Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Tonight, i'm gonna fly.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:33

175

0

176



Tonight, i'm gonna fly.

Ik plof neer in het zand. Bill en Jenny komen naast me zitten, en Tom voor me. “He, Tom ! Ik zie niets meer !”ť zeg ik lachend. Tom glimlacht en laat zich achteruit vallen. 5 seconden later zit hij weeral recht. “Jenny, opschuiven.”ť zegt hij. Jenny schuift wat op, en Tom gaat naast me liggen. “Mag ik met mijn hoofd op je buik liggen ?”ť vraagt Tom lief. Ik glimlach en knik. Tom laat zijn hoofd op mijn buik vallen, waardoor ik zo een klein sprongetje maak. Jenny gaat voor Tom zitten, en legt haar hoofd op zijn buik. (Jeweetwel, xd) Ik kijk naar het water. De zee is zo mooi als het avond word. Als ik een vriendje zou hebben, zou ik elke avond met hem naar de zee komen, zonsondergang kijken. Dat is toch romantisch ? Bill slaat zijn arm om me heen. Ik schrik even en kijk hem aan. Hij glimlacht en duwt met zijn hand zacht tegen mijn hoofd, zodat het op zijn schouder rust. Het voelt zó goed om bij hem te zijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.