Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » on tour with thirteen j » naruto

on tour with thirteen j

5 mei 2013 - 15:58

319

0

224



naruto

jamson! schreeuwt brannen door de bus als hij me blijkbaar niet kan vinden. hier! bler ik terug. wat ben je aan het doen! ik 10 minuten zijn we er al en jij zit nog in je...ondergoed! schreeuwt hij dat laatste woord, alsof hij me liever in pyama gezien had. en, wat ben je aan hbet doen zeg! naruto kijken, wat anders? je kent me, of niet? kleed je aan, nu! goed goed, zuchtend zet ik de film op mn laptop op pauze en kleed me aan, geen zin in make-up vandaag. zo goed? zeg ik hem meer dan vragen en plof weer in die kut stoel die ik al veel ste lang zi staan hier, hij irriteerd me zo! de hele bus is rood van binnen, behalve die stoel, die is fucking blauw! en het maakt ook niet uit hoe vaak ik het zeg, ze vervangen hem nooit. daarom zit ik er altijd op, om er niet tegen aan te hoeven kijken, verschrikkelijk ding.. wat jou bodo, ja, wat vind jij van die stomme stoel? bodo begint vrolijk mee te jengelen en brannen brult dat ik die hond stil moet houden, hij houd niet van honden, ik wel. ahoee! doe ik een wolf na, en bodo huilt met me mee. jameson! zoals gewoonlijk houden lisa en rick zich er buiten. goed idee. ik ben heel ruim en makkelijk denkend, brennan niet. hij denkt teveel binnen de lijntjes. en ik volgens mij teveel buiten de lijntjes. maargoed. houd mij maar eens tegen! ik mag wel dun zijn, maar zeker niet slap. ik ben eigenlijk onder het minimum gewicht voor modellen, maar ik heb een of andere rare ziekte, ik kan eten wat ik wil, hoe viez en vet het ook is, ik kom geen grammetje aan. en als ik niet heel veel eet, val ik heel snel af. dus, bij mij steekt bijna alles uit. maargoed, maakt mij het uit?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.