Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » on tour with thirteen j » 1

on tour with thirteen j

3 mei 2013 - 18:31

231

1

258



1

jameson

waarom ben ik geen zanger geworden? of heb geen leuke band? dit is zaai. ik zit in mijn tourbus, ja ik heb een eigen tourbus, zamen met mijn prive fotoraaf rick, mijn make-up en haar meisje lisa en mijn manager brannen. (zeg je als brennan) we zijn op weg naar een 5 sterren hotel voor een meeting met een hoop andere beroemdheden, zangers, acteurs, modellen, onterpers en van alles meer. ik heb er best wel zin in. het hotel heeft een reuzen zwembad, een spa, gamehall, casino, sauna en er komt een gemaskerd ball. niemand buiten mijn crew weet dat ik eigenlijk jameson heet. ik ben deze wereld al van af mijn eerste dag als 13-j in gegaan. gelukkig maar. en eigenlijk heb ik zwart haar en diep blauwe ogen, maar iedereen kent mij als 13j met blond haar en bruine ogen. maar goed ook, kan ik nog in alle rust over straat. natuurlijk gaat mijn hond en 2 katten mee, kan niet zonder ze. de hond is een kruising tussen een tibetaanse mastif en een alaska malamute. de ene kat is een siberische boskat en de ander een maine coon. ik ben zelf erg fan van two steps from hell en al dat soort muziek. en ik ben als de dood voor rupsen wormen maden en dat soort beestjes. mij krijg je ook de vlindertuin niet in bij de dierentuin.


Reacties:


beertje
beertje zei op 4 mei 2013 - 21:07:
ga je nog verder is leuk