Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Spoed » Belogen en bedrogen

Spoed

29 april 2013 - 16:48

1418

0

439



Belogen en bedrogen

Peter Paul heeft ontdekt dat Anneke een andere vriend heeft en hij neemt wraak.Hij komt te weten wie die nieuwe vriend van haar is en die komt hem bekend voor.Hofkens gaat terug naar Mel en Evi voelt nog steeds iets voor Dr.Stekelenburugh.Anneke gaat samen met Thomas en zijn zus bij de juwelier'Choice'werken.Peter Paul probeert te achterhalen wat Thomas verbergt en dan maakt hij kennis met zijn 'foute vrienden'.Gijsbrecht komt te weten dat Bea de uitslagen van het onderzoek heeft gelezen en Geert heeft nog altijd geen kaartje gestuurd....En wat is er aan de hand met Kathy?

Bea zat met Jullie en Lieve in de wachtkamer om hen te kalmeren.Hoewel de kleine Jullie eigenlijk net echt besefte wat er aan de hand was.Ook Hofkens was nog niet helemaal bekomen maar dat wou hij niet laten merken.Hij wou helemaal niet dat ze straks nog gingen denken dat hij echt 'soft'was!Hij was toch van plan om terug naar Mel te gaan,ze kon toch niet boos blijven?Evi zag ondertussen een kans bij Peter Paul nu Anneke iemand anders had.Iris en Filip hadden vanavond vrij genomen om samen iets leuks te doen en Peter Paul deed de nacht,maar wel ging hij zijn laptop in het oog houden.


Het was zeven uur.Over een half uur had Hofkens gedaan met werken dan vertrok hij naar huis,naar Mel.Peter Paul zat in de koffiekamer.Hij deed zijn laptop weer aan en dacht dat hij gek werd.De valse trut!Hij zag op het scherm Anneke op de bank zitten met die andere idioot!Samen!Een film aan het kijken!"Haha!Wat leuk he!Gelukkig dat Peter hier niet is!Die komt dat toch nooit te weten!"zei Anneke terwijl ze dichter bij hem ging zitten.Wat was dat een stom mens zeg!Hij kon zijn ogen niet van het scherm houden,niet omdat het zo mooi was!Maar hoe Anneke deed met die vent!Hij kon het niet meer aanzien!Zonder de laptop uit te doen stond hij op en liep de koffiekamer uit.Hij keek eens naar de wachtkamer waar maar een patiënt meer zat.Toen liep hij verder naar de balie waar Bea en Hofkens stonden."Sorry,maar ik moet even dringend weg want...euh...""Ja maar er is hier toch niet veel te doen!"antwoordde Bea.Ze keek nog eens naar Peter Paul die vertrok."Want ...euh..die zegt dat ook al!"zei Hofkens opeens.Bea lachte."Ik vraag mij toch af waarom die nu zo opeens weg moet?""Goossens!We gaan ons net met zijn zaken bemoeien,ja!Ik ga even naar de koffiekamer."Dus zogezegd zo gedaan.Hofkens kwam de koffiekamer binnen en wou koffie pakken maar die was op,typisch natuurlijk!Toen veel zijn oog op de grijze laptop die op de tafel stond.Hij ging op de stoel zitten en keek naar het scherm waar twee mensen te zien waren die samen in de zetel zaten,beelden van een camera.Wat zou dat te betekenen hebben?


Peter Paul kwam in de straat aan en ging het appartement binnen.Hij was niet te spreken over dat kleffe gedoe dat hij daarnet had gezien!Hoe durfde ze!Hij nam de trap want hij had het geduld niet om te wachten op die lift.De lift stopte en hij stapte uit.Hij kwam aan bij hun appartement en gooide de deur met een klap open waarna hij Anneke zag kussen met die onnozele!"Jij valse trut!Hoe durf je?"Anneke schrok en keek verbaasd naar Peter Paul die in de deuropening stond."Peter wat doe jij hier nou?"Peter Paul was echt razend."Wat doe jij hier nou!"herhaalde hij boos"dat kan ik beter eens aan die daar vragen!"Hij keek naar de man die in de zetel zat."Wie ben jij?An,ik dacht dat wij hier alleen waren,dat je broer niet thuis was?"Peter Paul zijn ogen werden groot."Jij hebt toch helemaal geen broer?""Hoezo jij hebt geen broer?"Anneke wist niet wat ze moest zeggen."Hoe weet jij dat wij hier zijn?"Hofkens zag ondertussen op de laptop heel het spelletje gebeuren!Dat zag er nog interessant uit!"Kijk zwaai maar eens naar de camera!"riep Peter Paul.Anneke wist niet meer wat te doen."Het is niet wat het lijkt Peter,dit is een..."Hij liet haar niet de kans om uit te spreken."Doe nou niet zo dom!Ik weet goed genoeg dat je mij bedriegt!Kom uit mijn appartement,alle twee!""Dat is ook wel mijn appartement he!"riep Anneke."Kan me niet schelen!Eruit!"Anneke pakte haar handtas.Ze besefte niet echt wat er was gebeurd.Ze keek nog eens naar Peter Paul die nog steeds heel boos was."Waar wacht je op!"riep Peter Paul"wacht ik zal je een handje helpen!"Hij liep naar de slaapkamer en gooide een hele hoop kleren in een tas.Anneke wist even niet wat te zeggen."Peter Paul is mijn vriend maar het gaat al even niet zo goed tussen ons en..."Voor ze haar zin kon afmaken vloog er een sportas voor haar voeten.Daarna kwam Peter Paul er weer aan."Zeg wat doe jij met mijn kleren?"vroeg ze verbaasd."Eruit zeg ik!"riep Peter Paul.Nu was ze het echt beu!Ze pakte haar jas en de sportzak en liep naar de deur."Kom Thomas,we zijn hier weg!Ik kom wel met jou mee!"En weg waren ze.Peter Paul smeet de deur achter hen dicht en ging in de zetel zitten.Godverdomme!Hoe kon ze dit nu doen!Je had haar moeten bezig horen!Kom Thomas we zijn hier weg!Nu was ze echt te ver gegaan!Oh nee!Zijn laptop!Die stond nog in de koffiekamer!Anneke liep met grote passen de gang op naar de lift.Ze stapten in en vertrokken naar beneden maar die lift deed nogal vreemd...

Door de hele tijd op die laptop van Peter Paul te kijken was Hofkens het uur uit het oog verloren toen hij merkte dat hij over vijftien minuten aan de bus moest staan!Hij pakte zijn kleren en trok die weer aan,gooide de andere kleren in zijn locker en pakte zijn jas.Maar dat duurde al bijna vijf minuten en hij moest die bus halen.En hij moest nu al heel dringend plassen maar dan miste hij die stomme bus!Er zat niks anders op dat te wachten want er was echt geen tijd om naar het toilet te gaan!Zonder nog iets te doen vertrok hij.Hij liep de gang door en zag dat Bea ook al weg was want Biezemans die de nacht deed had het al van haar overgenomen.Hij keek op zijn horloge,nog negen minuten!Met grote passen-hoewel deze niet echt groot waren door zijn korte benen-liep hij verder.Tot overmaat van ramp was het buiten aan het gieten en natuurlijk had hij geen paraplu bij!En hij moest plassen!Echt heel dringend!Dat had hij nu altijd als het niet moest he!Door de regen liep hij verder.Het was nog een heel eind tot aan de bus en op een bepaald moment ging hij toch zo snel niet meer als in het begin.Hij had even niet meer op de tijd gelet en toen zag hij dat er nog twee minuten waren!Godver nonde shit!Toen zag hij in de verte een bus aan komen rijden maar hij zag niet wat er opstond want zijn ogen waren al slecht en zijn bril was helemaal nat geworden van de regen!Pas toen besefte hij dat het zijn bus was!Hofkens liep verder en kwam net aan toen de deuren van de bus dichtgingen.Gelukkig was de chauffeur zo vriendelijk op nog open te doen."Volgende keer een beetje vroeger vertrekken he meneer!"zei de chauffeur nog.Hofkens probeerde er niet op te letten en wou verder gaan naar achter toen er opeens iemand zijn naam riep."Hofkens!""Goossens?""Kom hier zitten!"zei Bea vriendelijk.Dat kon er allemaal nog maar bij,Goossens het bemoei ziek mens!Tegen zijn zin ging Hofkens naast haar zitten en het duurde niet lang voor hij zenuwachtig begon te wiebelen want hij moest echt heel dringend naar het toilet.En het was ijskoud op die bus!En het duurde waarschijnlijk nog zeker twintig minuten voor hij aankwam!Hij hoopte maar dat goed kwam...


De lift stond nog steeds stil.Anneke keek eens of er een telefoon of een noodknop was.Dat laatste was er al niet en die telefoon werkte niet,want er was geen bereik.Ze hoopte maar dat dit niet lang zou duren.Ze pakte de telefoon nog eens en luisterde maar ze hoorde helemaal niks.Boos gooide ze de telefoon terug.Ze keek naar Thomas die er zo maar bij stond."Die zooi werkt natuurlijk weer niet!Nou zitten we hier mooi he!En dat allemaal door die stomme Peter Paul!Ik had ook nooit samen moeten zijn met een dokter!Wat doe jij eigenlijk voor werk?"Thomas keek haar aan."Ik ga bij mijn zus helpen,bij de juwelier.Die winkel is van haar maar ze zoekt nog personeel.""Nou dan mag je vragen aan je zus of ze mijn hulp kan gebruiken!"antwoordde Anneke."Nou zitten we hier wel mooi!""We zullen wachten,die telefoon zal dan wel werken zeker?"
1uur later....
Anneke gooide de telefoon weer terug."Dit heeft geen zin!""Nee,als je ermee gaat blijven gooien is het zeker kapot"antwoordde Thomas.Anneke keek hem aan."Er zit niks anders op dan te wachten zeker?"Er was inderdaad geen andere oplossing want ze hadden geen gsm bij.En gezellig was anders daar zo met twee in die lift zitten!Er was helemaal niks te doen en het leek uren te duren!


Ook op de bus leek het alsof de tijd stil stond.Die bus ging echt niet vooruit en Goossens zat de hele tijd te zagen!En Hofkens hield het echt niet meer,hij plaste echt bijna in zijn broek!Nu kon hij het toch niet maken om te vragen of die bus wou stoppen?Hij begon nog erger te wiebelen en met zijn voeten te trappelen.Bea keek hem aan."Is er iets Hofkens?"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.