zayn dit is Shannon.’ Kwam er uit zijn mond.
‘Hoi Shannon, ik ben Zayn.’ Zij de jongen naast Harry.
Ik keek de keuken in,en ik zag Niall genieten van een zak chips. Ik kreeg een hongergevoel in mijn maag.
Nee, ik mocht niks eten, dan werd ik weer dik en gingen ze me nog erger pesten.
Toch liep ik, tegen mijn wil in, naar de keuken. Daar vond ik ook Liam die druk bezig was met pannenkoeken bakken.
Niall stak de zak chips naar me uit. Ik moest mijn best doen niet te gaan kokhalzen van de geur die uit de zak kwam. Mijn hoofd schudde ‘nee’ en mijn maag zei ‘ja’. Niall trok zijn wenkbrauwen op en haalde daarna zijn schouders op, en at de zak verder leeg.
Ik vroeg me, sinds ik de kamer inkwam, nog steeds één ding af. Waar is Louis?
Gelukkig, voor mij, was Harry me voor en riep naar de keuken: ‘Waar is Lou?’
Niall wist het niet, en Liam ook niet.
‘Shannon ga even boven kijken.’ Zei Harry.
Ik knikte, tuurlijk wou ik weten waar hij zat. Ik ging de hal in, stormde de trap op en deed de eerste deur open die ik zag.
Het was een badkamer, vol met scherpe voorwerpen.
Ik sneed mezelf niet, tenminste nóg niet..
Mijn hoofd sloeg ophol, mijn hand ging naar de deur en maakte hem op slot.
Het leek alsof ik geen controle over mezelf meer had.
Ik pakte een scheermesje en zette hem op mijn pols. Tranen prikten achter mijn ogen, van verdriet, woede en pijn. Mijn gedachten trokken het niet meer, ik had geen controle meer over mijn lichaam.
Het mesje ging over mijn pols, en bloed stroomde naar beneden.
Het deed pijn, maar niet zoveel als de woorden die dagelijks tegen me gezegd werden.
Die deden veel meer pijn dan dit.
Even realiseerde ik wat er gebeurd was.
I just became a Self Harmer....


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 5 sep 2013 - 14:39:
Ik moet echt snel verder lezen!!!


Faylinn
Faylinn zei op 10 mei 2013 - 13:58:
neeee niet jezelf snijden! echt niet!!
als de jongens het zien gaaan ze je helpen. het komt allemaal el goed. i hope...
snij jij je in het echt ook?? als je dat doet hou r dan mee op pleaasee. ik ken iemand die dat ook doet. je krijgt er spijt van...


candyXbar
candyXbar zei op 27 april 2013 - 16:49:
Overige fanfics doe je gewoon omg naar overige te gaan wij onderwerpen, heel makkelijk. But hey, don't be stupid, jezelf snijden doet pijnn


misseseem
misseseem zei op 26 april 2013 - 22:21:
Ooow. Please laat Louis of weet ik veel wie binnen komen en haar stoppen dan vragen wat er gebeurt ze legt dan alles uit en dan vermoord hij die daders klaar!!!!!!!!!!!

Pff.. i have to relax now.. relax..
super mooi geschreven! echt zit met branderige ogen te lezen!


1Dlover
1Dlover zei op 26 april 2013 - 21:56:
Aahhhh
Neee niet doen!
Zeker niet bij iemand anders thuis!