Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » room six » leuk dagje uit?

room six

5 mei 2013 - 15:53

276

1

215



leuk dagje uit?

Oke, sorry. Maakt niet uit, Maar die tijd, daar denk ik liever niet aan dus ook niet over vragen. Je mag alles vragen over de vorige 50 jaar, naar niet daarvoor. Nouja, trusten bill. Trusten james. Jameson woelt nog wat en pakt me dan vast. Nou liggen we toch lepeltje lepeltje, en ik vind het helemaal niet erg om zo te liggen. Zeg bill, zin om morgen wat samen te doen? Wat dan? Ach, weet ik nog niet, iets?
Ik rek me uit en besef dan pas dat james er niet meer ligt. Jameson? Keuken! Jameson zit op het aanrecht, met een zakje bloed. Dag bill, is het niet wat vroeg voor jou? Het is pas half zeven. Nee hoor, en weet je al wat we vandaag gaan doen? Nee nog niet, wou ik met jou overleggen, stel je voor je vind het niets. Ik ga naast hem op het aanrecht zitten en hang lekker tegen hem aan. Zeg, we kunnen wel gaan winkelen, er zitten hier wel een paar leuke winkeltjes. Oke, stem ik in en ga nog wat dichter tegen hem aan zitten. Zou je dat nou wel doen bil? Wat doen? Zo dicht tegen me aan zitten, nu je weet dat ik op jongens val? Waarom niet? Nou, weet ik zelf ook nog niet. Je maakt een grapje hea? Ja, hoezo? Gewoon, kan ik zien. Hoe dan? Aan dat lachje. Zeg bill, wat vind je nou eigenlijk van mij? Vind je me leuk. Nee, ik kijk snel weg en voel mezelf rood worden. Heb je niet geleerd dat je niet mag liegen? Pest me niet zo! Lach ik en por hem in z'n zij.


Reacties:


beertje
beertje zei op 5 mei 2013 - 20:20:
jaja vind het leuk