Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » on tour with thirteen j » sexy t-rex

on tour with thirteen j

7 mei 2013 - 12:14

362

0

232



sexy t-rex

'nou, dat overleef ik wel hoor. Jij hebt mij ook overleeft, dus ik zal jouw ook wel overleven, want volgens mij ben jij dan niet veel erger dan ik op moment ben.' 'nou, vergis je daar niet in hoor, ik ben echt verschrikkelijk. In de ochtend noemt wietse me altijd een t-rex. Dus je hoort het, ik lijk op een t-rex bill.' 'een boze?' 'een hele boze!' 'rwarr!' de zanger doet alsof hij een groot monster is en laat zich boven op jameson vallen. Even rollen de twee ongeorganiseerde profielen samen over de grond, tot dat jameson het moment verstoord om te zeggen dat hij nou toch naar bed moet. 'anders vermoord ik morgen ochtend iemand.' 'nou, waarom? Het is pas negen uur james. En dan vermoord je toch die enge man achter de balie? Met zijn: wat zie je er mooi uit mevrouw, tegen mij, ik ben geen vrouw!' 'achja, hoe vaak ik wel niet voor vrouw word aangezien, maar, dat is normaal voor mij, raak je wel aan gewent, als je zoals mij ook gewoon jurken draagt.' 'ja, maar ik draag geen jurken, en jij nu ook niet.' 'nee, omdat... ik jullie nu zou ontmoeten, en de eerste indruk is belangrijk, of niet?' 'nou, die heb ik denk ik al verknalt bij de rest.' nou ja, bij mij niet hoor, daar moet je een hoop voor doen, wil je dat ik iemand haat.' 'zoals?' 'nou, aan mijn vrienden zitten, dat kan ik niet hebben, en ik ben snel jaloers. Dus, je bent gewaarschuwd, niet aan wiets zitten bill!' 'oke, maar jij ging naar bed.' 'oja, tot morgen!' de twee staan op van de grond en de zanger loopt nog even mee tot aan zijn kamerdeur en wenst het jonge talent nog een goede nacht. Ze kijken elkaar nog even aan voordat de musicus zijn eigen kamer binnen gaat, zich aankleed en naar bed gaat. Zoals altijd en overal komt de hond bij hem onder de dekens liggen. En de twee katten, die al oud zijn en bijna elk moment dood neer kunnen vallen, gaan ook bij hem op bed liggen, de een naast zijn kussen, de ander op het voeteneind.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.