Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 11: Oma's advies ;)

Irresistible~Harry Styles [END]

29 april 2013 - 22:57

1051

3

432



Deel 11: Oma's advies ;)

hello peopleee:) ik ben dol op jullie reacties, keep going! enjoy this chapter ' xx

Ik word wakker en kijk om me heen. Waar ben ik ook alweer? Oh ja, bij oma. Waarom ook alweer? Oh ja. One Direction. Harry... Opeens mis ik Harry enorm. Ik mis zijn armen om me heen, zijn zachte zoen-lippen, zijn liefde.... Maar hoe zit het met mijn ex-vriendje Marc? Hou ik echt nog van hem? Ik kijk op mijn mobiel. '2 ongelezen berichten' staat er. Ik kijk van wie ze zijn. De eerste is van Harry. De tweede is van Marc... Welke open ik als eerste? Wie gaat voor? Kom op, Debby! Niet zo ingewikkeld doen, gewoon eentje openen! zeg ik tegen mezelf. Ik open die van Harry, dit staat er:

Lieve Debby,
Het spijt me dat ik me zo enorm dom tegenover je heb gedragen... Ik wil je gewoon niet kwijt, begrijp je dat?
Ik mis je enorm, en de jongens ook. Niall springt niet eens meer rondjes in huis!
Ik hoop dat je me kunt vergeven, en over die andere jongen gesproken... Vind je hem echt nog leuk? Als dat wel zo is, wens ik je veel geluk met hem, en dan hoop ik dat ik je ooit nog terug zie... Stiekem hoop ik dat je voor mij kiest. Toen ik je voor het eerst zag, werd ik meteen verliefd op je, je bent voor mij altijd de ware, onthoud dat.
xxxxx Harry. PS: Je spullen zijn hier nog. Als je ze terug wil, sms dan even, dan kan Paul, onze bodyguard, het brengen.
Ik hou van je.xxx

De eerste traan rolt over mijn wang, de tweede, de derde en de vierde volgen.
Ik open de sms van Marc:

Hi Deb, 
Het spijt me heel erg dat ik je zo liet schrikken, maar ik kan echt niet zonder je... Ik weet niet of je op dit moment al een ander vriendje hebt, maar dat maat me niet uit. Debby, ik wil jou. Alleen jou. Ik zal alles voor je doen om je gelukkig maken, denk er alsjeblieft over na. Heel veel knuffels van Marc

Wat moet ik nou doen? Harry is geweldig, en lief, en knap. En Marc.. Marc is dat eigenlijk ook allemaal. Maar wacht eens even, waarom had Marc het dan met me uitgemaakt, twee maanden geleden? Dan houdt hij toch niet meer van me? Ik durf ze allebei niet terug te sms'en, ik weet zelf niet eens waarom. Ik stap uit bed, en loop naar beneden. Oma ligt nog in bed. Ik ga zitten aan tafel en maak een ontbijt voor mezelf en voor oma. Ik neem mijn eten mee naar de bank, ga zitten en doe de televisie aan. Er is weer eens niks voor, dus ik ga maar Tarzan kijken. Als ik zie hoe lief Tarzan voor zijn vriendin, begin ik te huilen. Watje, denk ik in mezelf. Zodra oma de kamer binnenkomt, wil ik snel mijn tranen wegvegen. Te laat, want oma heeft het al gezien. 'Maar lieverdje toch, wat is er met je aan de hand?' vraagt ze. Ik begin nog veel harder te huilen. Oma loopt naar me toe, gaat naast me zitten, en slaat een arm om me heen en wrijft over mijn rug. Net zoals Harry dat altijd deed... Als ik uitgehuild ben, vraagt oma nog eens wat er met me is. Ik raap al mijn moed bij elkaar en vertel haar alles. Over Harry, én over Marc. Zodra ik uitverteld ben, laat ik ook de sms'jes zien. 'Wat een vervelende boel allemaal, meis!' zegt ze. Ik knik. 'Wat moet ik doen, oma?' vraag ik wanhopig. 'Ik weet het niet precies, Debby. Het lijken me allebei hele leuke jongens... Toen die Marc het uitgemaakt had, was je toen erg verdrietig? Heeft hij je hart gebroken?' vraagt oma. Ik knik. 'Je moet het zelf weten, maar het lijkt me verstandig als je niet meer verkering neemt met Marc.' Ik snap het niet. 'Waarom niet, oma?' vraag ik. 'Nou, misschien breekt hij anders weer je hart, en dat wil je niet toch?' Ik schud mijn hoofd. Ze heeft gelijk. 'Bedankt voor je advies, oma.' zeg ik. Oma knikt. 'Je moet doen wat je hart zegt, lieverd.'
Ze loopt terug naar de keuken en gaat eten. Ik zet de tv uit en loop met mijn telefoon naar boven. Ik toets het nummer van Marc in, haal diep adem en druk op het 'belknopje'. Ik hou de telefoon naast mijn oor en hij gaat over. Na ongeveer vijf seconden wordt hij opgenomen. 'Hallo, met Marc.' Ik slik. 'Met Debby.' antwoord ik. 'Debby! Hoe gaat het met je?' Ik denk na over wat ik ga zeggen. 'Marc, ik wil niet te lang met je praten. Ik wil je niet meer zien.' Ik hoor dat hij schrikt. 'Maar Debby, alsjeblieft! Ik doe alles voor je! Ik...' ik onderbreek hem. 'Dag Marc, ik hoop dat je het begrijpt.' Voordat hij nog iets kan zeggen, hang ik op. Dit is het zwaarste wat ik ooit heb gedaan. Ik slik mijn tranen weg en twijfel. Zal ik Harry bellen? Ik wil dat Harry me begrijpt. Zoals Harry reageerde toen Marc belde... Ik bel hem nog maar niet. Ik moet eerst nadenken. Ik trek een joggingbroek aan met daarboven een T-shirt, oude kleren van mijn oma, maar kan prima.  Ik ga naar beneden en zeg tegen oma dat ik even weg ben. Ik neem mijn iPod een earplugs mee. Ik ga naar buiten, doe de earplugs in, zet muziek op en begin te joggen, en Demi Lovato begint 'Heart Attack' te zingen. Overal waar ik langsjog, zie ik stelletjes knuffelen en kussen. Ik probeer er niet op te letten, maar dat is erg moeilijk. Zodra het liedje is afgelopen, hoor ik 'Irresistible' van One Direction. Harry begint meteen te zingen. Ik ga snel naar het volgende liedje. Het is 'Heart Attack' maar deze keer van One Direction. Weer Harry begint te zingen en ik scroll naar een volgend liedje. Weer 1D. 'Rock me' Harry is weer de eerste die begint met zingen. Het lijkt wel alsof Harry me achtervolgd op mijn eigen iPod. Ik zet hem uit. jog nog een rondje, een ga weer naar huis, nou ja.. Oma's huis dan. Terwijl ik naar huis loop, komt er iemand de hoek om fietsen. Zwart haar, bruine ogen, beetje getint.. Zayn! Schiet door me heen. Hij ziet me en ik ren snel naar binnen en doe de deur acheter me dicht.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 8 mei 2013 - 21:50:
aahhh
nee niet wegrennen
je rent toch niet weg voor zayn !?
ik ga weer snel verder lezen!


Malikaa
Malikaa zei op 30 april 2013 - 11:27:
Hihi straks gaat Zayn haar stalken zodat ze weer samen komt met Harry
Echt super leuk!!
Snel verder meid!!! <333
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 30 april 2013 - 8:37:
Oehh komt zayn nu ook naar binnen gerent?
Harry en debby moeten weer samen komen!
Snel verder