Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 6~

I'm looking for myself, did you see him?

6 april 2009 - 8:48

296

2

245



~part 6~

Als ik de volgende morgen onder kom vind ik een papiertje op de keukentafel. Mam is weg vandaag, dus heb ik het huis voor mij alleen!! Ik krijg ineens en geniaal idee, ik wil die Bill wel eens beter leren kennen. Ik loop naar de buren en ben aan. Het is Melissa die opendoet. "Hey Tom!" pff, krijgt dat kind nu nooit genoeg van mij? "Hey, ik kom voor Bill." "Voor Bill?" zegt ze een soort van geschrokken. "Uhu, is hij thuis?" "Ja, maar...." "Oke, ik vind hem wel." onderbreek ik haar snel. Ik ga binnen en ga naar zijn kamer. Als ik de deur opendoe zit hij aan zijn bureau. "Hey Bill!" "Oh, hey." "Ben j met iets bezig?" "Nee, niet echt." "Mooi zo." "Vind Melissa het niet erg als je hier zit?" "Waarschijnlijk wel, maar nu ben ik hier voor jou." "Hij trekt een een wenkbrauw op. "Ik ben alleen thuis, zin in een feestje?" "Euh, ja, tuurlijk." Hij doet het weinige licht in zijn kamer uit en komt met mij mee. "Ow, wacht heel even." zegt hij voor we van de trap afgaan. Hij opend de deur van Melissa haar kamer even. "Voor het geval dat ze het vragen, ik zit bij Tom." Hij doet de deur weer dicht en volgt me naar mijn thuis. Wanneer we in de hal staan blijft hij tilstaan en kijkt rond. "Is er iets?" Hij schud even zijn hoofd. "Euh, nee er is niets." Ik kijk hem even raar aan maar ga dan door naar mijn kamer. Weer blijft hij stilstaan en kijkt rond. "Jep, je hebt gelijk." zegt hij na een tijdje. "Wat?" "Je plafond is even interresant al het mijne." We kijken elkaar 2 seconden aan en liggen dan in een deuk van het lachen.

[reacties?]


Reacties:


MissGibson
MissGibson zei op 29 juni 2009 - 17:59:
nice een interessant plafon
maar een Bill of Tom plafon is wél interessant


XxCutyXpiexX
XxCutyXpiexX zei op 4 juni 2009 - 19:55:
Jep, je hebt gelijk." zegt hij na een tijdje. "Wat?" "Je plafond is even interresant al het mijne."

die zin is echt hilarisch