Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 10: Wil ik Harry vergeten?

Irresistible~Harry Styles [END]

23 juni 2013 - 11:56

551

3

406



Deel 10: Wil ik Harry vergeten?

Hi! Dit is deel 10 alweer van mijn allereerste fanfiction! Happy me! Daarom is het volgende deel en Q&A! Leuk idee? Dus zet in de reacties maar alles wat je aan me wilt vragen: Ik beantwoord alles! En je mag trouwens echt alles vragen ..:) xxx Enjoy!

Debby's P.O.V.:

Ik ren naar buiten met betraande ogen. Ik pak mijn mobiel uit mijn jaszak en toets het nummer van de taxi in. Na een paar minuten komt hij er al aan. Ik hoor de deur achter me opengaan en Harry komt naar buiten. 'Debby blijf alsjeblieft hier! Het is gewoon...' Ik onderbreek hem. 'Ach Harry, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen over mij te maken?! Jij kan toch ieder meisje op de wereld krijgen!' Harry weet niet wat te zeggen. Hij pakt mijn arm en fluistert: 'Debby, alsjeblieft!' Ik ruk mezelf los en stap in de taxi. Ik doe het portier dicht en zie door het raampje Harry met betraande ogen naar me kijken. De auto begint te rijden, weg van het huis, weg van de jongens, weg van Harry... Ik begin ook zachtjes te huilen, ik kan er niks aan doen. Ik probeer telkens weer mijn tranen weg te vegen, zodat de chauffeur het in de spiegel niet ziet. 'Waar moet je heen, meid?' vraagt de chauffeur. Ik schrik. Waar moet ik heen? Ik ga echt niet naar huis. Daar zeker alles uitleggen. Nee, ik zou niet eens de aandacht van mijn ouders krijgen. Zij hebben alleen aandacht voor mijn twee kleine kleuterbroertjes. 'Nou?' vraagt de chauffeur licht geïrriteerd. 'Doe maar Hyde Park, London.' antwoord ik. De chauffeur knikt en richt zijn gedachten weer op de weg. In het Hyde Park woont mijn oma.

'Hé hallo lieverd!' Mijn oma geeft me een dikke knuffel. 'Hoi oma.' zeg ik. 'Kom toch binnen!' roept ze enthousiast. Ik loop naar binnen en ga op de bank zitten. Oma gaat naar de keuken om wat thee voor me in te schenken. Als ze de kamer in loopt geeft ze me een kop thee en vraagt: 'Dus Debby, waarom ben je naar je oude oma toegekomen?' Ik denk na en verzin een goede smoes. 'Nou, ik dacht: laat ik mijn lieve oma maar weer eens opzoeken. Gewoon, voor de gezelligheid. Mag ik ook blijven slapen?' Gelukkig gelooft mijn oma het. 'Wat leuk! Natuurlijk mag je blijven slapen, zo lang als je maar wilt, weten je ouders dat je hier bent?' Ik knik, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo. Zij denken dat ik nog bij Harry en de jongens ben. 'Mooi zo.' zegt oma. 'Zullen we dan maar een potje scrabble doen?'

's Avonds laat zit ik te zappen op de televisie. Oma ligt al in bed, maar ik mag van haar zo lang opblijven als ik maar wil. Mijn oog valt op mijn lievelings televisie talkshow: Ellen DeGeneres (is in het echt ook mijn favoriete show<3). Ik kijk naar de show en de gasten die voorbij komen. Mensen als Taylor Lautner enzo. Aan het eind van de show zegt de presentatrice: 'Vergeet morgenavond om 7 uur niet te kijken, want dan zijn mijn vrienden Liam, Niall, Louis, Zayn en Harry live in de studio!' Wat? Harry? Live? Ellen? 7 uur? Al mijn gedachten schieten door elkaar heen. Zal ik kijken? Is dat wel verstandig? Wil ik Harry echt vergeten? Nu ik erover nadenk, wordt het moeilijk om Harry te vergeten, aangezien je hem overal in tijdschriften en op tv tegenkomt... Dat is een goeie vraag van mezelf: Wil ik Harry wel vergeten? 

-- voor de Q&A: zet je vragen maar in de reacties please ! xx--


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 27 april 2013 - 20:20:
Aahhhhh je moet echt kijkn!!!
Love it
Xxx


1Dlover
1Dlover zei op 27 april 2013 - 18:17:
neeeee ze mag hem niet vergeten!!!!!!!!
snel verder!!!
vragen:
snij je jezelf? (hoef je niet te beantwoorden)
heb je inspiratie tips?
uuhhhm
geen vragen meer
maar go on!


falinlove1D
falinlove1D zei op 27 april 2013 - 18:05:
Ze mag hem niet vergeten!!!
Euuhhhh vragen:
Hoe kom je aan inspiratie?
Hoeveel hoofdstukken komen er nog?