Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Help me out || Liam J Payne » H5

Help me out || Liam J Payne

5 mei 2013 - 15:32

436

1

180



H5

Ik voel eens aan haar neus, maar hij lijkt niet gebroken te zijn. "Het doet niet pijn toch?" vraag ik haar. Ze schud haar hoofd. "Oke, dan heb ik de verband doos niet nodig" mompel ik, en leg het weg. "Ben zo terug." zeg ik en ren naar beneden. Ik pak een zakdoekje, en een bordje en ren dan weer de trap op. Ik leg het bordje op haar schoot. "Houd je gezicht voor het bordje en druk je vingers tegen je neusbrug aan." mompel ik terwijl ik het bloed weg veeg. Ze knikt en doet precies wat ik zeg. "Zo moet het wel lukken denk ik." zeg ik. "mijn neus doet au au." jammert ze kinderlijk. Grinnikend kom ik naast haar zitten. "Eigen schuld Ginger." zeg ik.

Veel bebloede zakdoekjes later, staat Ruby vrolijk op. "Oke, mijn neus is weer goed!" zegt ze enthousiast. "Cool." grinnik ik. "Zullen we naar de kinderboerderij gaan?" vraagt ze me. "Tuurlijk Rub." grinnik ik. "Oke, ik pak een paar wortels en een krop sla." zegt ze en rent naar beneden. Ik loop achter haar aan. Ze doet de wortels en de sla in een zakje en huppelt dan naar buiten. "Wacht nou!" roep ik en ren achter haar aan. Ze pakt mijn fiets en doet het zakje aan de stuur. "Je wee och wel dat dat gevaarlijk is?" vraag ik terwijl ik het zakje aan haar geef. Ze steekt haar tong uit. "Ga nou maar fietsen!" roept ze zeurderig. Ik knik en trap zachtjes zodat ze op de bagagedrager kan springen. Ik voel hoe de fiets zwaarder word, wat betekent dat ze zit. Ze slaat haar armen om me heen. Ik begin harder te trappen. Na zo'n tien minuten stop ik met fietsen want we zijn er. Ruby stapt af, en rent meteen naar de schapen toe. "Kom hier dan." grinnikt ze terwijl ze een blaadje sla van de krop af haalt. De schapen lopen meteen naar haar toe. In voorzichtige stappen loop ik naar haar toe en blijf achter haar staan. Ik breng mijn lippen naar haar oor, en maak een schapengeluidje. Ze schrikt en valt bijna voorover. "Liam!" gilt ze en stompt me op mijn arm. "Waarom deed je dat nou?" zegt ze lachend en tikt me op neus. Ik haal mijn schouders op en steek dan mijn tong uit. Dan pak ik een wortel, en trek haar mee naar de konijnen. "Cute isn't it?" vraag ik zachtjes aan Ruby en duw een stukje van de wortel in de kooi aan de konijn. "Ja, net als jij." zegt ze zachtjes en drukt een kus op mijn wang.


Reacties:


Lotteimy
Lotteimy zei op 5 mei 2013 - 22:16:
Awh zooo schattig. Oh, how I wish that was me snel verder, weer melding pls xoxo