Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The man who can't be moved~ » Part 2 Lovegame

The man who can't be moved~

1 mei 2013 - 15:16

1159

2

348



Part 2 Lovegame

Lovegame ~Lady Gaga

“Bedankt Nederland, we hebben een top avond gehad! Nu toch echt voor de laatste keer: till the next time!” Wordt er door de microfoon geschreeuwd en de 5 jongens rennen van het podium af en vliegen elkaar om de nek. “Wauw, dit was weer fantastisch, i love Holland!” zegt de jongen met de bruine krullen en Niall springt bij hem op zijn rug. Rustig sta ik de vuile glazen van de lichtmannen af te wassen als me weer opvalt dat Niall naar me aan het staren is. “Dude, het valt op” zegt de jongen met het korte haar. Net alsof ik niks hoor draai ik me om en zet alle schone glazen in de kast.
“Hey Amy, de andere jongens hebben zich nog niet aan je voorgesteld, wat niet zo netjes is van hun.” Ik draai me om terwijl Niall dat zegt en 4 jongens steken hun hand naar me uit. “Harry” aka krullemans, “Zayn”- “Liam”- en de laatste pakt m’n hand vast en geeft er een kus op “madame, Louis tot uw dienst” ik grinnik en kijk ze aan. “Naja.. Amy dus. Jullie klonken goed!” “ Bedankt! Komt vast door jouw heerlijke drankjes”. “Louis is de charmeur van het stel zeker?” vraag ik grinnikend en Liam knikt. Als 4 van de jongens richting de kleedkamer lopen blijft Niall even bij de bar hangen. “Hoe laat ben je klaar?” “Zodra hier alles is opgeruimd, de badkamer en de kleedkamers. Dus pas als jullie weg zijn.” “ik help je met opruimen, wil je daarna bij ons een drankje komen doen?” “uh.. ik weet niet of m’n baas dat goed vind.. “ Ik wijs in de richting van de baas, Bert genaamd, en Niall kijkt om. Niall kijkt mij aan en loopt dan richting Bert. Ze zijn druk in bespreking en ze schudden elkaars hand. “Zo geregeld. Ik help je met opruimen, en je mag eerder weg.” Zegt Niall glunderend en hij loopt achter de bar om een emmer en doeken te pakken. Ik sta stom verbaasd te kijken. “Waar wacht je nog op, hup aan de schoonmaak”. Ik lach en pak nog een emmer. Niall loopt met zijn volle emmer naar de kleedkamer waar de andere jongens zitten. “Ja , get off your lazy asses, aan de schoonmaak! Over een half uur moet het er hier spik en span uit zien. Jullie stonden bij me in het krijt toch…” Hij komt de deur weer uit met een glimlach op zijn gezicht. Samen maken we de kleedkamer van het voorprogramma schoon en ruimen alle glazen en flesjes op. Ik blijf bij de bar achter als Niall weer naar hun kleedkamer loopt. Met het laatste beetje water in de emmer maak ik de bar schoon en net als ik daar alles klaar heb komen de 5 jongens naar me toe. “Oké klaar, we kunnen gaan!” zegt Harry en Niall pakt vrolijk mijn hand en trekt me mee naar de achteruitgang, waar een grote zwarte bus staat. “Maar… maar Bert!?” “Is allemaal geregeld. Je collega’s nemen de rest wel over”.

Als de deur van de bus open gaat komt er een mevrouw naar buiten gelopen. “Ah jongens, daar zijn jullie weer. Leuke gig gehad? Jeetje Harry, ga jij je eens snel douchen, je zweet als een… ja weet ik veel” Zegt de mevrouw en ze duwt Harry de bus in. “Ach wat een mooi meisje hebben jullie daar. Ik ben Anne, Harry’s moeder.” Ze steekt haar hand uit en ik laat Niall’s hand los - Oké, had ik die nog steeds vast? -. “Aangenaam, ik ben Amy, het barmeisje van het evenementencentrum.” “En jij komt even gezellig na praten? Ramon en ik gaan even een boodschap doen, zie jullie straks”. De moeder van Harry loopt weg met een grote stevige man en de jongens lopen de bus in. Opnieuw pakt Niall mijn hand vast en trekt me mee de bus in. “Wauw.. dit is huge!” zeg ik met open mond. Een enorme leren hoekbank, flat screen televisie van minimaal een meter, keuken, tafel. Alles zit erin. “Waar slapen jullie dan?” vraag ik geïnteresseerd. Louis loopt naar een gordijn die aan het einde van de bank is, en houdt die open. “Entree madame” met zijn rechter arm maakt hij een beweging naar rechts. Negen ruime ‘bunkbeds’ aan mijn linkerhand, aan de rechterhand een badkamer, met een douchecabine, een toilet en een wastafel. “Hoe past dit allemaal in zo’n bus..” zeg ik en ik herinner mezelf eraan dat m’n mond open staat. “Ja het is allemaal wel mooi, maar we delen het wel met iedereen. Als een van onze moeders mee is slaapt bij ons, de buschauffeur en wij vijven. Ieder heeft zijn eigen bed en kastje, en daar blijft het wel bij. Ik open voorzichtig een gordijntje van een bed. “Wow, het lijkt wel een tweepersoons bed”. “Twijfelaar” zegt Liam die langsloopt en de badkamer naar binnen gaat en op slot doet. “Dit is de mijne” zegt Niall trots en laat zijn bed zien helemaal achterin en het bovenste bed. Er liggen tijdschriften over auto’s in en zijn iPod.
Zayn komt aangelopen met 2 glazen en duwt die bij Niall en mij in onze handen. “Proost” we tikken onze glazen tegen elkaar en Zayn gooit ‘m achterover. Ik grinnik en drink ook in een keer mijn glas leeg. “wauw sterk spul” zeg ik licht proestend en Zayn schenkt nog eens wat in. “Op een gezellige avond” en hij gooit m weer achterover. Niall en ik kijken elkaar aan en gooien ons glas nog eens achterover. “Guys, kom spelletje spelen!” We gaan bij de jongens aan tafel zitten en ik zie een soort kaartspel liggen. “Wat is het?” – “Thruth or dare zeggen Louis en Harry tegelijkertijd, wenkbrauw wiebelend. Liam schuift als laatste aan en pakt er nog een fles drank bij. “Eerst nog wat alcohol erbij” En hij schenkt in. “Nee dankje…” zeg ik als Liam het glas in mn handen duwt. Ach what the hell, en ik gooi mijn derde glas achterover. “wauw, ligt het aan mij of is het hier warm”. Zegt Louis. “Nee, het is hier echt warm”. Voor mijn gevoel is mijn hoofd knalrood en mn oksels klotsen. Ik trek mijn werkblouse uit waar ik gelukkig een topje onder aan heb. Liam pakt het eerste kaartje van de stapel, en natuurlijk ben ik als eerste de klos. “Amy, thruth or dare?” – “thruth” – “hoeveel bedpartners heb je gehad?” vraagt Liam met een grijns op zijn gezicht. “Liam! Die vraag hoef je niet te beantwoorden hoor Amy” Zegt Niall en hij slaat Liam tegen zijn arm. “Het staat hier op het kaartje hoor!” Zegt Liam lachend. "Oh ik beantwoord wel gewoon. Om eerlijk te zijn heb ik nog maar 1 bedpartner gehad.” Wat maakt mij het nu nog uit. Ik voel dat de alcohol zijn werk al wat gaat doen en kom wat losser. Ik pak het volgende kaartje. “Niall, thruth or dare”- “Dare”-“ I dare you, om mijn nek te kussen. Wat zijn dit voor kaartjes hé?”


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 1 mei 2013 - 16:58:
ahahahaha zooo leuk!!
Ze vind het vast niet erg

Snel nog een hoofdstukje
xXx


shania13
shania13 zei op 1 mei 2013 - 16:03:
AAHHH snel verderrrrr
its Awsome
xxx