Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » on tour with thirteen j » best friend

on tour with thirteen j

6 mei 2013 - 13:34

438

1

251



best friend

'maar bill, op wat voor jongens val jij dan?' 'goh, weet ik dat? Gewoon, jongens.' 'oke,dat is lekker duidelijk.' 'nou, jij dan? En, hoe heet jij eigenlijk?' 'oja, ik heem jameson, maar je mg me ook james noemen hoor. En ja, weet ik niet, ik denk Mana van moi dix mois , dat is echt mijn idool, of marilyn manson. Nou ja, en wietse, maar dat is gewoon mijn beste vriend. Maar hij is 17 en gaat nog naar school, ik niet, ik heb mijn school nooit afgemaakt.' 'oke, achja, wat heb je er aan als je dit doet hm?' 'ja, dat zij m'n manager ook, hij heeft me overgehaald om gewoon te stoppen, ik wou eigenlijk mijn school wel afmaken. Want eigenlijk? Kan ik nog geen dag zonder wietse. Hij woont zowat naast me, dus dat scheelt. We fietsten altijd samen, zaten naast elkaar, deden echt alles samen.' mits dat jameson klaar was met zijn zin, ging zijn mobieltje af. Jameson keek op het schermpje en zag dat het zijn beste vriend was. Hij nam op zoals altijd: hoi, met mij. 'is wietse.' aan de andere kant vroeg wietse waar zijn beste vriend nu zat. 'in Italië, het hotel is echt gaaf! Jammer dat jij er niet bent. Maar je hebt toch vakantie over een week? ' ja, hoezo? Vroeg de stem aan de andere kant van de lijn. 'dan laat ik je toch over komen de laatste week? En weer terug brengen natuurlijk.' altijd als er vakantie is, laat jameson zijn beste vriend overkomen, waarheen maakt niet uit, voor geen van beide niet. Cool, op woensdag is mijn laatste dag, dan 3 weken vakantie! 'nou, ik hang denk ik weer op, want ik ben nu bij iemand, bel je nog wel, en tot donderdag ofzo, ik regel het wel!' beide jongens hangen op. 'wacht, hier is een foto van ons' enthousiast bladert jameson door zijn foto's en laat bill een foto zien van hem en een jongen met een wit geschminkt gezicht, rode lippen, zwart opgemaakte ogen en bijna net zulks haar als bill heeft, getoupeerd. 'dat is wietse?' 'ja, dat is hem, en hij komt hier donderdag. En dan blijft hij hier tot wij ook weer weg gaan. Dan ga je vast wel mee winkelen, toch?' 'ja hoor, als jij dat wilt.' 'maar, ik ga naar mijn kamer, ik ga slapen. Brennan kennende, moet ik er morgen om 6 uur alweer uit omdat we om 8 uur ergens heen moeten. En dat is ook wel nodig, ik heb een uur nodig om wakker te worden, ben echt en zuurpruim in de ochtend, als ik net wakker ben.'


Reacties:


beertje
beertje zei op 6 mei 2013 - 21:27:
haha ik soms ook