Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 8~

I'm looking for myself, did you see him?

8 april 2009 - 9:33

452

1

257



~part 8~

"En wat zullen we als vrienden eens gaan doen?" Ik haal mijn schouders op. "Hé, wil je dat Melissa niet meer zo aan je hangt?" "Maar al te graag." zucht ik. "Ik heb een idee, maar je zal er wel wat voor moeten doen." Hoe bedoel je?" "We flirten wat met elkaar en doen of we verliefd zijn en dan is Melissa zo gechoqueerd dat ze niets meer van je moet hebben." "Maar hoe ziet Melissa dat dan?" "Heel eenvoudig, die bespionerd je toch de hele dag! Waarschijnlijk zelfs nu." Ik probeer onopvallend naar buiten te kijken en zie dan inderdaad Melissa staan. "Oke, let's do it." Bill grijnst en laat zijn vingers over mijn arm glijden. Ik lach en wrijf met mijn vingers over zijn wang. Hij neemt mijn hand vast en ik kijk even naar buiten. Melissa staat ons met open mond aan te kijken. Vanbinnen lach ik mij dood, maar vanbuiten zie je enkel het verliefde gezicht dat ik probeer aan te houden. "Haar mond staat open." fluister ik in zijn oor. Zijn lichaam schokt even van het lachen en ik kijk hem aan. "Ik heb een idee." grijns ik. "We doen alsof we zoenen." Bill schrikt even. "En hoe doe je dat?" "gewoon zo." Ik breng mijn gezicht dichterbij, maar raak zijn lippen niet. "Sluit je ogen." fluister ik. Hij sluit zijn ogen en ik doe hetzelfde. "Doe nu net alsof je zoent." Beide doen we dat, maar geen enkele keer raken onze lippen elkaar. Wanneer ik mijn lach bijna nit meer kan inhouden doe ik mijn ogen weer open en ga weer gewoon liggen. "Zou het gelukt zijn?" vraagt hij stil. Ik kijk weer naar buiten. Melissa staat helemaal te trillen en draait zich dan huilend om. Haar gezicht was onbetaalbaar en ik lig strijk van het lachen. "Wat was er?" "Ha, haar gezicht, onbeschrijflijk!!" Bill probeert het zich voor te stellen, krijgt een grijns op zijn gezicht en al snel liggen we samen plat van het lachen. Zo'n 5 minuten later zijn we allebei bekomen van het lachen. "En nu?" Bill haalt zijn schouders op en ineens klikt er een raar melodietje. Het is Bill's gsm. "Hallo...... Ja mam........ oke, ik ben er zo." "Wat is er?" We gaan naar mijn grootouders." "Oh, jammer." "Ja, ik heb me nog nooit in mijn leven zo goed geamuseerd! Maar ik vrees dat als ik nu niet ga dat ik niet meer mag komen." "Ik begrijp het wel. Ik zie je morgen ofzo." "Okee." Ik loop even met Bill mee naar onder en laat hem uit. "Tot morgen, liefje!" "Daag!" Ik doe de deur dicht en val bijna op mijn knieën van het lachen. Die gast is echt gestoord!!

[reacties?]


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 8 april 2009 - 9:48:
snel verder.. Leukk verhaal...

Maar wacht even Bill...denkt...Billl... Ja halloo het is toms broer ga snel verder.....
X