Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret lover (-is af-) » 007

Secret lover (-is af-)

5 mei 2013 - 20:29

514

0

289



007

ja daar is hoofdstuk 7 al weer. Veel plezier. xx :)

De volgende dag werden we om 9:30 wakker. Het was nog redelijk vroeg. Liam, Harry en Zayn sliepen nog. Zij sliepen echt heel lief. Al gouw hadden we een idee met de mensen die wakker waren. We gingen zingen en dansen om hun heen dan werden ze vast wel wakker ervan. Louis zocht een leuke nummer van One Direction op en deed hem aan en we zongen hard mee. En we dansen mee op hun matrassen. En toen waren ze wakker. We moesten lachen. En zelfs hun moesten lachen. Daarna gingen we ontbijten. Kevin zetten echt Hollandse eten op de salontafel. We gingen met zijn alleen op de matrassen eten. ‘’Dutch food is very good zei Niall’’ Yes it is zei Liam’’ How long are you all staying in Holland? Vroeg ik. ‘’ We are staying here for 2weeks zei Harry’’ ‘’And we are going to play in the Ziggo Dome zei Louis’’ Yes you are. We are going to watch you all in the Ziggo Dome zei Kevin. Yeah that’s good, where are you sitting? Vroeg Zayn. I am going to look zei Kevin. Wij praten door tot dat Kevin terug kwam. Hij kwam na een paar min terug. We are in the front row zei Kevin. Ik dacht echt OMG wij zitten voor aan. Dat wist ik nog niet dat had hij nog niet aan mij verteld. Nu was ik zo blij weer.

De tijd ging al snel voor bij. Het was al 11uur en de jongens van One Direction gingen weg. Ze vroegen aan mij als ik hun nummer wouw natuurlijk wie wouw die niet. Alleen die nummer moesten we wel geheim houden. Niemand mocht hun nummer weten.

We namen afscheid van elkaar. Niall zei: We are coming back, or you can all come to us. Yes, we are going to do that zei Amy. Het waren een van onze beste vrienden geworden. Toen ze alles bij elkaar hadden gingen we ze uit zwaaien. Bye Harry, bye Niall, bye Zayn, bye Liam and bye Louis. Zeiden we alle 4 in koor. We love you zei ik en Amy nog ffe snel voordat ze de straat uit waren. Dat was erg gezellig en een geslaagde avond zei Valentijn. We moeten dit echt vaker doen. ‘’Inderdaad! Zei Kevin. Veel vaker zei ik. We liepen naar binnen en gingen alles opruimen het was echt een geslaagde avond. Toen alles was opgeruimd gingen Valentijn en Amy al naar huis. Doeii zeiden ik en Kevin het was super gezellig! Toen hun weg waren was ik nog heel even bij Kevin gebleven. Ik had dan nog heel even tijd met Kevin. Daarna moest ik echt gaan.

Ik pakte mijn fiets en gaf nog een kusje aan Kevin. Het was echt super gezellig bij jou vandaag. ‘’ja inderdaad heel gezellig. Kom jij ook een keertje alleen hier logeren bij mij vroeg hij’’ Ja tuurlijk doe ik dat zei ik. Ik gaf nog een kusje en fietste de staat uit. Hij was zo lief en zwaaide mij uit. Het was wel jammer dat hij mij niet naar huis kon brengen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.