Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » on tour with thirteen j » jaloezie en zenuwen

on tour with thirteen j

5 mei 2013 - 22:37

327

1

240



jaloezie en zenuwen

Waarom zeg ik het niet gewoon, wat heb ik te verliezen? Mijn fans p z’n minst, mijn baan en misschien wel mijn vrienden? nee, dat heb ik er niet voor over. Maar dit is ook moeilijk, het zo voor me te houden, het niet te laten merken, ik word er gek van! Ik wil het zo graag kwijt, er gewoon over kunnen praten, maarja. Daar heb ik mijn vrienden niet voor over. Misschien ben ik daardoor wel zo snel geïrriteerd en overgevoelig.de zanger zit zo in gedachten dat hij niet had gehoord dat er iemand bij was gekomen. 13j was er met zijn manager bij komen staan en is druk in gesprek met hun manager. ‘bill, bill, BILL! Bill kaulitz!’ wat! De zanger is niet blij dat zijn manager heb uit zijn gedachten heeft gehaald. Hij snauwt hard en trekt zijn bovenlip kwaad naar boven. ‘hoi’ de gevoelige jameson schrok zich rot van bill, en heeft de moed nu al in de schoenen zitten. Jameson is een vriend van iedereen en misbruik maak je al makkelijk van hem. Jameson kan niet echt tegen negatief geschreeuw. Jameson is best wel jaloers op bill, want hij heeft een band, en is zanger. Wat was jameson graag zanger geweest, hij zong eerst altijd, met veel plezier, maar is nooit zanger geworden. Hij houd van opera. Bill kijkt even naar de iets jongere beroemdheid. Hij ziet de angst wel, maar negeert het kompleet. Hij trekt zijn wenkbrauwen arrogant op als jameson even oogcontact maakt. Jameson kijkt snel weg en staart zijn schoen wit, die overigens zwart zijn. Telkens als bill even niet naar jameson kijkt, kijkt jameson naar bill. Vooral zijn getoupeerde haar trekt jamesons aandacht. Kon ik dat maar, met mijn haar. Maar mijn haar is te dik, en te lang. Jameson zakt even weg in gedachten, nog met zijn blik op de oudere zanger gericht, die daar op zijn beurt zenuwachtig van word, dat de jongere artiest niet wegkijkt.


Reacties:


beertje
beertje zei op 5 mei 2013 - 21:36:
word nog gezellig met die twee