Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » room six » ja, ja, nee...

room six

4 mei 2013 - 22:46

398

1

209



ja, ja, nee...

Zeg jameson? Ja bill? Wat zijn jouw hobby's eigenlijk? Ow, mijn hobby's? Ik doe eigenlijk niet veel. Ik zit hier eigenlijk de hele dag op mijn kamer. Is best wel zaai. Ik hou van dansen, fox trot, Weense wals, Ierse volksdans tapdansen, meer de klassieke dansen. En ik hou van opera. Ik speel ook veel instrumenten. Viool, cello, harp, fluit piano, maar ik speel nooit hier, anders ben ik zo ontdekt. Ik speel haast nooit meer piano en harp, maar met de rest van de instrumenten kan ik gewoon op het dak gaan zitten. Verder probeer ik met schaak vaak van mezelf te winnen, wat vrij moeilijk is. Van jezelf winnen is moeilijk bill, nooit aan beginnen, het word een verslaving, een competitie die je nooit wint. Het word vervelend. Kan jij schaken? Nee, ik kan niet schaken, en ik hoef het ook niet te kunnen, zeg ik terwijl ik toch maar een keer naar de bank loop en er op neer plof, wat was vandaag zaai zeg, niet normaal. Jameson begint te lachen. Wat? Nee, niks. Ik denk dat het woord vampier en het zinnetje: sommige geruchten zijn waar, genoeg moeten zijn? Nee, zeg ik en kijk hem even aan, en hij mij ook net op dat moment. Hij blijft kijken, net als ik blijf kijken. Uiteindelijk kijk ik maar weg, sta op en loop naar de keuken om wat lekkers te pakken. Ik ga weer naast jameson zitten met een zakje chips. Zeg, mag ik ook james zeggen? Jahoor, of j, dat mag ook, maakt niet uit hoe je me noemt, zolang ik maar weet dat het tegen mij is. Oke. Zeg bill, als jij nou gaat staan he, kan ik op de bank liggen. James lacht zo lief als hij een grapje maakt. Nee! Ik por hem in zijn zij. En hij port mij weer terug. Het eindigt in een oneerlijke stoeipartij. James, dit is niet eerlijk! Jij bent veel sterker dan mij! Zeg ik lachend als hij boven me hangt, ik lig op de bank, en hij hangt boven mij, met zijn handen en knieën op de bank. Weet ik toch, daarom is het zo leuk, maar, het is nu bijna donker, dus ik ga. Wat ga je doen dan? Vraag ik hem nieuwsgierig. Niet langer meer uit angst. Om het makkelijk te houden voor jou, zwervers vermoorden. Ik moet toch 'eten' of niet?


Reacties:


beertje
beertje zei op 5 mei 2013 - 20:16:
goed