Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » room six » vriendjes, maffia en alcohol

room six

5 mei 2013 - 12:55

420

1

219



vriendjes, maffia en alcohol

Ja, denk ik. Ik bijt op mijn onderlip, waarom weet ik ook niet, misschien om niets raars te doen? Waar denk je aan? Vraagt james en hij gaat zitten, wel op mijn bovenbenen. En het valt zo mee hoe zwaar hij is, hij is zo licht! Oke, hoe lang duurt dat? Goh, dat weet ik toch niet? En wat ben jij ineens nieuwsgierig! Gister wou je nog niks van me weten, en nu, nu alles. Hij kijkt me lachend aan, niet met dat leuke lachje van als hij een grapje maakt. Maar gewoon, lachend. Ja, maar, nee laat maar. Nou, dag bill, ik zie je waarschijnlijk morgen sowieso wel. Hij kijkt me even aan, het leek wel twijfelend, en weg is ie, door het raam. Nou, ik sta maar op en doe de tv aan, zap wat rond, kom tot de conclusie dat er niks leuks op tv is en spit maar even tussen zijn films. Sprookjes, allemaal sprookjes. Bijna elke versie die er tot nu toe ooit van gemaakt is, van elk sprookje, hier is het te vinden. Verder helemaal niks. Veel cd's. Nouja. Dan ga ik maar vroeg naar bed vandaag. Als ik in bed lig en even in zijn nachtkastje neus vind ik zijn boek weer. Zou ik er in kijken? Zou hij dan boos worden? Nou, ik doe het gewoon, denk ik nu nog. Ik sla hem open van waar ik was gebleven. Ik bekijk alle slachtoffers. Het zijn allemaal mensen met rare banen zoals archeoloog, geestenjager, mytholoog allemaal van dat soort mensen die blijkbaar wel in james geloofden en hem in het echt wouden zien. Hoe verder ik in het boek blader, hoe meer medeleven ik voel voor james. Zo, mijn boek weer te pakken? Hmm ja, erg? Ik draai me oom en kijk hem aan, hij knikt van nee. Hij kleed zich uit tot z'n ondergoed. En wat is hij dun zeg! Alles steekt uit! Waarom ben je zo dun, vraag ik uiteindelijk als hij door heeft dat ik hem met open mond zit aan te gapen. Weet ik niet, ik was, toen ik gebeten werd, in de slechtste periode van mijn leven, ik woog nog geen 40 kilo, en ik kon elk moment dood gaan, ik was aan de drugs en dronk wel minstens 2 flessen alcohol per dag leeg. Het ging slecht toen, ik had een vriendje in de maffia en dealde in drugs. Wacht, vriendje!? Onderbreek ik hem ruw, zij hij nou vriendje? Ben jij.. homo ja, onderbreekt jameson mij weer.


Reacties:


beertje
beertje zei op 5 mei 2013 - 20:18:
ojee hihi