Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 13: Harry

Irresistible~Harry Styles [END]

6 mei 2013 - 11:49

470

4

357



Deel 13: Harry

Hey guys! Hier deel 13, enjoy, en laat aub reactie achter :D xXx sorry trouwens dat het zo kort is, maar ik ga snel verder .. ;)

Debby's P.O.V.:

'Debby, Harry houdt zielsveel van je. Hij wil terug. En wij kunnen hem echt niet meer rustig krijgen.' Zayn kijkt me aan. Tranen prikken achter mijn ogen, maar ik wil niet huilen. 'Kun je me naar hem toe brengen?' vraag ik. Zayn knikt en staat op. 'Ben je helemaal hierheen gekomen voor mij?' vraag ik. Zayn knikt. 'En voor Harry natuurlijk.' Dat is zonde, hij was er maar vijf minuten, denk ik. Maar ik moet Harry zien. We gaan naar buiten, ik sla de deur achter me dicht. Zayn stapt op zijn fiets en ik spring achterop. Ik kijk naar oma's raam. Oma staat naar ons te kijken en geeft me knipoog. Dan rijden we weg. Zodra we de straat uit rijden, schrikt Zayn. ‘Shit!’ zegt hij. ‘Wat is er?’ vraag ik. Zayn wijst voor zich uit, ik kijk. Aan het eind van de straat staan een stuk of veertig meisjes. Directioners natuurlijk. Zayn probeert niet op te vallen, maar te laat, ze hebben ons al gezien. Ze beginnen te gillen en rennen onze kant op. Zayn kijkt om zich heen naar een uitweg. Opeens maken we bliksemsnel een bocht en ik moet me goed aan Zayn vasthouden om niet van fiets te vallen. Yes! Gelukt! Ik kijk achter me. De fans rennen als speren achter ons aan. ‘Sneller Zayn! Ze komen eraan!’ roep ik. Zayn trapt zo hard als hij kan. Als we bij een kanaal komen, zien we in de verte een boot aankomen. Nee hè! Straks gaat de brug open. Zo hard als Zayn kan, fietsen we pijlsnel over de brug die nog net niet opengaat. Yes! Gehaald! Ik kijk weer achter me. De fans moeten wachten, want de brug gaat open. Ik geef Zayn een high five en fietsen rustig verder. Na ongeveer tien minuten, wat voor mij eeuwen leek te duren, komen we aan bij het huis van de boys. Nog voordat we op de oprit staan, gaat de deur open. Meteen zie ik een big smile van Louis. ‘Hi Lou.’ zeg ik. Ik stap van de bagagedrager en loop naar de deur. Ik geef Louis een knuffel. ‘Hey Debby.’ Zegt hij. Hij stapt opzij en ik ga naar binnen. Zenuwen kriebelen in mijn maag. Straks ga ik Harry zien. Wat moet ik eigenlijk tegen hem zeggen? Daar heb ik nog niet eens over nagedacht… Liam en Niall zitten op de bank videogames te spelen. Ze zien me, staan ze op en geven ze me ook een knuffel. ‘Harry is boven, loop maar gewoon zijn kamer binnen.’ Fluistert Liam in mijn oor. Ik knik en loop de trap op. Voordat ik het weet, sta ik voor Harry’s slaapkamerdeur. Ik leg mijn hand op de deurklink en haal diep adem. Oef, hier gaan we dan, denk ik in mezelf, en ik doe de deur open.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 8 mei 2013 - 21:55:
je maakt het wel spannend hoor!
nouw hup verder!


falinlove1D
falinlove1D zei op 6 mei 2013 - 20:23:
Wow! XOXO


Malikaa
Malikaa zei op 6 mei 2013 - 14:56:
Aaaaaahhhh!!!!!!!! hoe gaat dat gesprek lopen?? Ik ben beniuewd
I love it
Snel verder
xXx


IAMJILL zei op 6 mei 2013 - 13:22:
Als het verhaal nog verder gaat mag ik dan melding?