Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Cheater

One day at a time [end]

5 mei 2013 - 0:26

991

9

464



Cheater

Heeeeyyy Hier is het volgende hoofdstuk!! Volgende week heb ik geen vakantie meer helaas, dus ik weet niet om de hoeveel dagen ik dan ga posten.... Maar voor nu iedere dag of iedere twee dagen :) Enjoy <3333 xXx

Yasmine’s POV

Met zijn arm om me heen geslagen lopen we terug naar hun huis. Ik zit echt op een roze wolk.
Als we het huis binnen komen, lopen we gelijk richting Zayn’s kamer.
‘Is het goed als ik even ga douchen??’ ‘Go ahead.’ Ik rits mijn koffer open, pak mijn pyjama, schone undies en mijn toilettas. Met dat allemaal in mijn hand loop ik de badkamer in. Maar voor ik de deur op slot doe, ren ik de kamer binnen. ‘Iets vergeten??’ ‘inderdaad,’ zeg ik, en ik loop naar hem toe. Ik geef hem een kus op zijn lippen, en loop dan de badkamer in.
Warme stralen lopen over mijn lichaam. Ik gebruik mijn favoriete shampoo en douchegel, en als ik de douche uitstap, ruik ik weer helemaal fresh. Ik trek een slaapshort en hemdje aan, doe mijn favoriete parfum op, probeer mijn haren te drogen met de handdoek en smeer me in met een lekkere bodybutter. Als ik de badkamer uit loop, zie ik Zayn achter zijn mobiel op bed zitten. Ik ga naast hem zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder. ‘Je ruikt heerlijk.’
Ik voel mijn wangen een beetje rood worden en glimlach. ‘Dank je.’
Zo zitten we nog een tijdje op zijn bed, totdat iemand aan zijn deur klopt. De deur gaat open, en daar staat Harry in de deuropening. ‘Ik kwam even kijken of jullie al thuis waren.’
‘En…???’ vraagt Zayn lachend. ‘En ik wou weten of jullie nou eindelijk samen zijn.’
Hij begint te lachen, en ik voel mijn wangen een beetje rood worden. Zayn draait zijn hoofd naar me toe, en geeft me een kus op mijn lippen. Ze we nu dan officieel samen?
‘Nou, dit moeten we wel ff melden aan de rest beneden hè??’ Harry rent meteen naar beneden. Zayn kijkt me vragend aan. ‘Laten we maar gaan.’ Ik sta op, en met Zayn’s arm om me heen, loop ik naar beneden. Aan de jongens te zien heeft Harry het ze al verteld.
‘Moet ik het nog zeggen, of heeft mister Harry het al verteld?’ vraagt Zayn lachend.
‘Als we het horen van de personen zelf, weten we het honderd procent zeker.’
Ik ga voor Zayn staan. Hij is toch bijna een kop groter dan mij. Ik ga een beetje op mijn tenen staan, en geef hem een zoen. Ik hoor de jongens joelen en een glimlach vormt zich op mijn gezicht. I’m the happiest girl in the world.

Zayn’s POV

Ik hoor de jongens ergens in de verte joelen. Ze zijn zo dichtbij, maar het lijkt alsof ik in een andere wereld ben. Ik trek me langzaam terug. Eigenlijk wou ik dat we zo konden blijven staan, maar anders zakken haar benen nog in van het op haar tenen staan. ‘Ik ga slapen. Ik ben bekaf.’ Ik til haar op en ren de trap op. Ze gilt en begint met lachen. ‘Zet me neer Zayn Malik!!’ ik begin nu ook met lachen. Deels ook om het feit dat ze mijn achternaam gebruikt.
Voorzichtig leg ik haar op mijn bed neer. ‘Slaaplekker,’ zeg ik, en ik geef haar een kusje op haar lippen. ‘Slaaplekker.’

3 weken later


‘Veel plezier met shoppen honey.’ Ik geef Yasmine een kus en ze loopt de deur uit.
We waren nu drie weken samen, en het waren de meest geweldige drie weken van mijn leven.
Vandaag moesten we naar de studio om een nieuwe song op te nemen, dus Yasmine gaat shoppen. Ze woont sinds een week bij ons in huis. Haar eigen huis had ze nog wel, en we kwamen er wel af en toe. Maar ze was liever hier.
‘Guys! Kom, we gaan!!’ ‘Harry en Louis zijn nog bezig met hun haar!’ Ugh, echt weer iets voor die twee. Ik ga op de bank zitten. Na 20 minuten komen ze eindelijk naar beneden.
‘Dat werd tijd zeg.’ ‘Het kost nou eenmaal tijd om je haar perfect in model te krijgen.’
Wauw, ik vond mezelf al erg overdrijven met mijn haar, maar dit is het toppunt.
‘Laten we gaan, dan kunnen we nog even snel langs starbucks.’ ‘STARBUCKS!!!’ Niall springt op en rent naar de deur. ‘KOM DAN!!!’ we lachen en lopen richting de auto.
Met onze koffie lopen we de starbucks uit. Ik stop met lopen. Haar arm is verwikkeld in die van een onbekende jongen. Dit kan niet. Zo is zij niet, toch?? Ze geeft hem een kus op zijn wang en loopt weg. De jongens zien het ook, en stoppen met lopen. ‘Zayn….’ Liam steekt zijn hand naar me toe, maar ik sla hem weg. Een traan glijdt over mijn wang. ‘Laten *snik* laten we *snik* maar gaan. Anders komen we *snik* te laat.’ Ik loop weg, weg van deze plek.

Ik zit op de bank, mezelf afvragend hoe ik haar hiermee moet confronteren. ‘Heey jongens!’
Vrolijk komt ze binnen lopen, maar als ze de bedrukte sfeer voelt, houdt ze haar pas in.
Ik voel de tranen opwellen, maar ik dwing mezelf niet te huilen. ‘Wat is er aan de hand?’ vraagt ze zacht. ‘Ik denk dat jij dat zelf het beste kan uitleggen.’ Mijn stem trilt. Het kost moeite mijn tranen binnen te houden. Niet begrijpend kijkt ze me aan. ‘Wat heb ik gedaan? Ben ik niet goed genoeg? Ben je daarom met die andere jongen??’ ‘Zayn, ik zou nooit vreemdgaan!’ haar stem klinkt verontwaardigd, gekwetst. ‘Jullie leken anders wel heel erg close.’ Een traan glijdt over mijn wang. Ik kijk naar de vloer. ‘Zayn….’ ‘Nee, laat maar. Wij, óns, is over. Klaar.’ Mijn wangen zijn helemaal nat. ‘Laat het me uitleggen.’ ‘Ik hoef geen uitleg! Een van de jongens zal vanavond je spullen bij je huis brengen.’ Tranen glijden over haar wangen. Ze kijkt naar de jongens, zoekend voor steun, maar die krijgt ze niet. Ook al zie ik de twijfeling in hun ogen. Ze kijkt me nog een keer aan met haar betraande ogen, draait zich om, en loopt de deur uit.


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 8 mei 2013 - 10:01:
aawww zayn
je moet het haar wel laten uitleggen
je hoeft haar niet te vergeven
maar je weet nooit wat er is
misschien is het haar broer
ik ga gelijk verder lezen!!
xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 4 mei 2013 - 22:55:
Oh my god, love this story sooo much ! Zoo zielig .. Please hou ze bij elkaar, they are sooo cute together snel verder, melding pls ? x


Ims
Ims zei op 4 mei 2013 - 20:35:
'als we het horen van het de personen zelf'

even een opmerking (ga me nu alsjeblieft niet haten )
het is de personen, er kunnen NOOIT twee lidwoorden voor een zelfstanding naamwoord staan.

verder ssssuuuuppppeeeerrrrr geschreven!!!

Snel verder!!!


Daaaiisy
Daaaiisy zei op 4 mei 2013 - 16:39:
Ohnooooo, niet uit elkaar ö
ze zijn té schattig samen!
Snel verderrrr!
XOXO


Aimeery
Aimeery zei op 4 mei 2013 - 13:05:
Wut wut wut wuuuuut? DAT MAG NIET! het mag gwn niet... dit is gewoon buitengewoon zielig! snap dat dan! but GO ON en breng ze weer samen!