Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret lover (-is af-) » 001

Secret lover (-is af-)

4 mei 2013 - 16:37

401

3

296



001

heeeiii. ik hoop dat jullie mijn leuke fanfiction gaan lezen! xx elma

Ik (coco, 16) ging snel achter mijn labtop. Ik keek als men vriendje (Kevin, 18) online was. Maar dat was hij niet. Ik klapte mijn labtop weer dicht.

Ik leerden Kevin kennen via een site. Waar ik eigenlijk niet op mag van mijn ouders. Omdat je heel misschien verkeerde jongens leert kennen. Maar Kevin woonde vlak bij mijn huis. dus kon ik vaak naar mijn vriendje. Ik heb nu al 1 maand met Kevin. Hij is zo lief en zo knap! Gelukkig heb ik hem en is hij nu bezet. Hij was ook fan van One Direction. Hij vond ze gelukkig niet gay. Daar was ik blij mee.

Ik ga maar is bij hem langs misschien is hij er wel. Ik liep stiekem naar beneden en trok ik mijn jas en mijn nieuwe schoenen aan. Die ik van Kevin had gekregen. Toen ik bij Kevin aanbelde deed hij de deur open en liep ik naar binnen. Ik dacht ik kom maar is langs, ik had toch niks te doen. Ik gaf hem een kus en ging naar zijn slaap kamer. ‘’Coco? Ik heb een vraagje?’’ wil je mee naar One Direction? Ik heb 4 kaartjes gewonnen jij mag dan ook een vriendin mee nemen. JAA tuurlijk wil ik mee zei ik. ''En wij 2 hebben dan ook een meet and greet met 1D zei kevin''. Nu wil ik heel heel graag mee, als het mag. Ik ging uit men vel zo leuk vond ik het nu kon ik eindelijk Zayn Malik zien. En natuurlijk de rest ook. '' ik neem mijn beste vriend Valentijn (18) mee zei kevin, die vind je toch wel leuk als hij mee gaat??'' ''natuurlijk vind ik het leuk als Valentijn mee gaat'' ik dacht na wie zal ik kiezen. Maar ik wist al wie na 2sec dat was natuulijk Amy(16). Mijn beste vriendin die helmaal verliefd was op Niall Horan. Zei vond zijn Ierse accent helemaal leuk. Ik neem Amy mee zei ik tegen Kevin. ''Haha, Zei vind volgens mij ook valentijn leuk!'' Ik keek op mijn horloge en zag dat het al 4 uur was. Kevin ik moet naar huis anders merkt mijn moeder dat ik stiekem weg ben gegaan'. ''Oke is goed ga maar snel liefje'' kom je nog wel ffe online vroeg ik. ''Ja tuurlijk kom ik zo nog wel online ga maar snel naar huis.'' ze gaf Kevin een kus en ging naar huis.


Reacties:


Anne
Anne zei op 12 juni 2013 - 22:00:
Rik: hehe men Kevin? Volgens mij is dat mijn in plaats van men.
Voor de rest goed geschreven!!


IAMJILL zei op 8 mei 2013 - 21:32:
Cutee.....


Janitaa
Janitaa zei op 1 mei 2013 - 19:31:
Sweet!! <3