Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm not different, I'm a human too [AFGEWERKT] » 15. Vakantie

I'm not different, I'm a human too [AFGEWERKT]

5 april 2009 - 21:30

2344

0

424



15. Vakantie

Meeneuriënd met mijn iPod lig ik aan de rand van het zwembad. Het is hier gewoon perfect en ik ben Tom dan ook eeuwig dankbaar dat hij deze vakantie geboekt heeft. Ik moest er nodig tussenuit en dit is echt de perfecte manier om te ontspannen. Alle concerten, interviews en optredens beginnen zwaar te wegen. Natuurlijk zing ik graag en sta ik graag op het podium maar ontspanning mag ook wel eens. Ik ben dan ook blij dat David ons 2 weken vakantie gegeven heeft. Bill en Sam zijn hier trouwens ook op vakantie. Dat was blijkbaar nog een verrassing, zowel voor Sam als voor mij. Bill en Tom hadden dit samen afgesproken en dat vind ik gewoon fantastisch. Ik ben nog nooit zonder Sam op vakantie gegaan en daar wil ik voorlopig geen verandering in brengen, ook niet omdat Tom en ik samen zijn.
Ik zet mijn zonnebril af als ik Tom voor me zie staan met 2 cocktails in zijn handen. Mijn iPod zet ik uit en neem een glas aan van Tom. Hij komt lachend naast me zitten en slaat een arm om me heen. Het is hier echt prachtig. zucht hij in zichzelf. Glimlachend leg ik mijn hoofd op zijn schouder en zet mijn zonnebril weer op. Kom. Tom trekt me recht, haalt de zonnebril van mijn neus er trekt me zomaar mee het water in. TOM! gil ik geschrokken als ik terug boven water komt. Je had afkoeling nodig, ik zag het aan je rug. Oh nee! Nog meer geschrokken kijk ik naar mijn rug die helemaal rood is. Nee! Kom hier. Tom slaat voorzichtig zijn armen om me heen zodat hij me geen pijn doet. Ik zal je vanavond eens goed verwennen en morgen blijven we gewoon binnen. Glimlachend druk ik me nog wat dichter tegen hem aan. Mijn rug doet inderdaad pijn. Het was misschien toch niet zo slim om mijn zonnecrème te vergeten op onze kamer. Tom zn vingers strelen voorzichtig over mijn roodverbrande rug, zijn gezicht is verstopt in mijn nekholte. Voor de rest van de dag liggen we aan het zwembad, ik wel niet in de zon. Het voelt onbeschrijfelijk goed om dit te doen, het was echt nodig.
Rond half 7 loop ik terug naar onze kamer, Tom bleef nog even aan het zwembad, zei hij. Ik open de deur van onze hotelkamer en kijk vragend naar het pakje dat op het bed ligt. Snel sluit ik de deur, gooi mijn handdoek in een hoek en neem het pakje in mijn handen. Zou ik het openmaken? Het ligt hier toch dus waarom ook niet. Ik trek een stukje plakband los en plots valt er een enveloppe uit, op de grond. Ik buig voorover om de enveloppe op te rapen maar kom al snel weer recht als het begint te draaien voor mijn ogen. Dan maar door mijn knieën. Ik zak door mijn knieën en raap de enveloppe op. Ik ga terug op de bedrand zitten en open de enveloppe. Een klein papiertje komt tevoorschijn met het warrige geschrift van Tom.
Ik hoop dat je het mooi vind, ik verwacht je aan de ingang van het hotel van zodra je klaar bent.
Liefs, Tom

Nieuwsgierig scheur ik het papier verder open. Een kort pikzwart kleedje komt tevoorschijn. Voor een paar minuten bekijk ik het kleedje en begin dan in mijn koffer te rommelen. Ik haal er een zwarte bh en bijpassend slipje uit en leg het op het bed, naast het kleedje. Mijn bikini trek ik uit en de bh en het slipje trek ik aan. Met ingehouden adem trek ik het kleedje over mijn hoofd, trek de rits toe en strijk de stof plat. Voor de tweede keer rommel ik in mijn koffer naar een paar zwarte ballerinas. Snel ga ik met een borstel door mijn haren en bekijk mezelf dan in de spiegel. Hoe weet Tom wat me staat? Dit kleedje is gewoon prachtig. Weer strijk ik de stof plat en loop dan de hotelkamer uit, naar beneden. Daar staat Tom al op me te wachten. Zie ik dat nu goed? Draagt hij een kostuum? Ik duw de deur van het hotel open en zie dan dat Tom inderdaad een kostuum aan heeft. Het is natuurlijk een paar maten te groot maar dat had ik wel verwacht. Hey. fluister ik zacht. Tom draait zich geschrokken om en kijkt me met grote ogen aan. Ik wist dat het je ging staan. Hij slaat zijn armen om me heen, drukt een korte kus op mijn wang en neemt dan mijn hand vast. Hij leidt me naar het strand. Daar slaat hij zijn arm rond mijn middel en kijkt met een gelukzalige glimlach naar de zee. Ik sla mijn armen stevig rond Tom zn middel en steun met mijn kin op zijn schouder zodat ik een kusje in zijn nek kan drukken. Bedankt. fluister ik tegen zijn huid. Als antwoord slaat Tom zijn arm nog steviger om me heen en leidt me nog een stukje verder naar de zee toe. Wat als ik je nu in zee zou gooien? vraagt Tom grinnikend. Daar zou ik nog even mee wachten. antwoord ik snel en trek Tom een beetje van het water weg. Je hebt gelijk. geeft Tom toe. Eerst een beetje eten. Weer trekt hij me mee. Deze keer naar de duinen waar een deken in het zand ligt met een mand naast. Dicht tegen elkaar gedrukt zitten we even later op het deken terwijl we elkaar af en toe voeren. Ik stop lachend een stukje brood in Tom zn mond en lach nog luider als het stukje er terug uitkomt. Lot! Geen boter! roept Tom geschrokken en veegt walgend zijn mond af. Ik rol over het deken van het lachend maar Tom houdt me al snel terug vast. Hij komt grijnzend over me heen hangen, zijn handen net naast mijn hoofd. Als magneten gaan onze lippen naar elkaar, alsof ze op elkaar afgestemd zijn. Als Tom voorzichtig met zijn volle gewicht op me komt liggen en zijn handen over mijn armen laat strelen bedenk ik me dat we misschien wel verder zouden kunnen gaan. We zijn nu toch al 2 weken samen en ik vertrouw Tom als geen ander. Hij zal me helemaal niet kwetsen, daar ben ik zeker van. Misschien straks als we terug in onze hotelkamer zijn Ik zal er nog eens over nadenken.
Lachend en hand in hand lopen Tom en ik door het zand. Ik heb mijn ballerinas uitgedaan net als Tom zijn schoenen uitgedaan heeft. Mag ik je nu in de zee gooien? vraagt Tom zomaar uit het niets. Lachend kijk ik hem aan en knik nadat ik mijn ballerinas aan de kant heb gegooid. Tom tilt me glimlachend op, gooit zijn schoenen aan de kant en draagt me het water in. Zijn broek wordt helemaal nat maar hij trekt zich er niks van aan, hij blijft gewoon doorlopen. Na een aantal meter laat Tom me langzaam in het water zakken, het is koud. Ik blijf in Tom zn ogen staren, ze weerspiegelen de maan. Langzaam strijkt Tom een lok haar achter mijn oor. We zeggen niks, woorden zijn overbodig. Zou hij net hetzelfde denken als ik? Alsof het afgesproken is, buigen we naar elkaar toe en raken onze lippen even. Na deze korte kus volgt een passionele kus, een kus vol liefde, een kus waaruit ik opmaak dat ik Tom wel degelijk kan vertrouwen en dat het vanavond gaat gebeuren. Ik spring even en sla dan stevig mijn benen rond Tom zn middel. Mijn kleedje kruipt omhoog maar daar trek ik me niks van aan. Mijn handen woelen door Tom zn dreads, zijn pet trek ik van zijn hoofd. Even kijkt Tom me vreemd aan maar drukt dan zijn lippen weer tegen de mijne. Ik los al snel weer, spring van zijn middel en loop het water uit met Tom aan mijn hand. We nemen onze schoenen mee en lopen lachend terug naar het hotel. Drijfnat strompelen we onze kamer in. Ik gooi Tom zn pet aan de kant en kijk Tom zelf even aan. Zijn ogen schitteren nog steeds, hij zal misschien doorhebben wat er gaat gebeuren. Langzaam loop ik naar Tom toe en druk verlangend mijn lippen op de zijne. Wil je vraagt Tom als ik langzaam de knoopjes van zijn hemd openknoop. Glimlachend knik ik. Ja, ik vertrouw je. Zeg het als ik te snel ga. fluistert Tom met zijn voorhoofd tegen het mijne. Ik wil je niet kwetsen. Je kan me niet kwetsen. vertrouw ik hem toe en druk onze lippen weer tegen elkaar voor Tom nog iets kan zeggen. Onzeker glijden onze handen over mekaars lichaam, alsof het voor ons beide de eerste keer is. Ik knoop voorzichtig de laatste knoopjes van Tom zn hemd open en laat het langzaam van zijn lichaam glijden. Natuurlijk heb ik hem al zonder T-shirt of zo gezien maar steeds ben ik verbaasd van zijn spieren, ik kan er niet aan doen. Mijn vinger streelt met lichte aanraking de bruine huid van Tom zn borst. Zijn ademhaling versnelt een beetje als ik gevaarlijk dicht bij zijn tepel kom. Ik leg mijn hand in Tom zijn nek en trek langzaam zijn hoofd dichterbij. Zijn armen vlechten zich rond mijn middel als ik lichtjes zijn lippen kus. Tom kijkt me glimlachend aan als zijn handen trillend naar de bandjes van mijn kleedje gaan, ze over mijn schouders schuiven en zijn lippen op elke schouder een kus drukken. Met ingehouden adem en bijtend op mijn lip sluit ik mijn ogen. Ik voel hoe de rits van mijn kleedje open geschoven wordt en de natte stof op de grond valt. Nog steeds zijn mijn ogen gesloten en voel ik Tom zn handen en lippen op mijn lichaam. Hij is niet dwingend, integendeel, hij behandelt me alsof ik een porseleinen beeldje ben. Ik open mijn ogen en merk meteen dat Tom een meter van me wegloopt. Wat? vraag ik geschrokken. Heb ik iets verkeerd gedaan? Tom schudt zijn hoofd. Helemaal niet, ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Hoofdschuddend loop ik terug naar hem toe. Ik zei toch dat je niks verkeerd kan doen. fluister ik geruststellend. Ik neem Tom zn handen vast en leg ze op mijn heupen. Ik zal het je wel zeggen wanneer je iets verkeerd doet. Ik druk onze lippen weer tegen elkaar en laat mijn handen weer over Tom zijn lichaam glijden. Deze keer stopt Tom niet en langzaam maar zeker vind ik de moed om Tom zn broek ook open te knopen en ze op de grond te laten vallen, bij al de rest van onze kleren. Kussend strompelen we achteruit tot ik op mijn rug op de matras val. Tom tilt me even op om me met mijn hoofd in een kussen te leggen en kijkt me dan aan voor een paar seconden. Daarna schuiven zijn handen naar mijn rug, naar de sluiting van mijn bh. Bijtend op zijn lip maakt Tom de sluiting los. Ik voel dat zijn vingers trillen als hij de bandjes van mijn schouders schuift en de bh naast het bed op de grond gooit. Onzeker kijk ik naar Tom zn gezicht, vrezend dat hij me lelijk vindt. Je bent zo mooi. fluistert hij dan en ik haal opgelucht adem. En dat meen ik. voegt hij eraan toe en drukt heel voorzichtig zijn lippen op mijn huid. Onze ademhalingen versnellen beide als Tom zacht de aanzet van mijn borsten kust. Ik klauw lichtjes met mijn nagels in Tom zn rug als zijn lippen steeds verder mijn huid verkennen. Dit is echt totaal nieuw voor mij en eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe dit allemaal werkt of hoe ik moet reageren. Het verste dat ik ooit ben gegaan was met Jasper in het kleedhokje van het zwembad, daarna is er nooit meer zoiets gebeurd. Ik bijt op mijn onderlip om een kreun binnen te houden als Tom zijn lippen even op mijn tepel drukt. Daarna buigt hij weer naar me toe en drukt zijn lippen op de mijne. Nog altijd zeker? vraagt Tom en zijn vingers haken langzaam in de elastiek van mijn slipje. Ik knik en haak mijn vingers in de rand zijn boxer. Tegelijkertijd en in mekaars ogen kijkend trekken we onze laatste kledingstukken uit en gooien ze weg. Heel zeker? vraagt Tom voor de zoveelste keer en weer knik ik, ik ben er heel zeker van. Tom rolt even van me af en haalt iets uit het nachtkastje dat links van het bed staat. Heb je dit gepland? vraag ik verbaasd als Tom een condoomverpakking openscheurt. Helemaal niet. Hij schudt zijn hoofd. Ik heb hem van Bill gekregen. Voor de zekerheid, zei hij. Ik lach zachtjes en begin toch wel nerveus te worden. Dit is het dan, binnen een paar minuten ben ik geen maagd meer. Ik adem een paar keer diep in en uit en glimlach naar Tom als hij weer over me heen komt hangen. Zeg het als het pijn doet. fluistert hij serieus. Ik wil je helemaal geen pijn doen. En ik voel me echt vereerd dat ik diegene mag zijn met wie je je eerste keer wil delen. Vertederd neem ik zijn gezicht met beide handen vast en druk ik een kus op zijn lippen. Hiermee weet ik dat hij het echt met me meent. Met ingehouden adem voel ik hoe Tom zich tussen mijn dijen nestelt, zijn handen naast mijn hoofd zet en een kus op mijn lippen drukt. Ich liebe dich. fluistert zijn stem voor hij heel langzaam en heel voorzichtig bij me binnenglijdt. Het doet inderdaad een beetje pijn en ik kan het niet laten een pijnlijk gezicht te trekken. Gaat het? vraagt Tom bezorgd. Ik knik geruststellend en sla mijn armen om hem heen om te tonen dat het oké is. Tom zucht even opgelucht en beweegt langzaam met zijn heupen. Mijn adem stokt in mijn keel en ik klauw mijn nagels diep in Tom zn rug. Deze kreunt even en drukt zijn lippen op de mijne als hij ietsje sneller beweegt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.