Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Awkward...

One day at a time [end]

28 april 2013 - 23:53

887

7

491



Awkward...

Heeeeyy Peoplee!!!! Sorry dat ik een paar dagen niet heb gepost (ik weet niet hoeveel maar het voelt als veel )..... Ik hoop dat jullie het verhaal nog een beetje leuk vinden! hope you guys like it, and I love you all <333333 xXx

Hij doet de deur achter me dicht, en een beetje verloren staar ik naar de grond. God, yasmine, pull yourself together. Ik kijk op en ze kijken me nog steeds aan. Owhjaa, ik moet me natuurlijk nog voorstellen. ‘Heey,’ zeg ik bijna onverstaanbaar. Omg, dit irriteert me echt.
‘Heey, Yasmine is het toch?’ Liam loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Alsof we elkaar al jaren kennen. Ik voel me gelijk op mijn gemak. ‘Ja inderdaad!’ Ik geef de rest ook en knuffel en eindig bij Louis. ‘Ik mag jou nu al!’ zegt hij, en hij geeft me een knuffel. Ik lach en kijk naar mijn jasje.
We lopen met z’n allen naar de woonkamer. ‘Zo, hoelang hebben jullie nu al iets??’ Vragend kijk ik naar Niall, en daarna naar Zayn. Had hij gezegd dat we een setje waren? Niet dat ik dat erg vind. Ik zou het zelfs super vinden. Maar dan wil ik het wel als eerste weten. Als je snapt wat ik bedoel.
Ik voel de stemming omzwaaien, en Zayn kijkt nog steeds naar zijn voeten. Ik denk dat het aan mij is om de stilte te verbreken. ‘Ehmm, waar kan ik mijn koffer neerleggen?’ ik kijk naar de koffer die naast de bank staat. ‘Je kan hem tijdelijk in Zayn’s kamer zetten,’ zegt Liam. ‘Waar is die?’
‘De trap op, en dan de eerste kamer aan je rechterhand.’ ‘Thanks.’ Ik sta op en loop zo normaal, maar toch zo snel mogelijk naar boven. Blij dat ik niet meer in die awkward situatie beneden zit.
Eerste kamer aan je rechterhand. Ik draai me om en zie de kamer. Voorzichtig doe ik hem open en ik loop een best wel grote kamer in. Ik leg mijn koffer in een hoek en trek een andere deur open.
Nice, hij heeft een eigen badkamer. Ik kijk even in de spiegel. Ja dat zit nog wel goed.
Ik loop de kamer uit, en hoor stemmen van beneden. Gedempt, maar toch hard genoeg om te horen. Ik ga boven aan de trap staan en luister naar het gesprek.
‘Dit is echt niet goed…. Waarom ging ze anders opeens naar boven??’
Zayn’s stem. Het trilt een beetje, alsof hij heeft gehuild. Een schok gaat door me heen. Hij mag niet denken dat ik hem niet leuk vind! Ik concentreer me en luister verder.
‘Het komt wel goed Zayn. Je voert gewoon je plan uit dat je had, alleen doe je het later op de dag. Bijvoorbeeld bij zonsondergang. Ze vindt je echt wel leuk, dat zie ik gewoon.’
Is het echt zo obvious dat ik Zayn leuk vind?! Wat gaan hij straks doen?? Misschien had ik beter niet hun gesprek moeten afluisteren. Ik loop de trap af, de woonkamer in. ‘Hey guys!’
Abrupt houden ze op met hun gesprek. ‘Heey!’ ik zie blikken kruisen. Ughh, ik krijg er de kriebels van.
‘Zullen we wat gaan eten, I’m starving.’ Niall’s ogen lichten op en trekt gelijk zijn schoenen aan.
‘Let’s go!!’ hij pakt de autosleutels en lachend lopen we het huis uit. Ik ben blij dat de sfeer weer gewoon normaal is. In de auto zit ik naast Zayn en Harry. Een beetje uitgeput leg ik mijn hoofd op Zayn’s schouder. Hij schrikt, maar ontspant net zo snel weer.
In de verte doemt Nando’s op. Ik had het kunnen weten met Niall achter het stuur. We stappen uit en met z’n zessen lopen we Nando’s binnen. We zoeken een plekje achterin en Louis wenkt een ober.
We geven onze bestellingen door, en praten een beetje over hun nieuwe album.
‘Dus als we weer naar jullie huis gaan, krijg ik dan een klein privéconcert??’ ‘Tuurlijk, waarom niet!’
In mijn ooghoeken zie ik Zayn nee knikken. Huh….? Wou hij niet voor me zingen?? Oke, dat klinkt wel een beetje raar, maar toch. Hij had het wel gezegd toen we uit gingen. Het eten wordt gebracht en Niall gaat gelijk on attack. Ik heb opeens geen trek meer. Maar ik eet toch, omdat ik al veels te lang niet heb gegeten. De jongens praten gezellig door, maar ik kan mijn gedachten er niet bijhouden.
Ik lach wel mee als zij lachen, en knik als ze me aankijken, maar ik heb echt geen flauw idee waar ze het over hebben. Ze staan op en ik volg hun voorbeeld. Blijkbaar gingen we weg. Ik kijk naar de borden. Allemaal leeg. Of de tijd is snel gegaan, of het eten is snel opgegaan. Gelukkig is er buiten geen paparazzi. In de auto zit ik weer naast Zayn en Harry. Alleen leg ik dit keer niet mijn hoofd op zijn schouder.

‘Jongens, ik ga heel even naar het strand. Een frisse neus halen.’ Ik loop in mijn joggingbroek, sweater en strandtas richting de deur. ‘Oke!’
Het is nu 9 uur, bijna zonsondergang. En sinds Zayn zo raar deed in Nando’s, is de spanning tussen ons om te snijden. Dus ga ik maar even zwemmen. Gelukkig is hun huis gewoon bij het strand.
Ik loop het strand op, en snuif de avondlucht in. Ik trek mijn sweater en joggingbroek uit, waaronder ik mijn bikini aanheb. Ik ren richting zee en neem een duik. Heerlijk dat zoute water. Ik zwem een paar keer heen en weer, tot ik moe word. Ik pak mijn handdoek en begin me af te drogen.


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 8 mei 2013 - 9:51:
oeehh wat is zijn plan?
aahhh ze vind je echt wel leuk hoor zayn!
sorry voor de ongelofelijk late reactie
wees niet bang ik lees nog gewoon mee
maar ik was op vakantie
nu heb een wastlijst aan fanfictions die ik moet bijwerken
ben hart aan het werk
xxxxxx


Team1D
Team1D zei op 29 april 2013 - 15:33:
Nice melding !

Ieh zoutwater erge herinneringen...


falinlove1D
falinlove1D zei op 29 april 2013 - 14:51:
Oeeehhh wat zei ze van plan????
Ik wil het weten?!
Snel verder


Aimeery
Aimeery zei op 29 april 2013 - 13:41:
ahw... Ben benieuwt wat ze van plan zijn so... GO ON!


lilovelou
lilovelou zei op 29 april 2013 - 9:39:
Nee, zayn! Als je zo doorgaat verpest je het nog!
Xoxoo