Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 7~

I'm looking for myself, did you see him?

6 april 2009 - 9:10

366

1

245



~part 7~

"Hé, is dat niet de nieuwe van superracer?!!" Roept hij terwijl hij naar mijn playstation loopt. "Ja, vind je dat leuk?" "Ben je gek?! Ik ben even verslaaft aan dat spel als Melissa aan jou!!" "In dat geval....." Ik steek het spel in de playstation en geef Bill een controller in zijn handen. "Let's race!" We starten het spel en in het begin lig ik meteen voorop en zo blijft het de hele race lang. "WATH THE F*CK?!" roep ik ineens wanneer ik in de laatste bocht zit en zie dat Bill al gefinisht is. "Hoe kan dat?! Je bent me niet eens voorbij gestoken!" "Wel beste Tom, dat komt omdat ik elke binnenweg ken die je maar kan nemen in dit spel." "Ha, niet eerlijk!" "Zullen we maar iets anders doen?" "Ik kijk rond en krijg weer een geweldig idee." "Hé, heb jij er al ooit van gedroomd om op een podium te staan?" "Tuurlijk, dat wil toch iedereen?" "Oke, help mij even. We gaan naar de logeerkamer en halen daar de matras en alle kussens en de dekens die we maar kunnen vinden en brengen die naar mijn kamer. De matras leggen we naast mijn bed op de grond en de dekens en kussens leggen we erop. "En wat gaan we nu doen?" Vraagt Bill. Ik ga op mijn bed staan, wat als podium kan dienen aangezien het een hoogslaper is. "We gaan public-diven!" zeg ik en spring dan van mijn bed op de matras terwijl Bill met open mond toekijkt. "Nu wil ik! Nu wil ik!" roept hij terwijl hij hyper op en neer springt. Hij klimt op mijn bed en springt er dan net zoals mijn van af. "Nu samen." Samen springen we nog een stuk of 20 keer van mijn bed en dan blijven we uitgeput op de matras liggen. "Je hebt wel veel energie voor een rustig iemand zonder vrienden." zeg ik half hijgend. "Eigelijk ben ik niet rustig, maar ik was gewoon depri omdat ik hier geen vrienden vond" "Waarom eigelijk niet?" "iedereen vind mij raar om hoe ik ben." "Ik niet." "We kijken elkaar aan." "Dus dan heb je vanaf nu dus een vriend." "Cool!" zegt hij lachend.

[reacties?]


Reacties:


xNadezhda zei op 6 april 2009 - 17:04:
Jippie!! Bill heeft een vriend en ze zijn übercool samen!