Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » room six » geen jameson

room six

2 mei 2013 - 21:14

207

0

228



geen jameson

wat ga je doen? Vraagt bill weer, dat is echt het enigste wat hij zegt, wat ga je doen. Bill, is: wat ga je doen? Het enigste wat je gaat zeggen? Uh, nee? Zegt hij onzeker. Ik loop weer terug en ga tegen hem aan zitten, en direct schuift hij ietsje op. Nou, waarom deed je dat? En weetje, ik ga naar bed, ik zie wel wat je doet. Ik ga in bed liggen, en kijk nog even naar bill, die ik vanaf hier mooi kan zien. Hij kijkt me aan, en ik glimlach even naar hem. Kom je? Vraag ik hem. Ik bijt heus niet hoor, zeg ik als een grapje. Oke, zegt hij dan toch en komt aan de andere kant liggen. Trusten, zeg ik en aai even over zijn arm heen die hij over de dekens heeft liggen.

Volgende morgen bills pov:
zodra ik wakker word, is jameson al uit bed, en ik zie hem nergens. Wel ligt er op zijn kussen een briefje. Ik ben vene weg, tot vanavond. Je mag best kleding van me lenen, zolang ik het maar heel terug krijg. Jameson. Dankje, fluister ik zacht, ookal weet ik dat hij me niet zal horen. Misschien moet ik hem wat meer vertrouwen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.