Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Why is everyone so mean?? » E-mail

Why is everyone so mean??

9 april 2009 - 9:57

686

1

241



E-mail

[i]Natasja is pas verhuist met haar moeder en de nieuwe vriend van haar moeder. Ze voelt zich helemaal niet thuis hier. Morgen gaat ze voor het eerst naar school, ze kijkt er erg tegenop. Haar vriendin spreekt haar via de mail wat moed in. [/i]

Aan: Natasja Van Hoogen <Natasja332@hotmail.com>
Van: Jessica Van Der Velden <Jvdv@live.nl>
Datum: zondag19 augustus 16:51
Onderwerp: verhuizing
Heey Natas,
Alles goed? Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Ik heb je wat te vertellen.
Allereerst; ik ben gescout als model! Echt waar ik was gewoon aan het shoppen in Amsterdam en toen werd ik gewoon aangesproken. Ze stelde allemaal vragen aan me en het gekke was, ik kende die mensen helemaal niet en hun mij ook niet. Nou heb ik een formulier gekregen waarop ik moet schrijven hoe lang ik ben, hoeveel ik weeg, welke kleren ik vaak draag en hoe oud ik ben. Dan moet ik dat opsturen en als het goed is mag ik volgende week een fotoshoot doen. Dan wel voor een catalogus. Misschien word ik wel beroemd! Zie je het al voor je? Jessica Van Der Velden als model? Hahaha ik moet er nog wel effe aan wennen.
En dan nog iets; geloof het of niet maar mijn moeder is zwanger! Jaja ik ben al 15 en krijg er een klein ukkie pukkie broertje of zusje bij, leuk. Maar mijn moeder is al 45. 45! Dan krijg je toch geen kind meer?
Als laatste, ik heb een vriendje. Hij heet Jasper en is zooooooo leuk. Ik heb hem vorige week in de winkel zien werken (als vakkenvuller). We hebben even gepraat en het klikte meteen. Toen heeft hij me eergisteren mee uit eten gevraagd. Dat heb ik natuurlijk niet geweigerd... Hé veel sterkte nog op je nieuwe school. Moet gaan eten mijn moeder roept.
Doeg
XXXLoveyousooooomuch
Jessica


Aan: Jessica Van Der Velden <jvdv@live.nl>
Van: Natasja Van Hoogen <Natasja332@hotmail.com>
Datum: Zondag 19 augustus 17:23
Onderwerp: RE:Verhuizing
Heey Jess,
Met mij gaat het wel. Ik ben gewoon zo zenuwachtig. Straks vind ik de school niet leuk en dan... Nee moet positief blijven denken.
GESCOUT??? GESCOUT???? Waarom overkomt jou dit altijd en mij niet? Ohhh...Als je echt superrijk wordt dan wil ik de helft hè? We blijven alles delen ^_^.
Wow das heftig! 45 jaar. Ik wil geen broertje of zusje meer als ik het voor het kiezen heb. En zeker niet van die klootzak waar mijn moeder mee omgaat. Heb ik jou al verteld wat hij gisteren bij me heeft gedaan? Ik heb hier gewoon verdomme 4 blauwe plekken op mijn arm. Ik had gisteren tijdens het eten een bijdehante opmerking gemaakt en die gozer pakt me dan meteen zo aan. Het ging eigenlijk zo. Mijn broer en ik zaten met mijn moeder en haar nieuwe klootzak vriend aan tafel. Toen ik zei dat ik een onvoldoende had gehaald voor geschiedenis zei mijn moeder: 'a joh volgende keer beter' Maar Ivan (die vriend dus) zei meteen van: 'ga naar je kamer!' Echt waar. En ik weiger om Ivan mijn vader te noemen. Toen ik bleef zitten werd hij kwaad. Mijn broer zei nog dat hij rustig moest blijven maar hij trok me zo aan me sjaal en vroeg: 'ben je doof ofzo? Naar je kamer!' werkelijk waar, mijn moeder deed gewoon helemaal niks! NíKS! En denk maar niet dat ik toen naar mijn kamer ging hoor. Sterker nog ik ging met mijn armen over elkaar gewoon in de woonkamer zitten. Toen pakte hij me bij mijn arm en kneep er hard in. Zo hard dat ik het op schreeuwen had gezet. Jezus wat deed dat pijn. Mijn moeder kwam kijken maar koos gewoon partij voor mijn stiefvader! Toen hij zei dat ik moest luisteren schreeuwde ik dat hij mijn vader niet was en dus niks over me te zeggen had. Daar werd hij nog kwader om en toen wilde hij me gaan slaan. Mijn broer Niels hield hem tegen en toen rende ik naar mijn kamer. Echt mijn hart bonkte als een gek. Niels kwam even later nog op mijn kamer om te vragen hoe het met me was. Ik heb (over het algemeen) best een leuke broer. Maar geen leuke stiefvaderT_T als het zo doorgaat dan stap ik naar de politie voor mishandeling.
Leuk, ik wil die Jasper graag ontmoeten. Laten we eens een keertje afspreken! Maar goed ik ga nu alvast alles klaarleggen voor morgen. Hoop dat er een beetje aardige kinderen in de klas zitten...
XXX
Love you too

NATASJA


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 7 april 2009 - 20:42:
verder verder...
Goed geschreven...
Ben benieuwt..

xx