Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » I'm ready to give you my heart.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:31

214

0

159



I'm ready to give you my heart.

Tom staat nog steeds met een pijnlijk gezicht naar me te kijken. “Sorry ?”¯, zeg ik op een vragende toon. Tom kijk me sip aan, en ik weet wat hij bedoeld. Ik schud lachend mijn hoofd, en druk mijn lippen op het puntje van zijn neus. Hij lacht zijn tanden bloot, en loopt naar binnen. “Ruby ? Je hebt bezoek ?”¯ vraagt Bill. Ik knikt. “Dit is Jenny.”¯, zeg ik glimlachend. Tom loopt naar haar toe en schudt haar hand. “Tom.”¯, zegt hij. Bill doet net hetzelfde. “Drinken ?”¯ “Doe maar cola.”¯ Ik knik en neem nog 2 blikjes cola, die ik aan Tom en Bill geef. “Wat komen jullie eigenlijk doen ?”¯, vraag ik. Bill staat op. “We kunnen ook terug weggaan.”¯ Ik schrik. Hij kijkt me zó serieus aan, dat ik denk dat hij het meent, hij kijkt me anders nooit zo serieus aan, enkel als we praten. Iets nat rolt over mijn wang. Bill schrikt en komt naar me toe. “He, meisje ! Ik meende het niet.”¯ Met zijn duim veegt hij de traan weg. “Ik wil gewoon niet dat je boos op me word.”¯ “Ruby, liefje, ik kan niet boos op je worden, dat weet je toch ?”¯ Hij slaat zijn armen om me heen, en drukt een kus op mijn voorhoofd. Bill betekend zoveel voor me.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.