Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling In Love ~ Harry Styles » ~5

Falling In Love ~ Harry Styles

6 mei 2013 - 20:15

1288

14

454



~5

hiiii guys, i'm so so so sorry. mijn laptop was kapot, iets met de oplader dus hij laadde niet meer op en kon niet meer aan. er was al gewaarschuwd dat alle bestanden verwijderd konden zijn, en ik had natuurlijk geen backup gemaakt.. heb hem vandaag opgehaaald en zoals ze al gezegd hadden.. ALLES weg ;x dus ik heb voor jullie vandaag binnen gezeten en een nieuw hoofdstuk geschreven, hope you like it! voor een melding weer in een reactie aangeven x

Waar had ik die laptop nou weer gelaten.. ik had in de hele kamer gekeken en bedacht me toen pas dat ik hem nooit uit de koffer had gehaald, ik ritste de koffer open en zag daar mijn laptop. Ik haalde hem en de oplader eruit, deed hem aan, stak de oplader in de laptop en in het stopcontact en wachtte tot hij Skype vanzelf opstartte en mij aanmeldde. Ik was nog maar net online toen Julia een video gesprek aanvroeg, ik klikte op accepteren en hoorde haar meteen door mijn laptop heen schreeuwen, ik kon niets anders doen dan wachten tot ze klaar was, omdat ze me dan toch niet zou verstaan. Toen ze eindelijk gestopt was met schreeuwen zei ik dat ik even mijn telefoon in de oplader moest doen, ze zei ‘oké’ en ging verder met een heel verhaal over van alles en nog wat. Toen ik net weer op het bed ging zitten hoorde ik een klopje op de deur en de deur ging open, Harry kwam naar binnen lopen ‘hey, vind je het erg als ik hier tv kom kijken, ik vind het niet zo gezellig om de hele avond alleen te zitten.’ zei hij met een lief lachje. Bij het horen van een jongensstem stopte Julia abrupt met praten. ‘nee tuurlijk niet, ik zit wel te skypen met iemand dus je zal ons wel de heletijd erdoorheen horen praten’ zei ik en lachte terug. Hij haalde zijn schouders op als teken dat het hem niet echt uitmaakte en ging op de bank zitten. ‘WIE IS DAT WIE IS DAT?’ schreeuwde Julia weer door mijn laptop heen. ‘Niemand gewoon een jongen.’ Zei ik. ‘GEWOON EEN JONGEN? IS HIJ KNAP, VIND JE HEM LEUK, WIE IS HET, LAAT HEM ZIEN, WAAROM..’ zonder haar nog haar zin af te laten maken riep ik ‘OH MY GOD JULIA STOP, JEEZ..’ ik zei het iets geïrriteerder dan ik bedoelde. Harry draaide verbaasd zijn hoofd om, ‘everything ok?’. ‘Yeah, it’s just my friend being annoying’ ik gaf hem een klein glimlachje, hij lachte terug ‘ok’ en hij draaide zijn hoofd weer terug richting de tv. Ik keek boos naar Julia, ‘bedankt juul..’ zei ik kortaf. ‘mag ik dan wel zijn naam weten?’ vroeg ze onschuldig, ‘ja dan hoort hij het, doe normaal.’ Ik was nog steeds een beetje geïrriteerd, ‘typ het dan in de chat’ zei ze ongeduldig. ‘oké oké..’ Ik typte zijn naam in de chat en zag dat Julia nadacht, ‘spreek je het uit als Harry’ zei ze met een boeren Nederlandse uitspraak ‘of als Harry’ nu in het bekakt Engels. Ik moest lachen ‘op z’n Engels natuurlijk!’ ik zag Harry een beetje bewegen op de bank en twijfelde om zijn hoofd om te draaien, maar deed het uiteindelijk toch niet. Toen bedacht ik me dat hij het natuurlijk gehoord had, ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. ‘Wat is er Em?’ zei Julia die nog steeds aan het lachen was om haar eigen grapje, ‘volgensmij weet hij dat we over hem praten, omdat je z’n naam zei.. awkward’ ik zucht.. ‘NOUEN juist leuk toch, hij mag best weten dat we over hem praten.’ Ze deed een paar keer haar wenkbrauwen op en neer, als teken dat ze het vies bedoelde.

We kletste nog door tot het half 10 was. ‘Juul ik ga even douchen, dus ik bel je zo terug.’ Ik stond op het punt om haar weg te klikken toen ze begon te schreeuwen ‘NEE NEE laat aan staan, ik wacht wel tot je terug bent!’. Ik zuchtte, ik wist dat ik moeilijk tegen haar in kon gaan want de volgende keer dat ik haar zag zou ze me anders de heletijd boos aankijken en negeren. ‘oké als je maar niets raars doet.’ Snel klikte ik het geluid uit en liep naar de badkamer, Harry keek me vragend aan ‘wat ga je doen?’, ‘even douchen’ zei ik en wachtte op een antwoord, hij knikte en ik liep de badkamer in met mijn pyjama. Ik trok mijn kleren uit, vouwde ze op en legde ze netjes neer, deed het warme water aan en sloot de douchedeur achter me. Nadat ik mezelf en mijn haar gewassen had stond ik nog na te genieten van het warme water toen er geklopt werd op de deur, automatisch draaide ik me om. Shit ik had de deur op slot moeten doen... ‘Emma, een meisje roept me steeds, ik hoor haar door je laptop heen, ze wil met me praten ofzo. Wat moet ik doen?’. hu ik dacht dat ik het geluid uit had gezet.. dacht ik bij mezelf, ‘je mag met haar praten als je wil, maar als ze onzin begint te praten mag je ophangen hoor.’. ‘oké.’ Ik hoorde dat Harry de deur weer sloot en draaide me weer om. Ik stond nog zo’n 5 minuutjes onder de douche tot ik hem weer uitzette. Snel stapte ik eruit, droogde mezelf af, kleedde me aan en haalde het resterende make-up van mijn gezicht. Ik hoorde dat Harry en Julia nog steeds in gesprek waren en besloot om maar terug de slaapkamer in te gaan. Toen ik de deur opende staarde Harry me aan en zijn ogen gleden over mijn lichaam, ik voelde me een beetje ongemakkelijk en voelde dat ik begon te blozen. -Ja ik ben verlegen dus dat gebeurt nog al snel.. - Ik liep snel door om mijn kleding in de wasmand te leggen en liep richting het bed waar Harry nog steeds zat te staren naar me. ‘ kan je stoppen?’ vroeg ik, ‘met wat?’ vroeg hij onschuldig nog steeds met zijn blik op mij gericht, ‘met staren.’ Zei ik en ging snel naast hem zitten om mijn laptop te pakken en verder te gaan met het gesprek met Julia, ‘ik staar niet.’ Zei hij verontwaardigd. ‘jawel dat doe je wel, stop’ zei ik snel. ‘nee dat doe ik niet.’ Zei hij nog steeds starend naar mij. ‘hou op.’ Ik vond het nu vervelend worden, ik deed mijn arm wat omhoog en wou hem van het bed af duwen, helaas ben ik altijd al sloom geweest en greep hij mijn pols voordat ik hem aan kon raken. Hij grijnsde, ik keek van mijn pols, die ik los probeerde te maken wat niet lukte, naar zijn gezicht, hij staarde nog steeds en ik kon niets anders doen dan terug staren. Zijn ogen waren groen, dat wist ik al want dat had ik voor het eten al gezien. Maar ze waren niet zomaar groen, nee echt een aparte kleur groen, zulke groene ogen had ik nog nooit gezien.. Uiteindelijk werd de stilte verbroken door het gekuch van Julia, die blijkbaar de heletijd had toegekeken. Ik keek naar het scherm en zag dat Julia daar zat met een grijns, Harry’s grip op mijn pols verzwakte en ik trok hem snel terug. Harry schraapte uiteindelijk zijn keel, ik keek hem weer aan. ‘ik ga maar weer is terug naar mijn eigen kamer.’ Het kwam er een beetje apart uit alsof hij met zijn hoofd ergens anders zat. ‘ja, oké, is goed. Ik zie je morgen wel weer.’ Ik volgde hem met mijn ogen toen hij opstond en naar de deur liep, ‘Slaaplekker Emma.’ Hij draaide zich nog een keer om en glimlachte naar me, ‘slaaplekker Harry’ zei ik en hij draaide zich om, deed de deur open, liep naar buiten en sloot de deur achter zich.
Ik zei snel tegen Julia dat ik ging slapen zodat ik er niet over hoefde te praten, ik sloot mijn laptop af en schoof hem onder mijn bed. Daarna deed ik het licht uit en ging onder de dekens liggen, beantwoordde nog even wat berichtjes voordat ik mijn telefoon weglegde en in slaap viel.


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 27 mei 2013 - 23:27:
HAZZZAAAAAAAAAAAAA OMGOMGOMG I'M IN LOVE WITH THIS STORYYY


1Dlover
1Dlover zei op 9 mei 2013 - 8:27:
oeeehhh
love in the air
snel verder


Team1D
Team1D zei op 8 mei 2013 - 21:50:
CAN YOU FEEL THE LOVE CAN YOU FEEEEL THE LOVE Oelalala HAZZA

Sorry ik moest effen mijn momentje pakken


Ims
Ims zei op 8 mei 2013 - 9:17:
Harry styles you noughty boy

oke ik moet dit even doen...

CAAAN YOUUU FEEEEL TTHHHEEE LOOOVEEE TOONIIIGHT!!!
srry heb net the lion king gekeken met mijn broertjes en dat liedje blijft in mijn kop steken -.-

Snel verder!!


Lotteimy
Lotteimy zei op 7 mei 2013 - 21:41:
Oehlalalaaaa Hazzzzzzzzaaaa! sorry ik had zo'n 'moest even-momentje' snel verder xoxo