Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 9: They don't know about us

Irresistible~Harry Styles [END]

26 april 2013 - 22:42

555

3

313



Deel 9: They don't know about us

Heey loves ! Sorry dat ik nu pas iets post, maar eerder was ik al bezig, maar toen viel mijn iPod uit en was alles gewist ... Hope you like the story! Pleasse zoveel mogelijk reacties :) love you all.xx

Links van mij zit Harry op de bank, hij heeft een arm om me heen geslagen. Rechts van me zitten Liam en Zayn, en tegenover ons zitten Niall en Louis. Ik heb ze alles verteld. Dat ik word gepest en dat ze me illegale dingen laten doen. 'Jezus, Debby! Wat vreselijk voor je!' zegt Niall. Harry knuffelt me en geeft me een kus. 'We gaan er wat aan doen.' zegt hij. De andere boys knikken. Ik kijk naast me en ik zie dat er een traan over Liams gezicht loopt. 'Hee, Liam! Wat is er met jou aan de hand?' vraag ik. Liam laat een zachte snik naar buiten komen. 'Nou, weetje.. Ik ben vroeger ook gepest. En er kwamen even een paar herinneringen naar boven...' Ik knik. Dat heb ik inderdaad ooit gelezen in een tijdschrift. Harry kijkt op de klok. 'Wow, de tijd vliegt! Half 10 al!' Ik gaap. 'Ik ga slapen, guys. Ik ben nogal moe na alles wat gebeurd is...' De anderen begrijpen het. Ik ga naar boven, kleed me uit en stap onder de douche. 

Zodra ik onder de douche vandaan kom, hoor ik vanuit de slaapkamer mijn telefoon afgaan. Ik schiet snel in mijn pyjama en neem op. 'Hallo? Wie is dit?' vraag ik. 'Debby? Ben jij dat? Je spreekt met Marc...' Ik schrik. Mijn ex-vriendje! Wat moet hij van me? 'Wat is er?' vraag ik na een tijdje. 'Debby.. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen weet je...' zegt hij. 'Ja?' vraag ik. 'Ik eh.. Ik ben nog steeds verliefd op je. Ik wil je terug.' Ik wankel en de telefoon glijdt uit mijn hand en valt op de grond. Ik zak neer op bed met mijn hoofd tussen mijn benen. Precies op dat moment komt Harry de kamer binnen. 'Debby! Wat isber aan de hand?' vraagt hij. Ik wijs naar de telefoon die op de grond ligt. Hij pakt hem op en houdt hem tegen zijn oor. 'Er heeft iemand opgehangen.' zegt hij. 'Debby? Wie had je aan de telefoon?' Ik snik. 'M-mijn.. Mijn ex-vriendje. Hij wil me terug.' Ik zie dat Harry medelevend naar me kijkt. 'Okee, maar wat is dan het probleem? Je kunt hem toch gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten?' Ik kijk hem aan. 'Harry..' snik ik. 'Ik denk dat ik hem ook nog leuk vind.'

HARRY'S P.O.V.:

'Wat?' roep ik. 'Je... wat?!' Ik zie dat Debby nog harder begint te huilen. 'Debby, dat meen je toch niet echt?' probeer ik. Debby knikt. Mijn wereld stort in. De liefde van mijn leven... is op een ander. Debby ziet dat ik het heel moeilijk heb. 'Harry... probeer het te begrijpen! Ik...' Ik onderbreek haar. 'Hoe kon je, Debby?! Ik heb je meegenomen naar ons huis, je mag bij ons wonen en ik hou van je! Hoe kon je me dit aandoen?' Debby komt overeind. 'Denk je dat dit makkelijk is voor mij? Kan ik er wat aan doen dat mijn ex me opbelt? En kan ik er wat aan doen dat ik nog gevoelens voor hem heb?! Je kunt tenminste wat respect en begrip tonen!' schreeuwt ze. De andere jongens komen binnen. 'Wat is er aan de hand?' vraagt Niall. Debby pakt haar mobiel en loopt de kamer uit, stampt de trap af en na een paar seconden hoor ik de voordeur dichtslaan...


Reacties:


ilovehazza
ilovehazza zei op 20 juli 2013 - 13:23:
als nu die enge vent trug komt dan ga ik doood

heleuk


falinlove1D
falinlove1D zei op 27 april 2013 - 18:00:
Ahhh ze mogen geen ruzie hebbe, ze moeten juist samen zijn!!!!
Snel verder


1Dlover
1Dlover zei op 27 april 2013 - 9:19:
AWww neeeee
Niet leuk
Waarom vind ze hem leuk?
hazz ik zoizo beter!
snel verder