Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The man who can't be moved~ » Part 5 Kiss from a rose

The man who can't be moved~

4 mei 2013 - 16:12

1747

4

349



Part 5 Kiss from a rose

Kiss from a rose ~Seal <3 have fun reading! Let me know what you think please!? Liefs, Daisy x

Part 5

“Goodmorning beautifull” een zachte lieve stem maakt me wakker. Als ik mijn ogen open doe zie ik weer die 2 prachtige glinsterende ogen. “Goedemorgen Niall” terwijl ik me uitrek klimt Niall het bed weer in, komt bovenop me liggen en kust mn sleutelbeen, m’n nek en als laatste een lange liefdevolle kus op mijn mond. “Lekker geslapen?” – “Ja heerlijk geslapen”. Een lichte hoofdpijn komt op zetten en ik wrijf mijn handen over mn voorhoofd en zucht eens diep. “Kom, heb een lekker ontbijtje voor iedereen gemaakt. De jongens zijn al even wakker.” Niall klimt het bed weer uit en pakt mijn hand vast om me de trap af te begeleiden. Ik kijk naar de kleding die ik aan heb: een grijze joggingsbroek maat gigantisch, en een wit shirt. Vragend kijk ik naar Niall. “Heb je vannacht in comfortabele kleding geholpen. Geen zorgen, heb niks gezien, het was donker.” Met een kus op mijn hoofd stelt hij me gerust en we lopen samen naar bank waar de jongens zitten. We eten gezamenlijk een broodje en de jongens vertellen over hun nacht in het Amsterdamse nachtleven. Duidelijk dat er een aantal meiden vol geïnteresseerd in de jongens waren; ik geef ze geen ongelijk. Zelfs als ze net wakker zijn zien ze er leuk uit. Dat moet een gave zijn..
Na het ontbijt ga ik even bij Niall op schoot zitten. “Ik heb slecht nieuws.. Moet straks even naar mijn oma. De thuiszorg komt op zondag nooit, en dan neem ik de zorg op me. Vind het echt jammer dat ik je zo alweer moet verlaten.” Zeg ik met een pruillipje als grap. Niall streelt met zijn duim over mij wang. “Zullen we daarna wat leuks gaan doen? “ ik knik vrolijk en ik geef Niall een kus. “Mag ik mijn vader bellen om me op te komen halen?” Niall pakt zijn mobiel en ik loop even naar het bed en vraag mijn vader me op te halen. Over 10 minuten is hij hier. We staan nog op de parkeerplaats bij mijn werk, het is te ver om te lopen. Ik pak al mijn spullen bij elkaar en stop ze in een plastic tasje. Oh shit, heb de kleding van Niall nog aan.. “ Niall!? Mag ik je kleding straks terug geven?” “Sure thing love!”

Er wordt op de deur van de bus geklopt, en Ramon doet m open. Mijn vader komt binnen en geeft eerst Ramon een hand. “Ze is toch niet lastig geweest he?” – “Nee hoor geen centje last van gehad.” De jongens staan allemaal netjes op en geven mijn vader een hand. “Ah en jij moet Niall zijn. Ik ben Philip, vader van Amy.” – “Aangenaam meneer, ik ben Niall. Als u hier nu toch bent.. Dan vraag ik om uw permissie om uw beeldschone dochter vanavond mee te nemen op een date.” Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en mijn vader kijkt mij streng aan. Als hij mij ziet lachen verschijnt er ook een lach op zijn gezicht. “Op een voorwaarde” – “Natuurlijk meneer, u zegt het maar.” – “Dat je Amy ophaalt, en weer heelhuids terug brengt.” – “U kunt op mij vertrouwen dat ik dat doe.” Niall is heel serieus en lijkt bijna wel bang. Lief lach ik naar hem en pak zijn hand. “Ik heb mijn nummer in je mobiel gezet, sms me straks maar over hoe laat je me op komt halen.” Zacht knijp ik even in zijn hand en loop dan met mijn vader mee de bus uit, richting de auto.

*Buzz Buzz* Mijn telefoon trilt in mijn broekzak, maar help net mijn oma de douche uit. Rustig help ik haar op de stoel die in de badkamer staat en geef haar een handdoek aan. “Een momentje oma, ik ben over 2 minuten terug. Begin maar alvast met afdrogen, dan help ik u zo verder”. De badkamerdeur sluit ik achter me en leunend tegen de muur open ik een berichtje.

- Princess Amy, wil je om 7 uur klaar staan voor een gezellig avondje uit? Je hoeft niet gegeten te hebben. Geen specifieke dresscode, je ziet er zelfs prachtig uit als je in mijn kleren loopt. Ik zie je straks. XX Niall –

Die glimlach die ik nu heb gaat voorlopig niet van mijn gezicht. ‘Princess Amy’, aww. Mijn mobiel stop ik weer in m’n broekzak en loop weer de badkamer in en help mijn oma met afdrogen en aankleden. “Liefje, aan wie denk je?” – “Aan niemand hoor, hoezo?” Zeg ik met een rood gezicht. “Liefje, vertel mij nou niet dat je aan niemand denkt. Sinds je hier binnen bent loop je met een glimlach op je gezicht, die alleen maar groter is geworden nadat je de badkamer even uit bent geweest. Of je moet het zo leuk vinden om mij te douchen.” – “Haha, ja dat vind ik erg leuk hoor.” Ik buig voorover en fluiter in oma’s oor: “Oma, ik ben verliefd. En heb vanavond een date met die jongen!” – “Zie je wel, je oma is niet gek. Heb je een foto van die jongen?” ik haal mijn telefoon tevoorschijn en haal een foto van google naar voren en laat oma hem zien. “Zo zo, een knapperd hoor. Als hij maar goed voor je is! Hoe laat komt hij je ophalen? “ – “7 uur oma.”- “Liefje het is nu 4 uur, en je zult nog wel even nodig hebben om je klaar te maken. Als je alleen nog even me naar de huiskamer wil helpen dan red ik mezelf verder wel. Je tante Henny komt me vanavond helpen met naar bed gaan, dan vraag ik haar mijn haar te doen.”- “Maar oma, ik..”-“Je hebt me al weer genoeg geholpen vandaag liefje, ga nou maar gauw. Zo’n mooie jongen kom je niet snel tegen.” Ik glimlach en geef mijn oma een arm om haar overeind te helpen en we lopen samen naar de keukentafel en help oma op de stoel. Een bekje verse thee en de koektrommel zet ik bij haar neer. Ik geef oma een dikke kus op haar wang. “Bedankt oma, ik laat morgen weten hoe het was. Als er iets is, kunt u papa ook bellen die is de hele dag thuis. Dankuwel” Na nog een kus ren ik met mijn jas en tas snel naar huis, ons huis is 2 straten verderop. Eenmaal binnen gooi ik mijn jas en tas in de hoek neer en ren naar boven.

Het eerste wat ik doe is mijn (of wel Niall’s) kleren uittrekken en onder de douche. Ik reik naar het kastje waar een scheermes ligt om mijn benen te scheren, that’s been a while! Heb nog nooit zo snel gedoucht.. binnen 10 minuten ging ik de douche weer uit en zette ik een paar krullers in mijn haar, voor de toch iets classy look. Dan is mijn kledingkast aan de beurt. Tijdens het douchen heb ik al besloten om 1 van de nieuwe jurkjes te dragen die ik een maand geleden in antwerpen heb gekocht : 1 rode jurkje tot de helft van mijn bovenbenen, donkerblauwe met een riempje bij de taille en dan loopt hij wijd uit en de laatste is een langere jurk met lichte zomerse kleurtjes tot over mijn kniëen.
Na ze allemaal eens aan gehad te hebben, is mij keuze gevallen op de rode cocktail dress. Voor de spiegel probeer ik mezelf van alle kanten te bekijken en al zeg ik het zelf, ziet er best oké uit! ik plof op bed neer met een rood flesje nagellak, en lak mijn teennagels. Terwijl ik dat doe, komt mijn vader de kamer binnen en komt naast me op bed zitten. “Mijn meisje wordt zo groot” Als ik naar mijn vader kijk zie ik dat hij wat emotioneel is, en zo zie ik hem niet vaak. “Als je moeder je eens zo gezien zou hebben”. Papa geeft me een kus op mijn hoofd en loopt de kamer weer uit. M’n moeder… Ze heeft me nooit op date kunnen zien gaan, ze heeft alleen mijn gala mee gemaakt waar ik met de buur jongen heen ging. De buurjongen die mijn beste vriend is, en die voor 1 nacht m’n vriend was. Ze heeft altijd gehoopt dat hij en ik wat zouden krijgen. Ik weet zeker dat ze Niall geweldig zou hebben gevonden. Als ik naar de foto van mama op mijn nachtkastje kijkt loopt er een traan over mijn wangen. Maar toch is er een glimlach als ik aan Niall denk. Niall.. shit. Ik kijk op mijn klok en het is al 6 uur. Als een gek ren ik naar de badkamer om mijn make-up te doen. Niet teveel poespas, een dun lijntje eyeliner, een aantal lagen mascara voor lange wimpers, en een glimmende lipgloss. Mijn haar is inmiddels droog en haal de rollers er uit. Met mijn vingers ga ik door mijn haar, en spuit er wat haarlak in. Zit prima zo. Een laatste check in de spiegel en ik loop terug naar mijn kamer. De voordeur bel gaat…. Mijn vader doet de voordeur open. “Ha Niall, leuk je weer te zien. Volgens mij is Amy nog niet klaar, kom even zitten jongen.” Shit shit shit, nu moet ik opschieten. Ik kijk op de klok…. Kwart over 6? Hij zou me toch om 7 uur ophalen? “Ben wat te vroeg, kon bijna niet wachten om haar op te komen halen” hoor ik een zenuwachtige Niall zeggen. Snel pak ik mijn zwarte peep-toe sleehakken en strek ze aan. Nu echt de allerlaatste check in de spiegel en doe mijn haar achter mijn rechter oor. Langzaam loop in de trap af en naar de huiskamer, waar Niall samen met mijn vader naar mij kijken als ik binnen kom. Niall krijgt meteen een glimlach op zijn gezicht van oor tot oor en hij komt naar me toe gelopen. Hij heeft een zwarte nette broek aan met een licht blauwe overhemd. Achter zijn rug haalt hij een bos rode rozen vandaan. “Voor deze prachtige prinses, je ziet er zo mooi uit.” zegt Niall zacht en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik kijk verlegen naar Niall en pak zijn hand. Samen lopen we naar de keuken waar ik de rozen even in een vaas met water zet. “Pa, we gaan! Wacht niet op mij, kan laat worden!” zeg ik terwijl ik Niall aan kijk met een glimlach. “Veel plezier lieverd, en denk erom Niall, je brengt haar….” en de deur klapt achter ons dicht. Voor ik het weet tilt Niall me op en kust me.


Reacties:


IAMJILL zei op 5 mei 2013 - 23:48:
Zoww, leuk een cutee.
Als je verder schrijft geef me dan een melding


Malikaa
Malikaa zei op 5 mei 2013 - 0:17:
Aaaahhhh zooooo cuteee
Snel verder girll
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 4 mei 2013 - 16:33:
Zooooo schattig<33333
Snel verder XOXO


shania13
shania13 zei op 4 mei 2013 - 16:23:
Ooooh een date
Snel verder

Xxx